Gå til innhold

Gamle griser og unge jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Voksentoppen institutt
Skrevet

Det som gjør at man bli kvalm, er vel at voksne menn utnytter situasjonen når purunge jenter "spiller opp" som sexobjekter. En _mann_ ville sannsynligvis ikke tatt imot det han ble tilbudt, men en "gris" tar imot det han blir budt.

Dette handler om etikk og om å ikke utnytte en situasjon! Det er den "voksneste" som må ta ansvaret når de purunge jentene ikke vet sitt eget beste!

Jeg er enig i at den voksne ikke bør forgripe seg eller på annen måte utnytte situasjonen. Dette gjelder ikke minst gamle griser :)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• Lillemus

5

• shandy

5

• laguna1365380434

3

Gjest Rusle
Skrevet

Du virker litt forvirret i dag. Alt bra med deg?

*litt bekymret*

Takk for at du bryr deg ;-)

Skal prøve å huske det i tilfelle du trneger litt støtte en gang ;o)

Gjest Rusle
Skrevet

Uttaler du deg av egen erfaring?

Jeg har litt vanskelig for å tro at det generelt sett er slik at gamle griser får "purunge" jenter til å føle seg eldre....

Men at det kanskje var slik med deg, er en annen sak.

;)

Nå var det ikke gamle griser i min omgangskrets da jeg var i den alderen.

Man trenger ikke ha opplevd alt selv for å kunne uttale seg ;-)

Gjest Wita
Skrevet

Fenomenet med at modne kvinner nærmest går berserk overfor det at menn i deres alder viser interesse for unge jenter, er klassisk. Du føyer deg åpent inn i rekken på det området. Det må være fordi de oppfatter unge jenter som konkurrenter. Litt komisk.

For noe sprøyt.Aner jeg en litt eldre mann som ble bittelitt fornærmet her?

Jeg var også ung en gang og og ble utasatt for slike menn.

Vet du vi ungjentene bare lo og kniste av slike menn, og synes de var ufattelig teite.

Skikkelige menn er ikke slik.og heldigvis er det flest av dem.

Men altså det finnes dem som ikke skjønner at de har gått ut på dato.

Nå blir jeg 38 år snart da,og er enda litt for ung til å bli missunnelig på 20-åringer.

Gjest Wita
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener(selvom jeg ikke har lagt merke til at det er så mange unge damer som er så fryktelig glad i gamle menn..)

Men jeg LURER jo litt på enkelte menn noen ganger. Blandt annet har jeg en kompis på toogtredveår som altså har fått seg kjæreste på nyss fylt atten.

Jeg skjønner meget godt at han har lyst til å feie over henne, jeg ser jo det at hun er knallfin og sexy. Men hva kan de egentlig ha å snakke om? Hun er går på videregående, er tenåringstøff i trynet og meeget ung for alderen.

Det driter han i, for han har fast tilgang på snerten rumpe! DET skjønner jeg ikke.. Jeg kunne selv sikkert tenke meg å ha et eventyr med en søt liten nittenåring med sprettrumpe,men å ha ham på frokost hver dag...? Nei takk!;-)

Jeg tenker at han kanskje ikke har så mye å bidra med i samtale med en jevnaldrene dame.

Muligens litt enkel,og føler seg mer vel med en syttenåring.

Skrevet

Ja, ja -- i din verden er det altså slik at dersom man hevder at purunge jenter "selvfølgelig" liker oppmerksomhet fra gamle griser, så er alt ok. Men dersom en tillater seg å betvile dette (uten derved å betvile at du eller andre liker / har likt oppmerksomhet fra gamle griser), så anser du det som spesielt...

Å omtale meg som "gammel gris" er helt usaklig. Hvorfra har du dette? Ene og alene bygger du dette på at jeg hevder at ikke alle jenter liker gamle griser.

Ja, ja...

I rest my case :)

"Ja, ja -- i din verden er det altså slik at dersom man hevder at purunge jenter "selvfølgelig" liker oppmerksomhet fra gamle griser, så er alt ok."

Jeg har ikke skrevet noe om hva unge jenter liker, eller ikke liker. De er vel forskjellige som andre folk.

Jeg tviler derimot sterkt på at unge jenter flest liker, klamme innpåslitne gamle fittejegere.

Unntakene er vel de som utnytter situasjonen for å få gratis drinker, eller annet.

Selvsagt har du også noen som tror de ikke får annet - nettopp dumpet, for ørtne gang, føler seg stygge og feite, ol. og kanskje for full i tillegg til å bry seg der og da.

Jeg konkluderte med at du var en av de gamle grisene - vet du hvorfor. Jo fordi det virker svært så opplagt at du har blitt avvist av unge jenter, og derfor er din oppfatning at "unge jenter vil ikke ha eldre menn" Du er for ivrig i ditt forsvar.

Eller var det sånn at du er mislykket i et annet nick. Han som aldri får noen, og aldri har hatt sex.

Gjest Wita
Skrevet

Hvorfor er det en selvfølge at purunge jenter synes det er stas å få denne type oppmerksomhet fra "gamle griser"?

Opplever du det som truende at du blir forbigått av unge kvinner? For å si det slik -- det blir nok verre med årene... :)

Husker selv fra den alderen.

Det var skikkelig stas å holde dem litt for narr,drite dem ut rett og slett.

De ble jo servert øl og var lykkelig for det.

Nå de da begynte å bli mer innpåslitne,stakk vi av.

Hadde ikke det fnugg av dårlig samvittighet. Når de er så dumme kan de bare ha det så godt.

Gjest Wita
Skrevet

Vel, i ditt innlegg virket du nesten litt bitter. Men siden du nå bedyrer at hendelsen ikke gjorde særlig inntrykk, så... Likevel valgte du å starte en egen tråd... Men det hjalp kanskje å snakke om det?

:)

Enda en fornærmet middelaldrende mann?

Blir litt komisk.

Skrevet

Jeg tenker at han kanskje ikke har så mye å bidra med i samtale med en jevnaldrene dame.

Mulig de ikke prater så mye heller, men gjør noe annet ;)

Ellers er du inne på det jeg har forsøkt å si noe om i mine innlegg.

Hvem som er dummest, kan man jo lure på. Unge jenter som utnytter gamle griser for penger, eller gamle griser som tenker med det de har mellom beina, og innbiller seg at de er tiltrekkende :-)

Gjest Wita
Skrevet

Hvem som er dummest, kan man jo lure på. Unge jenter som utnytter gamle griser for penger, eller gamle griser som tenker med det de har mellom beina, og innbiller seg at de er tiltrekkende :-)

Unge jenter er bare ute etter litt morro. Har ikke så mye penger mellom hendene,og får servert gratis øl ikke sant.

Hvor smart det er kan jo diskuteres, men hvor mange er det som er så smarte da i så ung alder?

Jeg forventer ihvertfall at livserfaring skal gjøre folk litt klokere med årene.

Gjest Wita
Skrevet

Har lest gjennom dine innlegg nå,og ser at vi egentlig mener det samme.

Gjest Påline
Skrevet

For noe sprøyt.Aner jeg en litt eldre mann som ble bittelitt fornærmet her?

Jeg var også ung en gang og og ble utasatt for slike menn.

Vet du vi ungjentene bare lo og kniste av slike menn, og synes de var ufattelig teite.

Skikkelige menn er ikke slik.og heldigvis er det flest av dem.

Men altså det finnes dem som ikke skjønner at de har gått ut på dato.

Nå blir jeg 38 år snart da,og er enda litt for ung til å bli missunnelig på 20-åringer.

Å nei da...damer i 30-40 års alderen er vanvittig redd for 20-årige jenter. Det har jeg registrert utrolig mange ganger.

Gjest stoiker
Skrevet

Mener du for alvor at de fleste synes det er stas med oppmerksomhet fra gamle griser?

Du kanskje, men... de fleste?

Kanskje vi tar helt feil - kanskje det er gamle griser som setter stor pris på interesse fra unge jenter? Og at unge jenter _derfor_setter pris på at de blir satt pris på og gjør som de gjør?

Men det er forskjell på å sette pris på, bli smigret, vise at man liker det - og å utnytte situasjonen. Da er det vi som har levd en stund som faktisk kanskje må avstå fra det som frister, fordi fristerne ikke vet sitt eget beste!

Men det er alltid smigrende å få oppmerksomhet!

Gjest Wita
Skrevet

Å nei da...damer i 30-40 års alderen er vanvittig redd for 20-årige jenter. Det har jeg registrert utrolig mange ganger.

He he,hvordan redd da mener du?

Jeg kan selvfølgelig ikke svare for andre enn meg selv,men jeg tenker bare på alt strevet de har forran seg.

Gå gravid og føde barn,følge i barnehage,akk ja jeg er så glad jeg nesten er ferdig med det styret

Hvis det er utseendet du måtte tenke på at vi er misunnelig på så ser jo vi også,at de er glattere og finere i huden. Men så har de heller masse hvalpefett.

Men mitt inntrykk er at 40-årige damer har aksptert seg selv og har det bedre enn de noen gang har hatt det.

Man har en indre ro som ikke har vært der før.

Men du det var egentlig ikke unge jenter jeg hadde noe utsette på,men gamle griser.

Ungjentene vil ha det gøy,og det har ikke jeg det minste vanskeligheter med å forstå.

Gjest tårvald
Skrevet

He he,hvordan redd da mener du?

Jeg kan selvfølgelig ikke svare for andre enn meg selv,men jeg tenker bare på alt strevet de har forran seg.

Gå gravid og føde barn,følge i barnehage,akk ja jeg er så glad jeg nesten er ferdig med det styret

Hvis det er utseendet du måtte tenke på at vi er misunnelig på så ser jo vi også,at de er glattere og finere i huden. Men så har de heller masse hvalpefett.

Men mitt inntrykk er at 40-årige damer har aksptert seg selv og har det bedre enn de noen gang har hatt det.

Man har en indre ro som ikke har vært der før.

Men du det var egentlig ikke unge jenter jeg hadde noe utsette på,men gamle griser.

Ungjentene vil ha det gøy,og det har ikke jeg det minste vanskeligheter med å forstå.

Hvalpefett er vel mer karakteristisk for jenter som er 14-15, enn de som er rundt 20.

Det er ikke noe galt med modne kvinner i 35-40 års alderen, det er bare det at de går rundt og tror det, og følgelig helt ubegrunnet er helt parnoide overfor det at menn i deres alder i blant viser interesse for de som er yngre.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tenker han synes purungedamer er finere enn trettiåringene, og for all del, mulig det, men at han ikke vil innrømme for seg selv at han kun er opptatt av det estetiske her, da han ikke vil oppfattes som grunn og endimensjonal;)

Derfor er det liksom true love og tjo og hei. Det er der jeg faller av.

Hvorfor kan han ikke bare innrømme hva alle vi andre ser? Han er enkelt og greit en fyr som har lyst på en snerten dame i så høy grad at han driter i at de egentlig ikke har noe særlig å snakke med hverandre om.. Det hadde jo forøvrig vært en ærlig sak hadde ikke vært for det at han påstår at det altså slettes ikke er slik det fungerer..;)

Gjest Wita
Skrevet

Hvalpefett er vel mer karakteristisk for jenter som er 14-15, enn de som er rundt 20.

Det er ikke noe galt med modne kvinner i 35-40 års alderen, det er bare det at de går rundt og tror det, og følgelig helt ubegrunnet er helt parnoide overfor det at menn i deres alder i blant viser interesse for de som er yngre.

Som sagt,jeg kan bare sankke for meg selv,og kjenner meg ikke igjen og heller hos ikke mine venninner.

Nå har ikke vi så mye tid til å gå ut byen pga familie,derfor har jeg ikke sett så mye til disse 40-årige damene som prøver å konkurere med 20-åringer som dere hevder at dem gjør.

Men jeg husker godt desperate menn fra da jeg selv var ung (yngre)

Og jeg husker at jeg synes dem var morsomme på en måte.

Gjest Wita
Skrevet

Jeg snakker da ikke om menn i min egen alder her,når jeg snakker om gamle griser.

At de faller for jenter langt under min alder er det vel ingen som hever øynebrynene over.

Selv er jeg gift med en som er 9 år eldre enn meg.

Skrevet

Du skulle gått bort og kjefta på mannfolkene, Lillemus!

hehehe ;)

Sorry, synes jeg ser det for meg :))

(håper du ikke tar deg nær av at jeg tuller med deg)

Gjest Voksenåsen institutt
Skrevet

"Ja, ja -- i din verden er det altså slik at dersom man hevder at purunge jenter "selvfølgelig" liker oppmerksomhet fra gamle griser, så er alt ok."

Jeg har ikke skrevet noe om hva unge jenter liker, eller ikke liker. De er vel forskjellige som andre folk.

Jeg tviler derimot sterkt på at unge jenter flest liker, klamme innpåslitne gamle fittejegere.

Unntakene er vel de som utnytter situasjonen for å få gratis drinker, eller annet.

Selvsagt har du også noen som tror de ikke får annet - nettopp dumpet, for ørtne gang, føler seg stygge og feite, ol. og kanskje for full i tillegg til å bry seg der og da.

Jeg konkluderte med at du var en av de gamle grisene - vet du hvorfor. Jo fordi det virker svært så opplagt at du har blitt avvist av unge jenter, og derfor er din oppfatning at "unge jenter vil ikke ha eldre menn" Du er for ivrig i ditt forsvar.

Eller var det sånn at du er mislykket i et annet nick. Han som aldri får noen, og aldri har hatt sex.

I ditt noe fantasifulle innlegg skriver du:

"Jo fordi det virker svært så opplagt at du har blitt avvist av unge jenter,"

...bare fordi jeg hevder at ikke alle jenter liker gamle griser? :o)

Videre:

"(...) og derfor er din oppfatning at 'unge jenter vil ikke ha eldre menn' Du er for ivrig i ditt forsvar."

Her er du i sannhet mer enn latterlig -- men du er ved kjernen av sannheten: du tåler, av en eller annen grunn (bare du kjenner den aktuelle årsak, vi andre kan bare legge 2 og 2 sammen :), ikke at jeg hevder at ikke alle jenter liker gamle griser.

Noen? Sikkert. Men ikke alle. Om dette gir deg grunn til å kalle meg en gammel gris, får så være. Normale mennesker synes synd på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...