Gå til innhold

Gamle griser og unge jenter

Anbefalte innlegg

Gjest bjelke
Skrevet

Hva bygger du den konklusjonen på? Om jeg er kvinne eller mann, er vel denne saken uvedkommende. Men jeg registrerer at du ikke liker at jeg ikke tror alle jenter liker å få oppmerksomhet fra gamle griser.

Din erfaring tilsier kanskje noe annet? :)

Min erfaring sier at du er en gammel traver her med flere velkjente nick. :-)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• Lillemus

5

• shandy

5

• laguna1365380434

3

Gjest bjelke
Skrevet

*resignerer* Du vil vel ikke skjønne.... ; eller så må se om jeg kan finne en mocca- skje. En t-skje er tydelivis for stor.

Pssst - dette ligner på vår kjære Mislykket. :-)

serendipity
Skrevet

Pssst - dette ligner på vår kjære Mislykket. :-)

Jepp. Så jeg har nå resignert ;-)

Gjest Voksentoppen institutt
Skrevet

*resignerer* Du vil vel ikke skjønne.... ; eller så må se om jeg kan finne en mocca- skje. En t-skje er tydelivis for stor.

Hva er det jeg ikke forstår? La oss se -- etter hva du selv sier, så likte du i sin tid å få oppmerksomhet fra gamle griser.

Det har jeg fått med meg. Og jeg benekter heller ikke dette -- hvorfor skulle jeg benekte at du likte oppmerksomhet fra gamle griser?

Eneste jeg tillater meg, er å hevde at ikke alle jenter deler din smak, dvs. at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser.

:)

Gjest selje
Skrevet

Mener du for alvor at de fleste synes det er stas med oppmerksomhet fra gamle griser?

Du kanskje, men... de fleste?

:)

Næh! Mannen med de mange personlighetene har astma - eller?

Oj, stakkars Tristamento, mye bjørk hjemme, eller?

Men bra på Voksentoppen. Såda, såda, det går nok over, både astmaen og alle personlighetene!

Skrevet

Jepp. Så jeg har nå resignert ;-)

Resignert bare fordi noen våger den påstand at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser?

Ja, ja...

Skrevet

Næh! Mannen med de mange personlighetene har astma - eller?

Oj, stakkars Tristamento, mye bjørk hjemme, eller?

Men bra på Voksentoppen. Såda, såda, det går nok over, både astmaen og alle personlighetene!

Her virker du unødvendig forvirret. Har du en ekstra tung dag i dag?

*dakkar*

Gjest selje
Skrevet

Her virker du unødvendig forvirret. Har du en ekstra tung dag i dag?

*dakkar*

Ikke forvirret, bare veldig forståelsesfull!

Dakkar, dakkar lille Triste!

Gjest selje
Skrevet

Resignert bare fordi noen våger den påstand at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser?

Ja, ja...

Hmmm - kanskje Triste ER en gammel gris? Det tenkte jeg ikke på. Eller gammel grisedame.

Oj, dakkar, dakkar!

Ikke rart så Triste da.

Og astma, neiognei.

Skrevet

Ikke forvirret, bare veldig forståelsesfull!

Dakkar, dakkar lille Triste!

Silje -- det er vanskelig å se årsaken til at du skriver innlegg i denne tråden.

Jeg har bare hevdet at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser -- det utelukker ikke at du kan like slik oppmerksomhet.

Beklager at jeg traff et ømt punkt hos deg.

Skrevet

Hmmm - kanskje Triste ER en gammel gris? Det tenkte jeg ikke på. Eller gammel grisedame.

Oj, dakkar, dakkar!

Ikke rart så Triste da.

Og astma, neiognei.

selje -- kan du prøve å produsere en forståelig, saklig tekst?

Eller er dette tema så følsomt for deg at du rett og slett ikke klarer å forholde deg til det faktum at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser?

Gjest selje
Skrevet

selje -- kan du prøve å produsere en forståelig, saklig tekst?

Eller er dette tema så følsomt for deg at du rett og slett ikke klarer å forholde deg til det faktum at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser?

*LOL*

Nå drar jeg til byen. Du fer driva med ditt, veit du.

Dakkar.

Skrevet

*LOL*

Nå drar jeg til byen. Du fer driva med ditt, veit du.

Dakkar.

selje -- det er fristende å håpe at du får litt oppmerksomhet fra gamle griser, da. Om det nå er det du ønsker deg.

Igjen: beklager om du føler deg såret av at ikke alle jenter liker gamle griser.

God bedring! :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener(selvom jeg ikke har lagt merke til at det er så mange unge damer som er så fryktelig glad i gamle menn..)

Men jeg LURER jo litt på enkelte menn noen ganger. Blandt annet har jeg en kompis på toogtredveår som altså har fått seg kjæreste på nyss fylt atten.

Jeg skjønner meget godt at han har lyst til å feie over henne, jeg ser jo det at hun er knallfin og sexy. Men hva kan de egentlig ha å snakke om? Hun er går på videregående, er tenåringstøff i trynet og meeget ung for alderen.

Det driter han i, for han har fast tilgang på snerten rumpe! DET skjønner jeg ikke.. Jeg kunne selv sikkert tenke meg å ha et eventyr med en søt liten nittenåring med sprettrumpe,men å ha ham på frokost hver dag...? Nei takk!;-)

Gjest Big Mac
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener(selvom jeg ikke har lagt merke til at det er så mange unge damer som er så fryktelig glad i gamle menn..)

Men jeg LURER jo litt på enkelte menn noen ganger. Blandt annet har jeg en kompis på toogtredveår som altså har fått seg kjæreste på nyss fylt atten.

Jeg skjønner meget godt at han har lyst til å feie over henne, jeg ser jo det at hun er knallfin og sexy. Men hva kan de egentlig ha å snakke om? Hun er går på videregående, er tenåringstøff i trynet og meeget ung for alderen.

Det driter han i, for han har fast tilgang på snerten rumpe! DET skjønner jeg ikke.. Jeg kunne selv sikkert tenke meg å ha et eventyr med en søt liten nittenåring med sprettrumpe,men å ha ham på frokost hver dag...? Nei takk!;-)

Nå er det ikke automatisk slik at kvinnfolk på 30++ har så mye spennende å komme med over frokostbordet heller da... ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nå er det ikke automatisk slik at kvinnfolk på 30++ har så mye spennende å komme med over frokostbordet heller da... ;-)

DET er selvfølgelig sant, og goes without saying..;)

Skrevet

Man skal være rimelig gammel i hodet når man karakteriserer 18-20 åringer som purunge og knapt lovlige.

Gjest venninnen
Skrevet

Silje -- det er vanskelig å se årsaken til at du skriver innlegg i denne tråden.

Jeg har bare hevdet at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser -- det utelukker ikke at du kan like slik oppmerksomhet.

Beklager at jeg traff et ømt punkt hos deg.

Hehe, du virket alltid litt rar i sosiale sammenhenger, men etter å ha lest det du klarer å lire av deg her..så forstår jeg at du faktisk var veldig flink til å skjule det.

Selv nå, mange år etterpå, så vet jeg om en dame som priser seg veldig lykkelig...

Gjest Rusle
Skrevet

Muligens reagerer jeg mer negativt på det når jeg selv har en datter på 17.

Hadde mannen min hygget seg med purunge jenter, hadde det tørnet for ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...