Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest esrt

Min lege har anbefalt seroxat mot evt. sosial fobi og muskulære spenninger. Jeg har fortalt at jeg p.t er i en jobbsituasjon som er belastende, men at jeg kommer til å skifte jobb snart. Legen skrev i tillegg ut resept på atarax som han mente var mye bedre enn sobril da det ikke er fare for avhengighet.

For meg er det totalsituasjonen i jobbsituasjonen som nå er vanskelig, og det er ikke lett å si om jeg egentlig plages av sosial fobi eller hva spennigene kommer av.jeg kjenner at jeg har mange spenninger i kroppen som gjør at jeg blir helt "stiv" i kropp og sjel...

Er det noe problem å teste ut denne medisinen litt over tid dvs og ta den til faste tider en periode?

Jeg trenger "rask" virkning og har "ikke tid" til å vent i flere uker før seroxat begynner å virke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146177-atarax/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...