Gjest newfool Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Kjæresten min blir 30 år neste helg, og jeg er helt blank på hva jeg skal gi ham i gave. Gode råd mottas med stor takk:-) 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Hvor mye kan gaven koste? Hvilke intr har han? En fotball weekend? Se favorittlaget et eller anna sted, spise burger og drikke øl. 0 Siter
Gjest newfool Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Hvor mye kan gaven koste? Hvilke intr har han? En fotball weekend? Se favorittlaget et eller anna sted, spise burger og drikke øl. Takker for svar. Tenkte jeg kunne bruke tusen + - noen hundre. 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Takker for svar. Tenkte jeg kunne bruke tusen + - noen hundre. og hvilke interesser hadde han sa du? 0 Siter
Gjest newfool Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 og hvilke interesser hadde han sa du? Hans interesser er friluftsliv, liker ikke sport. Jeg vil så gjerne gi en gave som er litt personlig, og som kan huskes en stund. Har tenkt en ting som ikke "glir inn i mengden" av hans andre eiendeler. Men det er så vanskelig. Han liker heller ikke å bruke smykker. 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Takker for svar. Tenkte jeg kunne bruke tusen + - noen hundre. http://www.anis.no/arkivkort/608.asp 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Tursekk, redningsvest, kikkert, klokke, klær, dvd-spiller, drill, verktøykasse med innhold, sko. 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Hans interesser er friluftsliv, liker ikke sport. Jeg vil så gjerne gi en gave som er litt personlig, og som kan huskes en stund. Har tenkt en ting som ikke "glir inn i mengden" av hans andre eiendeler. Men det er så vanskelig. Han liker heller ikke å bruke smykker. Hva med å planlegeg en skikkelig friluftsferie! fiske kanskje? Det trenger jo ikke å være så dyrt. Sove i telt og fiske og lage mat ute og hele pakka. Har han telt, kanskje det er en fin gave? Eller en fiskestang med navnet han gravert? Digitalkamera? 0 Siter
cecily Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Turkniv med ingravert navn og dato og en bitteliten personlig hilsen fra kjæresten hans. c",) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Duppeditter som lyser, blinker og bråker. Bilbane eller modellfly, for ikke snakke om ting fra Arngren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.