Gå til innhold

Hvor lenge er det meningen at man skal vente?

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694

Hei

Jeg er dødslei av å vente på å få en psykolog. Jeg har ventet i snart fire måneder. Det er ganske lenge. Føler meg ikke akkurat bedre etterhvert som tiden går.

Fikk positivt svar av en psykolog. Var hos han to ganger. Han fortalte meg at jeg ikke kunne få time hver uke, det var greit for meg. Men etter den andre gangen sa han bare at jeg ikke hadde nok problemer. Jeg følte meg avvist. Det jeg hørte var egentlig at jeg ikke var tynn nok.

Så nå bare venter jeg på at tiden skal gå, og er temmelig lei! Hvor lenge er det meningen at man skal vente?

Fortsetter under...

Brittany1365380694

På poliklinikken er det ofte minst 6 mnd ventetid for å få behandling. Vet ikke hvordan det er på det private markedet.

oy!

Jeg vil ha en privat psykolog... håper noen har ledig snart. :)

Jeg husker da jeg var litt dårligere enn jeg er nå. Da fikk jeg en psykolog på en uke. Føler nesten at jeg må bli like dårlig nå før jeg får hjelp...

Men det skal jeg ikke bli ;)

Gjest uten signatur

oy!

Jeg vil ha en privat psykolog... håper noen har ledig snart. :)

Jeg husker da jeg var litt dårligere enn jeg er nå. Da fikk jeg en psykolog på en uke. Føler nesten at jeg må bli like dårlig nå før jeg får hjelp...

Men det skal jeg ikke bli ;)

Jeg hra to ganger blitt henvist til privat psykolog/psykiater. Disse har hatt trygderefusjon. Jeg har begge gangene ventet rundt 8 måneder. Hos den ene var jeg til to timer for å bli 'antatt' (hehe...) før jeg begynte på ventetiden, hos den andre bare ventet jeg uten noen samtale først.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...