Gå til innhold

1.JUNI - en gledens dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Naturbarn
Skrevet

Er det flere som gleder seg til 1.juni???

Endelig kan man gå ut på byen og ha det hyggelig uten å lukte som Tiedemanns tobakkfabrikk når man kommer hjem!

HIPP HURRA!!!

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• muriel

3

• laguna1365380434

2

• SoriaMoria

1

Gjest Naturbarn
Skrevet

Dét tror jeg ikke før jeg ser det.

Nei,ikke jeg heller...

Men gjett hvem som skal anmelde utesteder som ikke følger opp røykeloven...

Og da kan røykerne takke seg selv når utestedene må stenge fordi de mister skjenkebevilgningen...

Gjest ingen røyker
Skrevet

Skal bli deilig!!!!!! Endelig, skulle vært en selvfølge da..:)

Gjest Naturbarn
Skrevet

Nei, jeg gruer meg som faen.

Vel,vel...kanskje det kan få deg til å slutte...

Jeg har grua meg som faen i over 10 år når jeg skulle på byen, så nå er det deres tur!Ha-ha!

Annonse

Skrevet

Jeg har grua meg som faen i over 10 år når jeg skulle på byen, så nå er det deres tur!Ha-ha!

Fint at du fryder deg.

Gleder meg litt, jeg også, til å se hva de skal gjøre med all knuffingen og bråket som kommer til å oppstå UTENFOR utestedene - der folk står i hopetall og røyker.

Og så venter jeg spent på hvor lang tid det skal gå før fanatikerne begynner å syte og bære seg over at de må gå gjennom en diger klynge med røykere før de i det hele tatt kommer seg INN i lokalene.

Skrevet

Er du betalt av røykeindustrien?

mariaflyfly
Skrevet

Er du betalt av røykeindustrien?

*Flirer*

Skrevet

Nei, nå forsvinner alle som røyker så nå får dere til og med sitteplass på diskoteket ;o)

Skrevet

Og når det endelig skjer, så er du blitt ei så gammel kjerring at det å gå på byen ikke er bryet verdt.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Nei,ikke jeg heller...

Men gjett hvem som skal anmelde utesteder som ikke følger opp røykeloven...

Og da kan røykerne takke seg selv når utestedene må stenge fordi de mister skjenkebevilgningen...

Ja, men hvem i all verden skal håndheve dette forbudet? Politiet? For de har ikke nok å gjøre fra før..Dette kommer nok til å resultere i skikkelig bråk, når 200 røykere skal ut å røyke på samme sted. Mange utesteder kommer til å gå konkurs, det ser man fra utlandet. Skal bli gøy å se. Jeg tror privatfestene kommer til å få en ny æra etter 1.juni. Jeg gidder ikke å gå ut.

Annonse

Skrevet

Noe sier meg at Oslos utvalg av brune kneiper vil minke...

Så får tiden vise om man får en eksploderende konkurstendens i utelivsbransjen eller ikke...

laguna1365380434
Skrevet

Nei, det gleder jeg meg ikke til. Tror det er en helt spesiell mennesketype som går rundt og gleder seg til det.

Jævla puddinglov. Håper den blir sabotert på det groveste.

Gjest littsart
Skrevet

HURRA!!!!!!!!

Håper de klarer å følge den opp! Jeg var ute på lørdag og hadde rallende røykhoste dypt nede i brystet hele søndag (jeg røyker da ikke...)

Skrevet

Nei, det gleder jeg meg ikke til. Tror det er en helt spesiell mennesketype som går rundt og gleder seg til det.

Blir kanskje mange bakgårdsfester nå da :o) Hele blokka her går på samme kneipa. Billig med fest på svalgangen.

laguna1365380434
Skrevet

Blir kanskje mange bakgårdsfester nå da :o) Hele blokka her går på samme kneipa. Billig med fest på svalgangen.

Bakgårdfester er bra! Og utendørs grilling og henging på Kuba og i parken o.l..

Men hva gjør vi til vinteren? Iiik!

Dettte er snikinføring! De gjør det selvsagt nå, når det er varmt og godt, bare for at vi ikke riktig skal forstå hvor facistisk og forjævlig det er, og heller tenke mere ja, ja liksom..

Blæh! Jeg vil gå ut og kjederøyke på en eller annen ikkerøykermerr mens jeg enda kan! Være med?;-)

Skrevet

*smask!*

Skrevet

Bakgårdfester er bra! Og utendørs grilling og henging på Kuba og i parken o.l..

Men hva gjør vi til vinteren? Iiik!

Dettte er snikinføring! De gjør det selvsagt nå, når det er varmt og godt, bare for at vi ikke riktig skal forstå hvor facistisk og forjævlig det er, og heller tenke mere ja, ja liksom..

Blæh! Jeg vil gå ut og kjederøyke på en eller annen ikkerøykermerr mens jeg enda kan! Være med?;-)

Jeg blir gjerne med jeg, har barnefri fra onsdag.

Jeg tror det blir en løsning før vinteren. Jeg tror ikke kapitalen har råd til å miste alle røykerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...