Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var visst i svar til partijeger jeg skrev det. Beklager går litt i surr her.

hehe - du tar også 100 nyeste

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• amber sun

5

• Kakel

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sniff
Skrevet

Håper da ikke det finnes noe eget regelverk for slikt.. :-o

Folk må da jaggu klare å passe på ungene sine selv, selvom de altså muligens er raske..

Jeg synes det er en uheldig trend at alle andre skal barnesikre alt mulig, enten det er myntet på barn eller ikke.

Det er mange farlige ting i verden, ikke bare sykehusdammer.. Burde alle disse barnesikres eller fjernes?

Enig, Laguna! Har ikke sluppet småungene mine løs. De har aldri gått over i naboens hage. Da de var så små at de ikke gjorde som man sa, da passet man på dem. Veien er like farlig (jo, selv en villavei) som et basseng kan være. Så mine har ikke fått sjansen til å vandre løs før de var store nok til å forstå saker og ting.

Skrevet

Jeg har trekk til å legge over. Også fjerner vi stigen hver kveld. Dette skulle holde sa de der vi kjøpte det.

Rusk og rask kommer det jo oppi, men det er nå rensepumpe på det da.

Her vi bor er det ikke småunger i alderen 2-4 år som flyr rundt uten tilsyn, og det syntes jeg ikke det burde være andre steder heller. Følger jo med om dagen, og unger flyr vel ikke ute om natten heller.

da er du nok sikret godt nok! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...