Dorthe Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Det var visst i svar til partijeger jeg skrev det. Beklager går litt i surr her. hehe - du tar også 100 nyeste 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Håper da ikke det finnes noe eget regelverk for slikt.. :-o Folk må da jaggu klare å passe på ungene sine selv, selvom de altså muligens er raske.. Jeg synes det er en uheldig trend at alle andre skal barnesikre alt mulig, enten det er myntet på barn eller ikke. Det er mange farlige ting i verden, ikke bare sykehusdammer.. Burde alle disse barnesikres eller fjernes? Enig, Laguna! Har ikke sluppet småungene mine løs. De har aldri gått over i naboens hage. Da de var så små at de ikke gjorde som man sa, da passet man på dem. Veien er like farlig (jo, selv en villavei) som et basseng kan være. Så mine har ikke fått sjansen til å vandre løs før de var store nok til å forstå saker og ting. 0 Siter
Kakel Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg har trekk til å legge over. Også fjerner vi stigen hver kveld. Dette skulle holde sa de der vi kjøpte det. Rusk og rask kommer det jo oppi, men det er nå rensepumpe på det da. Her vi bor er det ikke småunger i alderen 2-4 år som flyr rundt uten tilsyn, og det syntes jeg ikke det burde være andre steder heller. Følger jo med om dagen, og unger flyr vel ikke ute om natten heller. da er du nok sikret godt nok! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.