amber sun Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Nå var det lite som skjedd her inne, folkens. Hva med en FU og test? http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27825 Jeg fikk Idol-nerd Score: 59% Du elsker Idol, men klarer å skille mellom virkelighet og Idolihet 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Heh, trodde det var DOL det stod, kikka visst ikke helt godt etter. Har tatt idol-testen før, men husker ikke hva jeg fikk. Dol derimot har jeg skjønt for lenge siden at jeg er mer avhengig av enn hva godt er. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 Heh, trodde det var DOL det stod, kikka visst ikke helt godt etter. Har tatt idol-testen før, men husker ikke hva jeg fikk. Dol derimot har jeg skjønt for lenge siden at jeg er mer avhengig av enn hva godt er. He he, det er jeg også. Har bare fortrengt det En gang forsøkte jeg faktisk å kutte ut. Skrev takkformeg-melding og greier. Varte bare til neste morgen... Er man avhengig, er man avhengig. 0 Siter
Gjest oransje Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Uff, liker ikke sånne spray tester, de stemmer som regel ikke. Fikk dette: Du er en... Idol-wannabee Score: 11% Du har sett litt, vet hvem Margaret er og synes det var synd Anh gikk ut... men stemte du? Neppe. Idol-wannabee? Javel sier jeg.. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 He he, det er jeg også. Har bare fortrengt det En gang forsøkte jeg faktisk å kutte ut. Skrev takkformeg-melding og greier. Varte bare til neste morgen... Er man avhengig, er man avhengig. Samme her;) Er på Dol flere ganger om dagen. Det og vg er de nettesidene jeg er mest på..*må holde meg orientert* 0 Siter
fresja Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 56%. Du elsker Idol, men klarer å skille mellom virkelighet og Idolihet. 0 Siter
shandy Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Du elsker Idol, men klarer å skille mellom virkelighet og Idolihet. Jaja, barnslig moro er det :-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Dette var litt flaut. :-) Du er en... Idol-junkie Score: 88% Du må ha med deg alt, vet alt og stemmer så mye at du bruker opp et par kontantkort i uka. TV 2 vil sende deg et personlig takkekort. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Idol-nerd Score: 56% Du elsker Idol, men klarer å skille mellom virkelighet og Idolihet 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 He he, det er jeg også. Har bare fortrengt det En gang forsøkte jeg faktisk å kutte ut. Skrev takkformeg-melding og greier. Varte bare til neste morgen... Er man avhengig, er man avhengig. En dag? Hm, du må være like ille som meg som satt og leste dol på sykehuset med modem og det gikk flere minutter før hvert innlegg kom på skjermen. Å skrive var nyttesløst. 0 Siter
asterix Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Med vill gjetning greide jeg skrape sammen 11%. Men aner ikke hva jeg greide svare rett på da... Har ikke sett en eneste episode. 0 Siter
erin Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Dette fikk jeg, har bare sett ett helt program og litt av ett annet..... Du er en... Idol-elsker Score: 22% Du liker Idol, kanskje også elsker det... men alle programmene trenger du kanskje ikke å se? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 "Idol-junkie Score: 100% Du må ha med deg alt, vet alt og stemmer så mye at du bruker opp et par kontantkort i uka. TV 2 vil sende deg et personlig takkekort." *stolt* :-) Gjorde det bedre her enn på Team Antonsen-testen, ja! Men det må jeg ha sagt - har kun sendt én stemme, og det var på Margaret på fredag. Men Tv2 er sikkert glad for hver 5'er de får melket inn, de. Men det stemmer at jeg har fått med meg hver episode. (Ikke de på onsdagene da.) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 He he, det er jeg også. Har bare fortrengt det En gang forsøkte jeg faktisk å kutte ut. Skrev takkformeg-melding og greier. Varte bare til neste morgen... Er man avhengig, er man avhengig. ..du tittet innom for å se om du hadde fått respons på "farvel"-meldingen, og kom deg ikke ut igjen? ;o) Like greit det. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Skrevet 9. mai 2004 ..du tittet innom for å se om du hadde fått respons på "farvel"-meldingen, og kom deg ikke ut igjen? ;o) Like greit det. Eh...ja...gjorde vel det... Det er ikke bare bare å holde seg unna når en har vært avhengig i flere år... Er nå glad jeg fortsatt er her, da. Dagen er liksom ikke den samme uten DOL. *smile* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Jeg ble idol-nerd..:-o Sånn kan det altså gå..I fjor var jeg bare såå blasert og så ikke på i det hele tatt, myste innom engang eller to kanskje og thats it;) I år derimot skulle jeg bare prøvekikke litt, og plutselig var fredag kl åtte fast idol tid i det lagunske hjem.. Da er det bare å line seg opp med ølboks og full pakke.. Så jeg må nok bare innrømme for meg selv at jeg er seriøst folkelig... Men jeg bruker ikke dyre tellerskritt på å stemme, noen grenser har jeg fortsatt, selvom de tydligvis blir færre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Jeg ble idol-nerd..:-o Sånn kan det altså gå..I fjor var jeg bare såå blasert og så ikke på i det hele tatt, myste innom engang eller to kanskje og thats it;) I år derimot skulle jeg bare prøvekikke litt, og plutselig var fredag kl åtte fast idol tid i det lagunske hjem.. Da er det bare å line seg opp med ølboks og full pakke.. Så jeg må nok bare innrømme for meg selv at jeg er seriøst folkelig... Men jeg bruker ikke dyre tellerskritt på å stemme, noen grenser har jeg fortsatt, selvom de tydligvis blir færre. jeg har heller ikke stemt men er redd jeg ikke klarer å dy meg under finalen 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Eh...ja...gjorde vel det... Det er ikke bare bare å holde seg unna når en har vært avhengig i flere år... Er nå glad jeg fortsatt er her, da. Dagen er liksom ikke den samme uten DOL. *smile* Ja, DOL er både til glede og forbannelse, men vi ville aldri vært det foruten! *tar seg dramatisk til pannen* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.