Gjest sorte får Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Sorte, fine og litt elegante klær. Menn går med dress, kvinner må ha pynta klær de også. Det er jo for å hedre den man er i begravelse til.. I hvert fall ikke en hvit utringet kjole min kusine klarte å stille opp i engang! Tragisk. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Sorte, fine og litt elegante klær. Menn går med dress, kvinner må ha pynta klær de også. Det er jo for å hedre den man er i begravelse til.. I hvert fall ikke en hvit utringet kjole min kusine klarte å stille opp i engang! Tragisk. har du ikke sort, går det også bra med penklær i nøytrale farger (mørkt eller beige ellr grått), litt klassiske klær (ikke utpreget mote/sexy el.l.) 0 Siter
Platina Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Pene klær. Trenger ikke nødvendigvis være svart alt sammen. En lys topp til mørk dress er for eksempel helt greit. Ikke knallfarger. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Pent og dempet. Det trenger ikke nødvendigvis være sort, men ikke for oppsiktsvekkende farger. Et pent skjørt (ikke for kort) eller en penbukse, bluse og jakke eller genser og jakke. For eksempel. 0 Siter
Gjest sorte får Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 har du ikke sort, går det også bra med penklær i nøytrale farger (mørkt eller beige ellr grått), litt klassiske klær (ikke utpreget mote/sexy el.l.) Hm, var det svar til meg? Isåfall: Nøytrale farger går så klart fint, men svart er i mitt syn fargen de fleste bruker. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Hm, var det svar til meg? Isåfall: Nøytrale farger går så klart fint, men svart er i mitt syn fargen de fleste bruker. ja hvis man har 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.