Gå til innhold

sms søndag morgen

Anbefalte innlegg

Gjest en bekjent
Skrevet

Jeg har en venninne jeg ikke har sett på over et halvt år nå. Det passer aldri. Jeg har bedt dem flere ganger, og når de kommer er de hele dagen (så jeg må lage lunsj/middag). Koselig, men travelt den dagen. Jeg har sagt at vi jo kan komme til dem (vi har kun vært der et par ganger). En morgen kom melding "vi vil komme til dere i dag", javel.. Jeg var trøtt den dagen, og sendte det i svaret. Synes godt de kan be oss, men det er alltid vi som må be dem. Og mannen bryr seg ikke oss som venner. Jeg ba dem i 30-års dagen min nå nettopp, men det passet ikke.. (de skulle på "vanlig" besøk til noen). Vi blir ikke bedt til dem i selskap, så nå gidder jeg ikke be dem mer. Men vil ikke miste venninnen min. Men vil heller ikke være en bekjent (eller hva jeg skal kalle det..) som ikke er god nok. Hva mener dere, skal jeg gidde å ringe? Det er forresten alltid jeg som ringer, men det har jeg sluttet med. Sendte mail, men så fikk jeg vite at hun ikke sjekket mailen sin. Derfor også ingen svar. De skulle komme før jul og hente gaver til barna, men de ligger her enda...

Fortsetter under...

Gjest bjelke
Skrevet

Neste helg sender du samme melding til henne; I dag vil jeg komme på besøk. :-)

Så ser du hva slags svar du får på det.

Gjest en bekjent
Skrevet

Neste helg sender du samme melding til henne; I dag vil jeg komme på besøk. :-)

Så ser du hva slags svar du får på det.

Da skal jeg jobbe, men takk for tips! Det skal jeg gjøre en gang...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...