Gjest virgo777 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har hatt morgenkvalme nå hver morgen i en uke. Jeg går på p-pillen og kan derfor ikke være gravid. Kan det være noen andre grunner til at jeg blir kvalm? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du kan bli gravid selv om du går på p-pillen. Den er bare 99% sikker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kvalme kan ha "en millon" andre grunner enn graviditet - så det er selvsagt umulig å si. P-pillen er jo veldig sikker, men selv denne formen for prevensjon svikter i blandt. Jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen - dog etter å hatt omgangssyke et par dager helt på beg. av brettet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jupiter5 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kvalme kan ha "en millon" andre grunner enn graviditet - så det er selvsagt umulig å si. P-pillen er jo veldig sikker, men selv denne formen for prevensjon svikter i blandt. Jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen - dog etter å hatt omgangssyke et par dager helt på beg. av brettet.... Takker for svar. Jeg har jo ikke vært syk eller noe så da burde jeg vel ikke kunne være gravid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huva Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Var morgenkvalm en periode. Kom til at det måtte være på grunn av angst for hva dagen skulle bringe, i kombinasjon med søvnmangel og kanskje litt depresjon. Men det finnes nok flere mulige årsaker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare et forslag Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Takker for svar. Jeg har jo ikke vært syk eller noe så da burde jeg vel ikke kunne være gravid? P-pillen er kun 99% sikker. Det betyr at en av hundre blir gravid selv om de går på pillen. Det kan jo være en ide å ta en test for sikkerhetsskyld. Så får du hvertfall bekreftet eller avkreftet det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.