Gjest millit Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Leser et innlegg like under her, om en jente(modelljenta) som er sammen med en gutt hun sier er lavere enn henne. I den forbindelse fikk jeg noen spørsmål. Jeg er nemlig og sammen med en som er tre-fire cm lavere enn meg. Jeg er 174, han er rundt 170. Og jeg elsker gå på høyhælte sko. Si meg, tenker du noe spes når du ser par der gutten er noe lavere? Syns du det er et must at mannen er høyest? Håper på noen synspunkt. Forøvrig måtte jeg tenke litt gjennom det at han var lavere enn meg, før vi ble sammen....faktisk. 0 Siter
morsan Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg tenker ikke noe spesielt, med mindre høydeforskjellen er meget stor da! Men da legger jeg merke til det uansett om det er mannen eller dama som er høyest. Men selv så liker jeg best at mannen min er høyere enn meg. Jeg har alltid vært en "flaggstang" i klassesammenheng, familiesammenheng etc, så det er deilig å føle at jeg er "minst" i forhold til ham! ;-)) Men tror nok at dette var viktigst den gangen vi først traff hverandre. Hadde vi først truffet hverandre i enda mer voksen alder hadde jeg forhåpentligvis hatt selvtillitt nok til ikke å bry meg om dette. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Nei,jeg tenker ikke no spes når jeg ser sånne par. Man kan da ikke velge bort en gutt man passer veldig godt sammen med, bare pga et par cm i høydeforskjell. Syns det ser rarere ut med gutter som er 30 cm høyere enn jenta da.. Men dømmer ikke folk etter det.. Dessutten i ditt tilfelle, syns jeg 4 cm ikke er noe. Blir kanskje no annet hvis du har 5 cm høy skohæle..men vet ikke jeg hva du går i. 0 Siter
soleil Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg er 180 cm høy og sammen med en som er et par cm lavere. Jeg syns ikke det har noen betydning. Noen MÅ jo bare kommentere det, men det er jo bare til å flire av. Pleier å kikke mest etter mannfolk på min egen størrelse eller større, men det er faktisk andre ting enn lengden som teller, dah 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Min eksmann og jeg var akkurat like høye. Jeg tenkte aldri over at det var noe problem. Men etter at vi ble skilt fikk jeg ny mann. Min sambo er 13 cm høyere enn meg. Og jeg oppdaget at jeg liker det. Da jeg var gift var alle mine sko flate - nå har jeg kjøpt høye heler og liker det godt. Nå synes jeg eksmannen er liten jeg :-). Ja, det har nok noe å si, selv om vi overbeviser oss selv at det ikke skal være slik. Men det er ikke et viktig moment når man velger kjæreste. Da er det vel andre ting som spiller inn. 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg reagerer ikke på par der hun er høyest, men må nok innrømme at jeg selv foretrekker å være lavere enn mannen. Men jeg er jo bare ei lita knøtte på 171 cm. Tror høye jenter ser annerledes på det, dvs. de er mer vant til å "se ned" på andre. Kjenner ei på 182 som ikke bryr seg om mannens høyde. 0 Siter
Gjest lillefrøkna! Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Tror ikke jeg finner en mann som er mindre enn meg! Ler. Jeg er 160, sambo er 182. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Nei det spiller jo ingen rolle. Men jeg er liten 161 ca, så det skal mye til å få en som er lavere enn meg. Sambisen er vel ca. 20 cm høyere enn meg. Men jeg må innrømme at jeg syntes det passer bast at mannen ikke er så mye lavere. 0 Siter
Gjest sabla Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 ...syns ofte man kan registrere at et par der mannen er korte enn kvinnen, så ser det ut som mannen liksom "løfter seg litt opp", på en litt spesiell måte. Jeg tror faktisk det er mer pinlig for mannen, at han er kortere, enn det er for kvinnen å være høyere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg kunne faktisk ikke tenke meg å være sammen med en mann som er lavere enn meg, men så er jeg bare 152 cm høy da... ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg tenker ingenting om andres høydeforskjeller. Men jeg føler meg best sammen med menn som er høyere enn meg. Hvis ikke føler jeg meg keitete. Men det er jo bare mitt problem, og akurat sånn som JEG føler det. Utad har det ingentign å si. Og jeg synes mange menn som ikke er høye, er kjempekjekke!! 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg tenker ingenting om andres høydeforskjeller. Men jeg føler meg best sammen med menn som er høyere enn meg. Hvis ikke føler jeg meg keitete. Men det er jo bare mitt problem, og akurat sånn som JEG føler det. Utad har det ingentign å si. Og jeg synes mange menn som ikke er høye, er kjempekjekke!! Og under puling spiller ikke høyden noen rolle. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Og under puling spiller ikke høyden noen rolle. Ehh.. jo.. Høyden vil avgjøre om enkelte stillinger er enkle og gjennomføre eller ikke. Eller om de i det hele tatt er mulig. 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ehh.. jo.. Høyden vil avgjøre om enkelte stillinger er enkle og gjennomføre eller ikke. Eller om de i det hele tatt er mulig. Neida, med litt fantasi og litt hjelpemidler går alt an. En krakk kan gjøre underverker. Eller en pute eller to her eller der. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Neida, med litt fantasi og litt hjelpemidler går alt an. En krakk kan gjøre underverker. Eller en pute eller to her eller der. Eh.. du har visst ikke vært med på så mye du... say no more... 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Eh.. du har visst ikke vært med på så mye du... say no more... Nei, jeg er et uskyldig gudsord fra landet, så å si ukysset.Fortell! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Og under puling spiller ikke høyden noen rolle. jo, her tar du helt feil! Spiller faktisk avgjørende rolle. Hvis du liker å kysse samtidig, iallfall....... 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Nei, jeg er et uskyldig gudsord fra landet, så å si ukysset.Fortell! Ingen vits å legge ut om det her. Har du ikke skjønt at høyden på to personer som har sex har mye å si? jøss... 0 Siter
vin Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Reagerer ikke i det hele att på det. Flere av venneparene våre er mannen lavest. Selv liker jeg best at mannen er litt høyere enn meg da ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.