pus Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Hei Jeg skal til italia i slutten av juni sammen med venninne. Vi er ute etter sol/bad, party/byliv og litt opplevelser. Hvor bør vi reise ??? PS! Vi ønsker også å bli kjent med masse kjekke italienske gutter :-))) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 de italienske gutta bør en passe seg for. De lurer deg trill rundt med masse smiger og snakk, og store brune fløyelsøyne :-) Du tror du er deres livs største kjærlighet osv osv. Hehe... spørs seff. hva du er ute etter. 0 Siter
Hello Kitty Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Hei! Jeg har bodd 1 år i Italia, og reist hele landet rundt. Jeg kan anbefale deg Sicilia, Sardegna, ellers er hele østkysstripen (mot adriaterahavet) typisk sydenliv. Har dere masse penger er selvsagt Capri tingen!! Uansett, ønsker dere typisk rav og turistfyll, dra til Gran Canaria eller Agia Napa. Italia er det mer klasse over enn som så... Og guttene er smørkjekke og jålete, farlige men herlige! Kos dere!! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Lido de Jesolo, ved Venezia. Har vært der to ganger. Bodde i Cavallino, 10 min. i bil fra Lido'en. Kjempefint! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hei! Jeg har bodd 1 år i Italia, og reist hele landet rundt. Jeg kan anbefale deg Sicilia, Sardegna, ellers er hele østkysstripen (mot adriaterahavet) typisk sydenliv. Har dere masse penger er selvsagt Capri tingen!! Uansett, ønsker dere typisk rav og turistfyll, dra til Gran Canaria eller Agia Napa. Italia er det mer klasse over enn som så... Og guttene er smørkjekke og jålete, farlige men herlige! Kos dere!! enig i at det er fint rundt capri. Dessuten den italienske rivieraen, som er på middelhavssiden. Roma er noe helt for seg selv, og Firenze bedre enn Venezia som er et råtten høl spør du meg. Mye autenstisk sjarm i Firenze, vakkert, rolig, romantisk. Litt dyrt. Roma er mer ståkete, masse trafikk, men noe helt venvittig mye å se. I tillegg til masse masse koselige restauranter og små og kjempestore stemningsfulle plasser, sjarmenrende trange smug, uteliv i gatene... you name it! (kan kombineres med begge badestedene, ta tog eller lei bil) 0 Siter
Gjest mitt svar Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Har bare vært i San Bartolomeo, koselig liten by. 0 Siter
Gjest hvem her? Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 de italienske gutta bør en passe seg for. De lurer deg trill rundt med masse smiger og snakk, og store brune fløyelsøyne :-) Du tror du er deres livs største kjærlighet osv osv. Hehe... spørs seff. hva du er ute etter. (er du "snilen"?) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 (er du "snilen"?) nei, hvem er snilen? Jeg er meg. Og hvem er du?? :-) 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 nei, hvem er snilen? Jeg er meg. Og hvem er du?? :-) Du er nok ikke snilen, nei. Hennes språk er....(det er vel ikke pent å si barnsligere, så jeg sier) yngre. I det hele tatt: Folk røper seg gjennom språket, med eller uten ortografiske feil. F. eks. skrev SierDuDet nesten aldri et innlegg uten å bruke uttrykket "tross alt". 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Du er nok ikke snilen, nei. Hennes språk er....(det er vel ikke pent å si barnsligere, så jeg sier) yngre. I det hele tatt: Folk røper seg gjennom språket, med eller uten ortografiske feil. F. eks. skrev SierDuDet nesten aldri et innlegg uten å bruke uttrykket "tross alt". ja jeg er vel egentlig for gammal, jeg, kanskje? 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 ja jeg er vel egentlig for gammal, jeg, kanskje? Ja, du er så gammal at vinen har blitt til eddik... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ja, du er så gammal at vinen har blitt til eddik... ......som du herved får 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 ......som du herved får Takk, den smakte forfriskende. Jeg blandet litt gin oppi, er det greit? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Takk, den smakte forfriskende. Jeg blandet litt gin oppi, er det greit? ...whatever 0 Siter
selle Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 (er du "snilen"?) Hei! Jeg har vært i Italia mange ganger. Kan anbefale Elba og Toscana. Napoli har jeg veldig dårlige minner fra. På en og samme dag hadde vi innbrudd på hotellrommet, datteren vår ble frastjålet kameraet av en mopedist som rundet en sving, og selv ble jeg frastjålet lommeboka, og det til og med fra en lommetaske jeg hadde rundt halsen. Til tross for dette, byen hadde sin sjarm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.