Gå til innhold

Bekledning i begravelse

Anbefalte innlegg

Gjest sorte får
Skrevet

Sorte, fine og litt elegante klær. Menn går med dress, kvinner må ha pynta klær de også. Det er jo for å hedre den man er i begravelse til..

I hvert fall ikke en hvit utringet kjole min kusine klarte å stille opp i engang! Tragisk.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Sorte, fine og litt elegante klær. Menn går med dress, kvinner må ha pynta klær de også. Det er jo for å hedre den man er i begravelse til..

I hvert fall ikke en hvit utringet kjole min kusine klarte å stille opp i engang! Tragisk.

har du ikke sort, går det også bra med penklær i nøytrale farger (mørkt eller beige ellr grått), litt klassiske klær (ikke utpreget mote/sexy el.l.)

Skrevet

Pene klær. Trenger ikke nødvendigvis være svart alt sammen. En lys topp til mørk dress er for eksempel helt greit. Ikke knallfarger.

Gjest malun
Skrevet

Pent og dempet.

Det trenger ikke nødvendigvis være sort, men ikke for oppsiktsvekkende farger.

Et pent skjørt (ikke for kort) eller en penbukse, bluse og jakke eller genser og jakke.

For eksempel.

Gjest sorte får
Skrevet

har du ikke sort, går det også bra med penklær i nøytrale farger (mørkt eller beige ellr grått), litt klassiske klær (ikke utpreget mote/sexy el.l.)

Hm, var det svar til meg? Isåfall: Nøytrale farger går så klart fint, men svart er i mitt syn fargen de fleste bruker.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hm, var det svar til meg? Isåfall: Nøytrale farger går så klart fint, men svart er i mitt syn fargen de fleste bruker.

ja hvis man har

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...