Gå til innhold

Gamle griser og unge jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Voksenåsen institutt
Skrevet

Husker selv fra den alderen.

Det var skikkelig stas å holde dem litt for narr,drite dem ut rett og slett.

De ble jo servert øl og var lykkelig for det.

Nå de da begynte å bli mer innpåslitne,stakk vi av.

Hadde ikke det fnugg av dårlig samvittighet. Når de er så dumme kan de bare ha det så godt.

Så du applauderer utnytting av "dumme" mennesker?

Jeg betviler ikke at noen synes det er stas å få oppmerksomhet fra gamle griser. Men jeg velger å tro at dette ikke gjelder alle. I det minste håper jeg at ikke alle jenter liker gamle griser.

Kanskje de gamle grisene fikk "bataling" for det de ønsket seg -- litt kontakt med purunge jenter? Selv synes jeg tanken er ekkel.

Men jeg er vel for gammeldags.

:)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• Lillemus

5

• shandy

5

• laguna1365380434

3

Skrevet

Enda en fornærmet middelaldrende mann?

Blir litt komisk.

Er du en middelaldrende mann som er blitt fornærmet?

Da har du et problem. Hva er vel fornærmende ved at jeg hevder at ikke alle jenter liker gamle griser -- finner du den uttalelsen fornærmende?

Jeg synes litt synd på deg.

Skrevet

Kanskje vi tar helt feil - kanskje det er gamle griser som setter stor pris på interesse fra unge jenter? Og at unge jenter _derfor_setter pris på at de blir satt pris på og gjør som de gjør?

Men det er forskjell på å sette pris på, bli smigret, vise at man liker det - og å utnytte situasjonen. Da er det vi som har levd en stund som faktisk kanskje må avstå fra det som frister, fordi fristerne ikke vet sitt eget beste!

Men det er alltid smigrende å få oppmerksomhet!

Vel, jeg synes IKKE det er smigrende å få oppmerksomhet fra gamle griser. At du er av en annen mening, er din sak.

Skrevet

Nå var det ikke gamle griser i min omgangskrets da jeg var i den alderen.

Man trenger ikke ha opplevd alt selv for å kunne uttale seg ;-)

Det sier de alle... ;o)

Gjest bjelke
Skrevet

Det sier de alle... ;o)

Neimen - der glemte du å skifte nick, gitt! ;-)

Gjest sullandullandei!
Skrevet

Hva er det jeg ikke forstår? La oss se -- etter hva du selv sier, så likte du i sin tid å få oppmerksomhet fra gamle griser.

Det har jeg fått med meg. Og jeg benekter heller ikke dette -- hvorfor skulle jeg benekte at du likte oppmerksomhet fra gamle griser?

Eneste jeg tillater meg, er å hevde at ikke alle jenter deler din smak, dvs. at ikke alle jenter liker oppmerksomhet fra gamle griser.

Kan ikke du si meg _hva_ en gammel gris egentlig er?!!

Er det en mann som er mye eldre enn jenta, uansett hvordan mannen ser ut?

Er det en mann som er mye eldre enn jenta, men som ikke holder seg helt godt?

Er _rike_ menn som er mye eldre enn jenta en gammel gris, likevel?

Er stygge menn som er like gammel som jenta, en gris, men ikke en gammel en?

Må man være pen og på jentas alder for å ikke være gammel gris?

Eller er det måten man klår på jenter som gjør at man er en gris?

Jeg bare spør - for jeg liker menn, jeg - stort sett alle, men jo eldre, jo bedre, er nå min erfaring, da.

Gjest Wita
Skrevet

Så du applauderer utnytting av "dumme" mennesker?

Jeg betviler ikke at noen synes det er stas å få oppmerksomhet fra gamle griser. Men jeg velger å tro at dette ikke gjelder alle. I det minste håper jeg at ikke alle jenter liker gamle griser.

Kanskje de gamle grisene fikk "bataling" for det de ønsket seg -- litt kontakt med purunge jenter? Selv synes jeg tanken er ekkel.

Men jeg er vel for gammeldags.

Skjønner ikke helt hva du mener.

Jeg applauderer ikke noe som helst.

Men jeg skjønner bedre de unge jentene,nettopp fordi de er unge,og at jeg har vært det selv en gang.

Morro med en fest og gratis øl. Så enkelt er det.

Den gang som nå har jeg problemer med å føle at det er synd på gamle griser uansett hvor tjukke i hodet de måtte være.

Gjest tårvald
Skrevet

Som sagt,jeg kan bare sankke for meg selv,og kjenner meg ikke igjen og heller hos ikke mine venninner.

Nå har ikke vi så mye tid til å gå ut byen pga familie,derfor har jeg ikke sett så mye til disse 40-årige damene som prøver å konkurere med 20-åringer som dere hevder at dem gjør.

Men jeg husker godt desperate menn fra da jeg selv var ung (yngre)

Og jeg husker at jeg synes dem var morsomme på en måte.

Ofte er det status blant unge jenter, å få oppmerksomhet fra voksne, kjekke menn.

Skrevet

Ofte er det status blant unge jenter, å få oppmerksomhet fra voksne, kjekke menn.

Det må være ønsketenkning fra din side.

Det er nok heller omvendt.

Gjest tårvald
Skrevet

Det må være ønsketenkning fra din side.

Det er nok heller omvendt.

Bitterheten din overfor fenomenet har du særdeles vanskelig for å skjule, ser jeg...selv om du prøver så godt du kan...

Skrevet

Neimen - der glemte du å skifte nick, gitt! ;-)

Hva behager?

;)

Gjest Voksentoppen institutt
Skrevet

Jeg bare spør - for jeg liker menn, jeg - stort sett alle, men jo eldre, jo bedre, er nå min erfaring, da.

Jeg må nesten referere til det første innlegget i denne debatten -- signert "Lillemus".

Om du på noen måte føler deg truffet av betegnelsen "gammel gris", beklager jeg det.

Gjest Voksentoppen institutt
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener.

Jeg applauderer ikke noe som helst.

Men jeg skjønner bedre de unge jentene,nettopp fordi de er unge,og at jeg har vært det selv en gang.

Morro med en fest og gratis øl. Så enkelt er det.

Den gang som nå har jeg problemer med å føle at det er synd på gamle griser uansett hvor tjukke i hodet de måtte være.

Så du mener altså at det er helt og fullt akseptabelt å utnytte dumme mennesker dersom de er "gamle griser"?

Selv mener jeg en ikke skal utnytte noen mennesker -- uansett hvor moralsk fordervet de måtte være.

At du er av en annen mening, er herved notert.

Gjest bebba
Skrevet

Fenomenet med at modne kvinner nærmest går berserk overfor det at menn i deres alder viser interesse for unge jenter, er klassisk. Du føyer deg åpent inn i rekken på det området. Det må være fordi de oppfatter unge jenter som konkurrenter. Litt komisk.

Jeg er midt i førtiårene, og kunne godt tenkt meg en ung gutt i senga. Det er en del som byr seg fram. Hva med det, hadde det vært greit?

Skrevet

Å nei da...damer i 30-40 års alderen er vanvittig redd for 20-årige jenter. Det har jeg registrert utrolig mange ganger.

Mulig noen damer i 30-40 årene er redde for unge jenter, men ikke jeg, hehe, har aldri hatt så mye draget på mannfolk før jeg, hverken på yngre eller eldre. Jeg er 36 år og får oppmerksomhet fra menn fra tyve og opp til 45. Jeg har riktignok ikke draget på de over femti, fordi de vil ha de på tyve, men hva gjør det når menn på tyve vil ha meg? hahaha..

Skrevet

Jeg er veldig glad i den mannen jeg har jeg,så jeg trenger nå ihvertfall ikke være bitter på noen.

Altså det er ikke meningen å ta fra deg gleden i å jakte på unge jenter,hvis det er slik du føler det.

Skrevet

Så du mener altså at det er helt og fullt akseptabelt å utnytte dumme mennesker dersom de er "gamle griser"?

Selv mener jeg en ikke skal utnytte noen mennesker -- uansett hvor moralsk fordervet de måtte være.

At du er av en annen mening, er herved notert.

Å gosh,så mange såre sjeler det var her i denne tråden da.

Skrevet

Under studietiden kjente jeg en som vi litt fleipete brukte å omtale som "en gammal gris på 25".

Han var verken stygg, rik eller mye eldre enn oss (kanskje ca 3 år??), men det var ene og alene oppførselen han bøle bedømt på!

Gjest tårvald
Skrevet

Jeg er midt i førtiårene, og kunne godt tenkt meg en ung gutt i senga. Det er en del som byr seg fram. Hva med det, hadde det vært greit?

Selvfølgelig er det helt greit! Hvorfor skulle det ikke være det....???

At mennesker som liker hverandre, finner sammen, både seksuelt og på andre måter, uavhengig av evt aldersforskjell, er jo bare fint!

Kjør på, jeg tror både du og den unge gutten får en fin opplevelse!

Gjest påline
Skrevet

Mulig noen damer i 30-40 årene er redde for unge jenter, men ikke jeg, hehe, har aldri hatt så mye draget på mannfolk før jeg, hverken på yngre eller eldre. Jeg er 36 år og får oppmerksomhet fra menn fra tyve og opp til 45. Jeg har riktignok ikke draget på de over femti, fordi de vil ha de på tyve, men hva gjør det når menn på tyve vil ha meg? hahaha..

Fint at du klarer å overbygge aldersforskjeller, til beste for begge parter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...