Gå til innhold

Gamle griser og unge jenter

Anbefalte innlegg

Gjest tårvald
Skrevet

Jeg er veldig glad i den mannen jeg har jeg,så jeg trenger nå ihvertfall ikke være bitter på noen.

Altså det er ikke meningen å ta fra deg gleden i å jakte på unge jenter,hvis det er slik du føler det.

Jeg er ikke så sikker på om jeg har noe mer glede av å være sammen med yngre jenter, enn de som er litt mer modne. Jeg er ikke så opptatt av alder i sjekkesituasjoner, hovedsaken er at de har noe som "tar tak i deg", uavhengig av alder. Iblant kan det være en yngre jente, i blant kan det være noe mer modne jenter. Ingen "regler" for det.

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• Lillemus

5

• shandy

5

• laguna1365380434

3

Gjest Voksentoppen institutt
Skrevet

Å gosh,så mange såre sjeler det var her i denne tråden da.

Ja, det er påfallende at så mange i denne "tråden" irriterer seg over mitt forslag om at ikke alle jenter liker gamle griser.

Visst noen som føler seg truffet -- det var ikke meningen :)

Gjest bebba
Skrevet

Selvfølgelig er det helt greit! Hvorfor skulle det ikke være det....???

At mennesker som liker hverandre, finner sammen, både seksuelt og på andre måter, uavhengig av evt aldersforskjell, er jo bare fint!

Kjør på, jeg tror både du og den unge gutten får en fin opplevelse!

Hvis du tror at menn i min alder liker det så tar du helt feil.

Skrevet

Overalt leser og lærer jeg at det er "det indre" som teller.

Da er vel utseende og alder uvesentlig.

Gjest Rusle
Skrevet

Nei, det er ikke uvesentlig. Men det indre vil alltid være det som teller mest i et forhold.

Det betyr ikke at det ene utelukker det andre heller, da ;-)

Skrevet

Ja, det er påfallende at så mange i denne "tråden" irriterer seg over mitt forslag om at ikke alle jenter liker gamle griser.

Visst noen som føler seg truffet -- det var ikke meningen :)

Hæææ???

Synes du er litt uklar i meningene dine.

Du mener altså at ikke alle jenter liker unge menn?

Da er vi vel enige. Er vi ikke?

Skrevet

Koselige bestefedre på 80,er vel ikke akkurat det man drømmer om,når man er 20.

Man bør nok helst trives med det ytre også.

Skrevet

Jeg syntes ikke det er stas med slibrige blikk og kommentarer fra pløsete gamle griser - det har jeg aldri syntes.

Nå er jeg ikke noen ungdom heller, men det JEG syntes er stas, er hvis jeg får blikk eller kommentarer av yngre menn ;)

Det er jo nokså innlysende at det står langt høyere i kurs, enn gamle utpula mannegriser som strekker fingrene, og tar til seg det de kan få av hvem det nå måtte være.

Ække noe å bli smigra over det.

Ha ha, som jeg skulle ha sagt det selv.

Gjest tårvald
Skrevet

Hvis du tror at menn i min alder liker det så tar du helt feil.

Da får de skaffe deg nye mannlige bekjentskaper, hvis de du kjenner blir nevrotiske av at alder ikke sperrer folk fra å like hverandre, og ha det fint sammen.

Gjest bebba
Skrevet

Da får de skaffe deg nye mannlige bekjentskaper, hvis de du kjenner blir nevrotiske av at alder ikke sperrer folk fra å like hverandre, og ha det fint sammen.

Det er mange menn som synes det er ekkelt og grisete at middelaldrende damer liker unge menn. Hva vil middelaldrende damer med unge gutter, ha det fint i sengen eller noe mer? Jeg tror ikke det kan bli noe særlig forhold mellom meg og en i begynnelsen av tyveårene, erfaringsforskjellen er for stor og måten å leve på er en helt anne.

Gjest tårvald
Skrevet

Det er mange menn som synes det er ekkelt og grisete at middelaldrende damer liker unge menn. Hva vil middelaldrende damer med unge gutter, ha det fint i sengen eller noe mer? Jeg tror ikke det kan bli noe særlig forhold mellom meg og en i begynnelsen av tyveårene, erfaringsforskjellen er for stor og måten å leve på er en helt anne.

Du kan ikke lage regler for alle. For noen er det fint å krysse etablerte aldersbegrensinger, for andre ikke.

Skrevet

Men har en 16-åring og en 40-åring særlig mye til felles "innvendig" da?

mil1365380270
Skrevet

Kanskje de er livredde for at de begynner å bli utdaterte, også må de bare sjekke om de klarer det samme som de unge guttene?

Gjest Daisy
Skrevet

Hadde jeg kjent deg og din mangel på skriveferdigheter, ville jeg sikkert ikke tatt deg seriøst. Slik sett har du litt rett. Nå "kjenner" jeg deg imidlertid bedre, og tar deg ikke lenger seriøst.

Fornøyd?

;)

Fornøyd? Nei, ikke så veldig. Det skal mer til for å tilfredsstille meg.

Gjest Voksentoppen institutt
Skrevet

Hæææ???

Synes du er litt uklar i meningene dine.

Du mener altså at ikke alle jenter liker unge menn?

Da er vi vel enige. Er vi ikke?

Det er sikkert noen jenter som liker gamle griser. Men jeg tror ikke det "selvsagt" er slik. Noen jenter liker sikker gamle griser, mens andre jenter ikke liker det. Jeg tillater meg å foretrekke jenter som ikke liker gamle griser.

Du må gjerne være uenig med meg :)

Skrevet

Det er sikkert noen jenter som liker gamle griser. Men jeg tror ikke det "selvsagt" er slik. Noen jenter liker sikker gamle griser, mens andre jenter ikke liker det. Jeg tillater meg å foretrekke jenter som ikke liker gamle griser.

Du må gjerne være uenig med meg :)

Er du ikke ferdig med dette enda?

Noen liker gamle griser,og noen ikke. Har skjønt det nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...