Gå til innhold

Mye negativt om efexor.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Få skriver om det positive for det ikke er et problem. Bivirkninger er et problem og derfor blir det da spurt om hvordan bli kvitt osv.

Efexor er et godt preperat, man reagerer ulikt på medisiner.

Hei! Jeg har før skrevet at psykiateren min har fått mange gode tilbakemeldinger på denne medisinen. Men den passer ikke alle,og det gjelder de andre medisinene også. Min lege sier at over 225 mg.er det så mange som rapporterer om sterkere bivirkninger,så han stopper der,og kombinerer heller med andre preparater. Samtidig er det ingen grunn til å bli engstelig hvis man er blandt dem som bruker over300 mg og oppover,og synes det fungerer godt. Da tåler de tydeligvis medisinen godt.Uansett er det nok en medisin enkelte strever med i startfasen pga.bivirkninger.Men de gir seg ofte. kanskje du må prøve deg frem,berbix.Det måtte jeg. På 4.forsøk klaffet det,og da var det verdt litt prøving og feiling synes jeg.

Håper inderlig det klaffer for deg på første forsøk,og at dette er en god medisin for deg.Husk alltid å spise til medisininntaket med efexor,og min personlige erfaring var at det var et gode med en viss regelmessighet.Måtte helst ikke glemme å ta den.Lykke til da du,fra bugge.

Hei! Jeg har før skrevet at psykiateren min har fått mange gode tilbakemeldinger på denne medisinen. Men den passer ikke alle,og det gjelder de andre medisinene også. Min lege sier at over 225 mg.er det så mange som rapporterer om sterkere bivirkninger,så han stopper der,og kombinerer heller med andre preparater. Samtidig er det ingen grunn til å bli engstelig hvis man er blandt dem som bruker over300 mg og oppover,og synes det fungerer godt. Da tåler de tydeligvis medisinen godt.Uansett er det nok en medisin enkelte strever med i startfasen pga.bivirkninger.Men de gir seg ofte. kanskje du må prøve deg frem,berbix.Det måtte jeg. På 4.forsøk klaffet det,og da var det verdt litt prøving og feiling synes jeg.

Håper inderlig det klaffer for deg på første forsøk,og at dette er en god medisin for deg.Husk alltid å spise til medisininntaket med efexor,og min personlige erfaring var at det var et gode med en viss regelmessighet.Måtte helst ikke glemme å ta den.Lykke til da du,fra bugge.

Takk igjen for gode råd. Humøret var ikke like bra idag som igår nei.Så jeg bestemte meg på morgenen idag for å begnne med pillene(etter grubling inatt), tok den første til frokost.Sover dårlig om natta, ligger våken et par timer hver natt, fryktelig slitsomt.

Gjest efexor ja

Takk igjen for gode råd. Humøret var ikke like bra idag som igår nei.Så jeg bestemte meg på morgenen idag for å begnne med pillene(etter grubling inatt), tok den første til frokost.Sover dårlig om natta, ligger våken et par timer hver natt, fryktelig slitsomt.

Har hatt mange merklige drømmer mens jeg har gått på efexor(et par år). Til tider morsomme drømmer også, eller som i hvert fall gir undringer utover dagen.

Bugge1365380662

Husk at det uansett vil ta tid før en slik medisin virker.For det første tar det tid før en kommer opp i dose,alt ettersom hvor mange bivirkninger en må ta hensyn til.Og dessuten kan det av og til nesten bli litt verre i starten.Derfor får enkelte sobril eller liknende hvis de har for store startvansker.Husker ikke om jeg tok den morgen eller kveld,men det kan ha mye å si på døgnrytmen.Hvor trøtt en blir på kvelden eller ei.Ellers kanskje vallergan som er et antihistamin kan hjelpe deg enkelte netter.Det virker søvndyssende,men kan gi litt hangover dagen etter synes jeg.Bugge

Annonse

Bugge1365380662

Har hatt mange merklige drømmer mens jeg har gått på efexor(et par år). Til tider morsomme drømmer også, eller som i hvert fall gir undringer utover dagen.

Helt enig. Drømte enormt mye når jeg gikk på efexor.Av og til veldig slitsomt,men også ganske spennende. bugge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...