Gå til innhold

Gamle griser og unge jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Rusle
Skrevet

Muligens reagerer jeg mer negativt på det når jeg selv har en datter på 17.

Hadde mannen min hygget seg med purunge jenter, hadde det tørnet for ham.

Dette ble jo litt feil;o) Han kunne aldri tenke seg en ung berte på fanget.

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• Lillemus

5

• shandy

5

• laguna1365380434

3

Gjest Rusle
Skrevet

Hvorfor er det en selvfølge at purunge jenter synes det er stas å få denne type oppmerksomhet fra "gamle griser"?

Opplever du det som truende at du blir forbigått av unge kvinner? For å si det slik -- det blir nok verre med årene... :)

"Hvorfor er det en selvfølge at purunge jenter synes det er stas å få denne type oppmerksomhet fra "gamle griser"?"

Fordi de selv da tror de er eldre enn det de er. Purunge jenter er temmelige naive.

Skrevet

Man skal være rimelig gammel i hodet når man karakteriserer 18-20 åringer som purunge og knapt lovlige.

Jeg har ikke sagt et ord om at de var 18-20. Vi gjettet på at disse to var 15-16, ikke mer i alle fall.

Gjest Daisy
Skrevet

Min erfaring sier at du er en gammel traver her med flere velkjente nick. :-)

Kjente igjen den siste kommentaren der jeg også ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Lillemusa, da -- irriterer det deg at jeg forholder meg til det du faktisk skriver?

Men hvordan vet du at mange jenter synes det er stas å få oppmerksomhet fra gamle griser -- egne erfaringer?

:)

"irriterer det deg at jeg forholder meg til det du faktisk skriver?"

Det irriterer meg at du ikke kan bruke litt skjønn og sosial intelligens når du leser.

Skrevet

Jeg har ikke sagt et ord om at de var 18-20. Vi gjettet på at disse to var 15-16, ikke mer i alle fall.

Som var ute og drakk?

Skrevet

Hallo???? De fleste syntes vel det er stas med oppmerksomhet fra menn (uansett). Ja, prøv nå ikke å ta det helt bokstavelig da! OG jo selvfølgelig syntes jeg det er hyggelig med oppmerksomhet fra menn i form av et blikk eller en kommentar (såfremt den ikke er slibrig). Nå er jeg 30 år da men jeg synts jo også det var hyggelig "i min ungdom".

Jeg syntes ikke det er stas med slibrige blikk og kommentarer fra pløsete gamle griser - det har jeg aldri syntes.

Nå er jeg ikke noen ungdom heller, men det JEG syntes er stas, er hvis jeg får blikk eller kommentarer av yngre menn ;)

Det er jo nokså innlysende at det står langt høyere i kurs, enn gamle utpula mannegriser som strekker fingrene, og tar til seg det de kan få av hvem det nå måtte være.

Ække noe å bli smigra over det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lurer mer på hva disse jentene driver med.

Menn er menn. Selvsagt sier en 40 år gammel feit slask ja til en snerten blondine på 18. Vi er da ikke perverse heller.

Spørsmålet ditt burde altså være: Hva i helvete skal unge jenter med gamle, feite griser?

Skrevet

Hvorfor gikk de med på leken. Jeg mener, hvorfor gadd de/hun sette seg på fanget. Var jentene beruset?

Hva gjorde de der, hvis de ikke var gamle nok - må de ikke vise leg. Isåfall - hvis de var gamle nok, er det jo igrunn opp til dem hvor dumme de vil være. For alt du vet, kan det være at de bare hadde moro av det hele - holdt narr av mannen.

Skrevet

Lillemusa, da -- irriterer det deg at jeg forholder meg til det du faktisk skriver?

Men hvordan vet du at mange jenter synes det er stas å få oppmerksomhet fra gamle griser -- egne erfaringer?

:)

"Men hvordan vet du at mange jenter synes det er stas å få oppmerksomhet fra gamle griser -- egne erfaringer?"

Ser du er veldig opptatt av dette. Min konklusjon: du er en av de gamle grisene, og din erfaring er at unge jenter ikke liker gamle griser som deg ;)

Gjest tårvald
Skrevet

Fenomenet med at modne kvinner nærmest går berserk overfor det at menn i deres alder viser interesse for unge jenter, er klassisk. Du føyer deg åpent inn i rekken på det området. Det må være fordi de oppfatter unge jenter som konkurrenter. Litt komisk.

Gjest Warwina
Skrevet

Det er nok vel så mange griser blant unge gutter, som blant mer modne menn.

Gjest Voksentoppen institutt
Skrevet

Hehe, du virket alltid litt rar i sosiale sammenhenger, men etter å ha lest det du klarer å lire av deg her..så forstår jeg at du faktisk var veldig flink til å skjule det.

Selv nå, mange år etterpå, så vet jeg om en dame som priser seg veldig lykkelig...

Er innlegget ditt ment som et svar på min påstand om at ikke alle jenter liker gamle griser?

Det virker som du har en usedvanlig dårlig dag. Jeg ønsker deg derfor god bedring.

;)

Skrevet

"Hvorfor er det en selvfølge at purunge jenter synes det er stas å få denne type oppmerksomhet fra "gamle griser"?"

Fordi de selv da tror de er eldre enn det de er. Purunge jenter er temmelige naive.

Uttaler du deg av egen erfaring?

Jeg har litt vanskelig for å tro at det generelt sett er slik at gamle griser får "purunge" jenter til å føle seg eldre....

Men at det kanskje var slik med deg, er en annen sak.

;)

Skrevet

"irriterer det deg at jeg forholder meg til det du faktisk skriver?"

Det irriterer meg at du ikke kan bruke litt skjønn og sosial intelligens når du leser.

Hadde jeg kjent deg og din mangel på skriveferdigheter, ville jeg sikkert ikke tatt deg seriøst. Slik sett har du litt rett. Nå "kjenner" jeg deg imidlertid bedre, og tar deg ikke lenger seriøst.

Fornøyd?

;)

Skrevet

"Men hvordan vet du at mange jenter synes det er stas å få oppmerksomhet fra gamle griser -- egne erfaringer?"

Ser du er veldig opptatt av dette. Min konklusjon: du er en av de gamle grisene, og din erfaring er at unge jenter ikke liker gamle griser som deg ;)

Ja, ja -- i din verden er det altså slik at dersom man hevder at purunge jenter "selvfølgelig" liker oppmerksomhet fra gamle griser, så er alt ok. Men dersom en tillater seg å betvile dette (uten derved å betvile at du eller andre liker / har likt oppmerksomhet fra gamle griser), så anser du det som spesielt...

Å omtale meg som "gammel gris" er helt usaklig. Hvorfra har du dette? Ene og alene bygger du dette på at jeg hevder at ikke alle jenter liker gamle griser.

Ja, ja...

I rest my case :)

Skrevet

Du virker litt forvirret i dag. Alt bra med deg?

*litt bekymret*

Skrevet

Opplever det overhode ikke som truende! Disse ekle fyrene tiltalte meg ikke på noen som helst måte. :o)

Det så i alle fall ut som om ungjentene syntes det var stas. Vi håpet bare de ikke gjorde noe uklokt...

Dattera mi på 18 hadde gitt dem en på trynet da men hun har skikkelig temperament og kan ikke fordra gamle griser som hun sier.

Gjest stoiker
Skrevet

Vi vil gjerne minne deg om hva "Lillemus" faktisk skriver:

"Jentene syntes selvfølgelig det var stas å bli lagt merke til av en voksen mann, men vi ble rent kvalme. Usj."

Vi gjentar: "selvfølgelig"...

Mitt første spørsmål til "Lillemus", som du har forsøkt å besvare, er relatert til dette "selvfølgelig".

At noen jenter kan like å få oppmerksomhet fra gamle griser, er godt mulig. Men jeg kan ikke se at det er "selvfølgelig" at jenter skal like oppmerksomhet fra gamle griser.

Det som gjør at man bli kvalm, er vel at voksne menn utnytter situasjonen når purunge jenter "spiller opp" som sexobjekter. En _mann_ ville sannsynligvis ikke tatt imot det han ble tilbudt, men en "gris" tar imot det han blir budt.

Dette handler om etikk og om å ikke utnytte en situasjon! Det er den "voksneste" som må ta ansvaret når de purunge jentene ikke vet sitt eget beste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...