Gå til innhold

De sier jeg burde få meg en flottere type...

Anbefalte innlegg

Gjest modelljenta
Skrevet

Hei, Skriver her for å sette ord på en fortvilelse hos meg. Jeg er en jente på 28 år. Jeg jobber til daglig som modell og har nokså mange oppdrag. Det å være modell er ikke ensbetydende med å være pen, men jeg vet at mange syns jeg er det.

Iallefall, så er saken den at jeg har fått meg kjæreste. Tidligere har jeg hatt flotte pene kjærester, men som kanskje har manglet masse på personlighet.

Jeg har lært av det. Har vært ute for så mange duste-menn, at jeg har valgt å fokusere på innsiden denne gang.

Og sånn er det, jeg er sammen med verdens snilleste, nydligste gutt. Han har et så stort hjerte, og jeg har det helt utrolig bra med ham.

MEN så kommer vennene mine og sier " Du kunne da fått noe flottere enn ham?!"

Min kjæreste er vel nokså normal. Han er ikke så høy, faktisk er jeg litt høyere enn ham. Og hans utseende er nok helt ordinært, men i mine øyne er han verdens skjønneste fordi han også har den mest fantastiske personlighet jeg vet.

Vi tenker på å gifte oss, men vennenr klarer altså å si at jeg burde finne en som er mer på mitt nivå. Også sier de ting som "Når folk ser dere, tenker de nok på hvordan han der har klart å fange den dama!"

Å, så såret jeg blir.

Hva kan jeg si til vennene mine? De syns jo oppriktig talt vi er et litt rart par?!

Håper på noen gode råd.

Og ps. Jeg lar meg ikke styre, de får meg ikke til å gjøre slutt med ham.

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Eh...??? Det er da vel ingenting å si om den saken, dere er sammen og ferdig med det.

PS!!! Dette virker som et tulleinnlegg hvilket jeg også tror det er .

Skrevet

Du får fortelle vennene dine om fyren din da.

Fortell hvor flott han er både på innsiden og utsiden.

Og de vil sikkert bli glad i han når de blir bedre kjent med mannen din.

Lykke til.

Gjest soldier
Skrevet

Kan skjønne du må gå etter utseendet, selv om du risikerer å ende opp med en tulling.;-)

Skrevet

For noen "venner" du har! Makan til overfladisk vrøvl har jeg aldri hørt! Si fra til vennene dine at DU synes han er vakker, og at de bare kan holde kjeft. Og ikke inviter dem i bryllupet :-)

Skrevet

Vel kanskje du ska få litt av rådet deres, og dinne deg VENNER som er på ditt nivå....

Det er tydelig at du er mer voksen enn dine venner.

Jeg synes at vennene dine skal være glad på dine vegne.Du har funnet deg en mann som du er veldig glad i og som behandler deg pent.

Du sier at de ikke skal få deg til å gjøre det slutt med han.

Det er vel ikke noe problem, så lenge du elsker han.

Annonse

Skrevet

Si at "han er kanskje ikke så pen, men han har jævlig stor pi**"

Det bør holde.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

vær glad du har klart å distansere deg fra det ytre allerede i en alder av 28!

Det tyder på at du har en sunn menneskeforståelse. De indre kvaliteter er det eneste som teller i et forhold, og at man passer sammen selvsagt.

Gjest modelljenta
Skrevet

Eh...??? Det er da vel ingenting å si om den saken, dere er sammen og ferdig med det.

PS!!! Dette virker som et tulleinnlegg hvilket jeg også tror det er .

Dette er ikke et tulle-innlegg, slik du tror.

serendipity
Skrevet

Dette er ikke et tulle-innlegg, slik du tror.

Ok Ok... Mulig jeg var litt brå der, men jeg syntes liksom at dette var for opplagt til å spørre om. Selvfølgelig driter du i hva venner måtte syntes om din kjærestes utseende.

Skrevet

Du virker moden.

Hva var det som fikk Sophia Loren til å velge Carlo Ponti?

Jeg har en kjæreste som er mye vakrere enn meg, og jeg tror hun vil ha meg fordi hun synes jeg er god og snill med henne (stort sett).

Gjest mitt svar
Skrevet

Hold på typen din, og ikke bry deg om det de andre sier! Skulle de bestemme hvem du skal være sammen med?? Nei. Hold fast på ham du har, han høres kjekk ut!:)

Snorkfrøken
Skrevet

Om en person er vakker eller ikke har igrunnen veldig lite med utseende å gjøre. Det har for det meste med sjarm og utstråling spør du meg.

Typen din er sikkert kjempekjekk, men vennene dine høres ikke like sjarmerende ut..

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Behold kjæresten din, men bytt ut vennene.

Eventuelt gi dem så ørene flagrer for at de kommer med slike sårende kommentarer til deg.

Skrevet

w7ymjuws57kijw57ijw57ikjkwi

657ijuqw57ijw57juqw55uwu5ww

777u7juq6qau6jhq46yhuhy6uw5

sr6tqa6gtywc6t5a6yhg46hh6w4

g6yhws6h

*klasker panna i tastaturet*

Den som bare hadde hatt sånne problemer...

Skrevet

Har det liksom ikke streifet taknene dine at vennene dine er litt vèl overfladiske?

Og er dette den første gang i ditt 28 årige liv du har tenkt på at det er innsiden som teller og ikke utseende?

Bare lurte.....

Gjest modelljenta
Skrevet

Har det liksom ikke streifet taknene dine at vennene dine er litt vèl overfladiske?

Og er dette den første gang i ditt 28 årige liv du har tenkt på at det er innsiden som teller og ikke utseende?

Bare lurte.....

Nei det er da ikke første gang jeg tenker mer på innsiden enn utsiden, men tidligere må jeg innrømme at jeg har vært litt mer "opphengt" i at fyren skal være flott.

Det er jeg ikke nå. Er ikke det vel og bra nok?

Har det topp med min nåværende kjæreste. Folk får si hva de vil, og selvsagt er jeg klar over overfladiskheten til vennene mine. For all del. Jeg ville bare høre andres reaksjoner på saken.

Skrevet

Nei det er da ikke første gang jeg tenker mer på innsiden enn utsiden, men tidligere må jeg innrømme at jeg har vært litt mer "opphengt" i at fyren skal være flott.

Det er jeg ikke nå. Er ikke det vel og bra nok?

Har det topp med min nåværende kjæreste. Folk får si hva de vil, og selvsagt er jeg klar over overfladiskheten til vennene mine. For all del. Jeg ville bare høre andres reaksjoner på saken.

Bare lurte jeg, klart det er bra at du endelig ser at det er i hovedsak innsiden som teller, og jeg mener heller ikke at vedkommende som skal tiltrekke deg ikke må være frastøtende på deg, da går det ikke uansett!

Det er ikke noe galt med deg, men med vennene dine, men er dette det eneste som er galt med de, at de ikke takler mennesker med normalt utseende, så er det jo liten vits i å bytte dem ut!

Bedre å si til de at de får heller bli kjent med fyren, å se om sjarmen kommer, for det gjør den som oftest:) det er du som er sammen med ham ikke de...

Skrevet

Fortell venninnene dine som sier dette at du synes de er sjokkerende overfladiske som virkelig mener dette. Ta helt avstand fra det de sier, det høres jo ut som tankegangen til 16åringer. Revurdèr dem som venninner, og si gjerne at du gjør det også.

De skulle hatt smekk på hånden som sier sånt!

Og ikke inviter dem i bryllupet...

Vær stolt av ditt valg! Om dine venninner prioriterer utseende ved valg av partner/livsledsager vil de aldri bli lykkelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...