Gå til innhold

morgenkvalme( men ikke gravid)

Gjest virgo777

Anbefalte innlegg

Gjest virgo777

Jeg har hatt morgenkvalme nå hver morgen i en uke. Jeg går på p-pillen og kan derfor ikke være gravid. Kan det være noen andre grunner til at jeg blir kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalme kan ha "en millon" andre grunner enn graviditet - så det er selvsagt umulig å si.

P-pillen er jo veldig sikker, men selv denne formen for prevensjon svikter i blandt. Jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen - dog etter å hatt omgangssyke et par dager helt på beg. av brettet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme kan ha "en millon" andre grunner enn graviditet - så det er selvsagt umulig å si.

P-pillen er jo veldig sikker, men selv denne formen for prevensjon svikter i blandt. Jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen - dog etter å hatt omgangssyke et par dager helt på beg. av brettet....

Takker for svar. Jeg har jo ikke vært syk eller noe så da burde jeg vel ikke kunne være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var morgenkvalm en periode. Kom til at det måtte være på grunn av angst for hva dagen skulle bringe, i kombinasjon med søvnmangel og kanskje litt depresjon. Men det finnes nok flere mulige årsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare et forslag

Takker for svar. Jeg har jo ikke vært syk eller noe så da burde jeg vel ikke kunne være gravid?

P-pillen er kun 99% sikker. Det betyr at en av hundre blir gravid selv om de går på pillen. Det kan jo være en ide å ta en test for sikkerhetsskyld. Så får du hvertfall bekreftet eller avkreftet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...