Gå til innhold

Pinlige episoder

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Kjeder meg på jobb.

Har du noen morsomme selvopplevde episoder å betro oss?

Gjest molli-inkognito
Skrevet

Jeg satt på legekontoret og var helt fordypet i et blad på venterommet. Drakk brus mens jeg ventet. Etter noen slurker av brusen, slapp jeg ut en heidundrandes rap. Og i det samme kikket jeg opp.

Der satt det en gammel kjerring midt i mot meg. Gamle rekelet! Hadde sneket seg inn uten at jeg la merke til det.

*gremmes*

laguna1365380434
Skrevet

Typen min knipset ved en ulykke en brennende fyrstikk slik at den landet på issen til en skallet mann inne på en retaurant. Det var ganske pinlig:-o Men han merket det ikke(!)

Og jeg har kysset feil mann en gang på mørkt utested uten linser.. De hadde bare byttet bord(!) Den var jævlig hard å forklare for ny date. Han ble sur. Og det skjønner jeg i grunn godt for jeg tror jeg kysset på feil mann i sikkert et minutt før jeg fikk med meg at noe var annerledes..:-o Det var noen promiller med i bildet og, altså.

Også har jeg satt fyr på buksa mi, flere ganger. Det ligger nok til slekta, for det har bror min og. Type fikling med ligheter og f.eks frynser som plutselig kommer ut av kontroll;) DET er pinlig offentlig.

Skrevet

Det er mange år siden i den alderen hvor alt var veldig flaut.

Var så distre noen ganger,helt i tåkeheimen.

Jeg var på en matvarebutikk,og sto ved disken og skulle betale.

Etterpå hadde jeg planlagt å gå på Kafe. Jeg sto derfor å tenkte på hva jeg skulle kjøpe.Plutselig sa jeg høyt det jeg tenkte på. Og så skal jeg ha et sjokoladekakestykke og et glass brus sa jeg.

Ble så flau at jeg holdt på å daue.

Ikke nok med det. Men da jeg etterpå kom på kafeen,og skulle betale kakestykket og glasset med brus,greide jeg å miste pengene i brusglasset.

Skrevet

Det er mange år siden i den alderen hvor alt var veldig flaut.

Var så distre noen ganger,helt i tåkeheimen.

Jeg var på en matvarebutikk,og sto ved disken og skulle betale.

Etterpå hadde jeg planlagt å gå på Kafe. Jeg sto derfor å tenkte på hva jeg skulle kjøpe.Plutselig sa jeg høyt det jeg tenkte på. Og så skal jeg ha et sjokoladekakestykke og et glass brus sa jeg.

Ble så flau at jeg holdt på å daue.

Ikke nok med det. Men da jeg etterpå kom på kafeen,og skulle betale kakestykket og glasset med brus,greide jeg å miste pengene i brusglasset.

Du og jeg kunne nok hatt det morsomt på kafe.

Minstemann var så fæl til å velte glasset sitt en periode og venninna mi som er barnehagepedagog belærte ham stadig om at han ikke skulle sitte så urolig at glasset veltet. Men ansiktet hans den dagen hun veltet brusglasset sitt over hele bordet var ganske morsomt. Han ble så happy og hun rødmet :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det jeg skal fortelle nå var egentlig ikke pinlig for meg, men det kunne fort blitt det.

Jeg satt i en forelesning, svært fordypt i egne tanker. Altså tanker som hadde fint lite å gjøre med det som skjedde på tavla. Det var vel rundt 50 stykker til stede.

Siden jeg ikke tenkte over hvor jeg var, så slapp jeg en skikkelig promp. En som hørtes, for jeg trøkka lissom til litt ekstra for å få opp trøkket skikkelig.

Altså sånn man gjør når man er alene og merker at det kommer en som kan bli rekordhøy.

Alle hørte den selvsagt, det ble helt stille i lokalet, og samtlige blikk ble rettet mot stedet jeg og et par andre satt.

Jeg kom til meg selv og innså hva jeg hadde gjort, men kom meg godt ut av knipen ved å se på sidemannen og si:

"Fy faen, Linda!", akkurat så høyt at alle hørte hva jeg sa, og dermed fikk med seg hva Linda hadde gjort.

Så dette ble som sagt ikke så pinlig for meg, men det ble ganske pinlig for Linda.

Skrevet

Det jeg skal fortelle nå var egentlig ikke pinlig for meg, men det kunne fort blitt det.

Jeg satt i en forelesning, svært fordypt i egne tanker. Altså tanker som hadde fint lite å gjøre med det som skjedde på tavla. Det var vel rundt 50 stykker til stede.

Siden jeg ikke tenkte over hvor jeg var, så slapp jeg en skikkelig promp. En som hørtes, for jeg trøkka lissom til litt ekstra for å få opp trøkket skikkelig.

Altså sånn man gjør når man er alene og merker at det kommer en som kan bli rekordhøy.

Alle hørte den selvsagt, det ble helt stille i lokalet, og samtlige blikk ble rettet mot stedet jeg og et par andre satt.

Jeg kom til meg selv og innså hva jeg hadde gjort, men kom meg godt ut av knipen ved å se på sidemannen og si:

"Fy faen, Linda!", akkurat så høyt at alle hørte hva jeg sa, og dermed fikk med seg hva Linda hadde gjort.

Så dette ble som sagt ikke så pinlig for meg, men det ble ganske pinlig for Linda.

Fy, skam deg :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fy, skam deg :o)

Jeg føler ikke at jeg har noe å skamme meg over, og at vi alle i ny og ne burde hjelpe våre medmennesker ut av pinlige situasjoner.

Linda hjalp denne gangen meg. Kanskje ikke helt bevisst, men hun reddet meg ut av en pinlig situasjon jeg selv hadde rotet meg opp i.

Jeg tror vi hadde levet i et varmere samfunn dersom flere fulgte Linda sitt eksempel med å stille seg til disposisjon for sine medmennesker.

Skrevet

Du og jeg kunne nok hatt det morsomt på kafe.

Minstemann var så fæl til å velte glasset sitt en periode og venninna mi som er barnehagepedagog belærte ham stadig om at han ikke skulle sitte så urolig at glasset veltet. Men ansiktet hans den dagen hun veltet brusglasset sitt over hele bordet var ganske morsomt. Han ble så happy og hun rødmet :o)

Det tror jeg også.

Dette han nok pedagogvenninna di bare godt av.

Han burde be henne sitte rolig ved bordet.

Skrevet

Det tror jeg også.

Dette han nok pedagogvenninna di bare godt av.

Han burde be henne sitte rolig ved bordet.

Han fniste og så sa han at hun hadde vist ikke lært det hun heller.

Gjest Daisy
Skrevet

Typen min knipset ved en ulykke en brennende fyrstikk slik at den landet på issen til en skallet mann inne på en retaurant. Det var ganske pinlig:-o Men han merket det ikke(!)

Og jeg har kysset feil mann en gang på mørkt utested uten linser.. De hadde bare byttet bord(!) Den var jævlig hard å forklare for ny date. Han ble sur. Og det skjønner jeg i grunn godt for jeg tror jeg kysset på feil mann i sikkert et minutt før jeg fikk med meg at noe var annerledes..:-o Det var noen promiller med i bildet og, altså.

Også har jeg satt fyr på buksa mi, flere ganger. Det ligger nok til slekta, for det har bror min og. Type fikling med ligheter og f.eks frynser som plutselig kommer ut av kontroll;) DET er pinlig offentlig.

Det har jeg og gjort! Tent på klærne mine altså... mistet en fyrstikk på et syntetisk skjørt og fikk et stoooort hull mellom bena. I storefri :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...