Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal til italia i slutten av juni sammen med venninne. Vi er ute etter sol/bad, party/byliv og litt opplevelser.

Hvor bør vi reise ???

PS! Vi ønsker også å bli kjent med masse kjekke italienske gutter :-)))

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

de italienske gutta bør en passe seg for. De lurer deg trill rundt med masse smiger og snakk, og store brune fløyelsøyne :-) Du tror du er deres livs største kjærlighet osv osv. Hehe... spørs seff. hva du er ute etter.

Hello Kitty
Skrevet

Hei!

Jeg har bodd 1 år i Italia, og reist hele landet rundt. Jeg kan anbefale deg Sicilia, Sardegna, ellers er hele østkysstripen (mot adriaterahavet) typisk sydenliv. Har dere masse penger er selvsagt Capri tingen!!

Uansett, ønsker dere typisk rav og turistfyll, dra til Gran Canaria eller Agia Napa.

Italia er det mer klasse over enn som så...:)

Og guttene er smørkjekke og jålete, farlige men herlige!

Kos dere!!

Skrevet

Lido de Jesolo, ved Venezia. Har vært der to ganger. Bodde i Cavallino, 10 min. i bil fra Lido'en. Kjempefint!

Skrevet

Hei!

Jeg har bodd 1 år i Italia, og reist hele landet rundt. Jeg kan anbefale deg Sicilia, Sardegna, ellers er hele østkysstripen (mot adriaterahavet) typisk sydenliv. Har dere masse penger er selvsagt Capri tingen!!

Uansett, ønsker dere typisk rav og turistfyll, dra til Gran Canaria eller Agia Napa.

Italia er det mer klasse over enn som så...:)

Og guttene er smørkjekke og jålete, farlige men herlige!

Kos dere!!

enig i at det er fint rundt capri. Dessuten den italienske rivieraen, som er på middelhavssiden. Roma er noe helt for seg selv, og Firenze bedre enn Venezia som er et råtten høl spør du meg. Mye autenstisk sjarm i Firenze, vakkert, rolig, romantisk. Litt dyrt. Roma er mer ståkete, masse trafikk, men noe helt venvittig mye å se. I tillegg til masse masse koselige restauranter og små og kjempestore stemningsfulle plasser, sjarmenrende trange smug, uteliv i gatene... you name it! (kan kombineres med begge badestedene, ta tog eller lei bil)

Gjest mitt svar
Skrevet

Har bare vært i San Bartolomeo, koselig liten by.

Annonse

Gjest hvem her?
Skrevet

de italienske gutta bør en passe seg for. De lurer deg trill rundt med masse smiger og snakk, og store brune fløyelsøyne :-) Du tror du er deres livs største kjærlighet osv osv. Hehe... spørs seff. hva du er ute etter.

(er du "snilen"?)

Skrevet

(er du "snilen"?)

nei, hvem er snilen? Jeg er meg. Og hvem er du?? :-)

Skrevet

nei, hvem er snilen? Jeg er meg. Og hvem er du?? :-)

Du er nok ikke snilen, nei. Hennes språk er....(det er vel ikke pent å si barnsligere, så jeg sier) yngre.

I det hele tatt: Folk røper seg gjennom språket, med eller uten ortografiske feil. F. eks. skrev SierDuDet nesten aldri et innlegg uten å bruke uttrykket "tross alt".

Skrevet

Du er nok ikke snilen, nei. Hennes språk er....(det er vel ikke pent å si barnsligere, så jeg sier) yngre.

I det hele tatt: Folk røper seg gjennom språket, med eller uten ortografiske feil. F. eks. skrev SierDuDet nesten aldri et innlegg uten å bruke uttrykket "tross alt".

ja jeg er vel egentlig for gammal, jeg, kanskje? ;)

Skrevet

ja jeg er vel egentlig for gammal, jeg, kanskje? ;)

Ja, du er så gammal at vinen har blitt til eddik...

Skrevet

Ja, du er så gammal at vinen har blitt til eddik...

......som du herved får :P

;)

Skrevet

......som du herved får :P

;)

Takk, den smakte forfriskende. Jeg blandet litt gin oppi, er det greit?

Annonse

Skrevet

Takk, den smakte forfriskende. Jeg blandet litt gin oppi, er det greit?

...whatever

Skrevet

(er du "snilen"?)

Hei!

Jeg har vært i Italia mange ganger. Kan anbefale Elba og Toscana. Napoli har jeg veldig dårlige minner fra. På en og samme dag hadde vi innbrudd på hotellrommet, datteren vår ble frastjålet kameraet av en mopedist som rundet en sving, og selv ble jeg frastjålet lommeboka, og det til og med fra en lommetaske jeg hadde rundt halsen. Til tross for dette, byen hadde sin sjarm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...