Gå til innhold

SKYVEDØR

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Vi bor i en liten leilighet, og for å spare plass ønsker vi å sette inn skyvedører i steden for vanlige dører som bare er i veien.

Noen som vet hvor man kan få tak i det?

Det ble gitt tips i et norskt interiørblad for noen mnd siden at skyvedører kunne være ei smart løsning.

Fortsetter under...

Gjest plassbesparende
Skrevet

Byggevareforetninger som selger vanlige dører, selger også ofte skyvedører. Jeg har selv nylig fått satt inn en skyvedør, og den kjøpte jeg på Maxbo på Alnabru (Oslo). Den kostet omlag 1500 kroner mener jeg å huske.

Gjest bebba
Skrevet

Skapskredderen på Bislett har bra tilbud på skyvedører. Sjekk dem.

Gjest uten signatur
Skrevet

Tror ikke det er ovrealt du KAN sette inn skyvedør da! Så sjekkd et før du kjøper. Den skalj o tross alt inn i veggen, så det må jo være plass der, ingen ledninger, bjelker som ikke kan fjernes og slikt. Vi skulle ha skyvedør inn til et kjøkken for mange år siden, men måtte ta ei foldedør isteden.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Tror ikke det er ovrealt du KAN sette inn skyvedør da! Så sjekkd et før du kjøper. Den skalj o tross alt inn i veggen, så det må jo være plass der, ingen ledninger, bjelker som ikke kan fjernes og slikt. Vi skulle ha skyvedør inn til et kjøkken for mange år siden, men måtte ta ei foldedør isteden.

Det har du HELT rett i. Det er FOLDEDØR vi må ha. Vet du, eller noen andre, hvor vi kan få tak i det?

Gjest uten signatur
Skrevet

Det har du HELT rett i. Det er FOLDEDØR vi må ha. Vet du, eller noen andre, hvor vi kan få tak i det?

Et byggvaresenter som selger inmerdører. De har iallefall brosjyrer dere kan bestille etter. Det er jo ikke akkurat noe som de selger så ofte vil jeg tro.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...