Gå til innhold

Gavetips

Anbefalte innlegg

Gjest newfool
Skrevet

Kjæresten min blir 30 år neste helg, og jeg er helt blank på hva jeg skal gi ham i gave.

Gode råd mottas med stor takk:-)

Gjest elisabeth
Skrevet

Hvor mye kan gaven koste?

Hvilke intr har han?

En fotball weekend? Se favorittlaget et eller anna sted, spise burger og drikke øl.

Gjest newfool
Skrevet

Hvor mye kan gaven koste?

Hvilke intr har han?

En fotball weekend? Se favorittlaget et eller anna sted, spise burger og drikke øl.

Takker for svar. Tenkte jeg kunne bruke tusen + - noen hundre.

Gjest elisabeth
Skrevet

Takker for svar. Tenkte jeg kunne bruke tusen + - noen hundre.

og hvilke interesser hadde han sa du?

Gjest newfool
Skrevet

og hvilke interesser hadde han sa du?

Hans interesser er friluftsliv, liker ikke sport. Jeg vil så gjerne gi en gave som er litt personlig, og som kan huskes en stund. Har tenkt en ting som ikke "glir inn i mengden" av hans andre eiendeler. Men det er så vanskelig. Han liker heller ikke å bruke smykker.

Skrevet

Tursekk, redningsvest, kikkert, klokke, klær, dvd-spiller, drill, verktøykasse med innhold, sko.

Gjest elisabeth
Skrevet

Hans interesser er friluftsliv, liker ikke sport. Jeg vil så gjerne gi en gave som er litt personlig, og som kan huskes en stund. Har tenkt en ting som ikke "glir inn i mengden" av hans andre eiendeler. Men det er så vanskelig. Han liker heller ikke å bruke smykker.

Hva med å planlegeg en skikkelig friluftsferie! fiske kanskje? Det trenger jo ikke å være så dyrt. Sove i telt og fiske og lage mat ute og hele pakka.

Har han telt, kanskje det er en fin gave? Eller en fiskestang med navnet han gravert? Digitalkamera?

Skrevet

Turkniv med ingravert navn og dato og en bitteliten personlig hilsen fra kjæresten hans.

c",)

Pappa Bjørn
Skrevet

Duppeditter som lyser, blinker og bråker. Bilbane eller modellfly, for ikke snakke om ting fra Arngren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...