Gjest esrt Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Min lege har anbefalt seroxat mot evt. sosial fobi og muskulære spenninger. Jeg har fortalt at jeg p.t er i en jobbsituasjon som er belastende, men at jeg kommer til å skifte jobb snart. Legen skrev i tillegg ut resept på atarax som han mente var mye bedre enn sobril da det ikke er fare for avhengighet. For meg er det totalsituasjonen i jobbsituasjonen som nå er vanskelig, og det er ikke lett å si om jeg egentlig plages av sosial fobi eller hva spennigene kommer av.jeg kjenner at jeg har mange spenninger i kroppen som gjør at jeg blir helt "stiv" i kropp og sjel... Er det noe problem å teste ut denne medisinen litt over tid dvs og ta den til faste tider en periode? Jeg trenger "rask" virkning og har "ikke tid" til å vent i flere uker før seroxat begynner å virke... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146177-atarax/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.