amber sun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Laget noe skikkelig godt idag.- Passet så godt å spise ute på terrassen i det deilige været. Siden det stadig kommer spørsmål om middagstips her inne, kommer her et nytt som passer til terrassedager. -Stek svinesmåkjøtt på panne (gjerne edelgris, det er kjempegodt), med grovkvernet salt og pepper. -Lag samtidig gratinerte poteter (jeg kjørte bare på en sånn pakke med gratinerte poteter med skall og franske urter). -Damp litt herregårdsgrønnsaker (frossen pakke) i en gryte med jordnøttolje og litt margarin, grovkvernet salt og pepper. -Stek også løkringer, paprikaskiver og cashewnøtter i ei panne med jordnøttolje. Server med tomatpynt. Det ble kjempegodt! (Litt mye oppvask, men det var verdt det.) Til og med Ingrid på 5 likte stekte cashewnøtter, og alt passet supert sammen. Anbefales! Var til og med nokså kjapt å lage. Jepp, det var dagens anbefaling. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Så det er slik man damper grønnsaker? Tenker på smørdampte rosenkål.. godt! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Mmm! Hørtes digg ut! Den må kopieres en av dagene! :-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 takk for tips... passer bra :-)) Jeg spanderer vin på deg, vhis du ikke heller vil ha kake til dessert, da? 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Skrevet 11. mai 2004 takk for tips... passer bra :-)) Jeg spanderer vin på deg, vhis du ikke heller vil ha kake til dessert, da? Tuuusen takk Jeg tar gjerne vinen, jeg. Kald, deilig hvitvin... *smile* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.