Salli Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hos andre par legger jeg ikke merke til noen cm forskjell. Er det snakk om mye, 10-20 cm der jenta er høyest, ville jeg kanskje tenkt "oj", bare fordi det er litt uvanlig. Men for min egen del foretrekker jeg en mann som er et godt stykke høyere. Jeg er selv bare 162 cm, så jag ville følt at en jeg kunne se _bortover_ på, var en litt umandig spirrevipp. Han jeg er gift med er 20 cm høyere og det er akkurat passe. Da føler jeg meg nett og feminin, men forskjellen er ikke så stor at det blir upraktisk heller. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det har jeg ikke tenkt mye over..hvertfall ikke når det gjelder andre! Kjæresten min er nok litt høyere enn meg, men jeg har også hatt en som var litt lavere. Det var litt pussig, fordi han måtte innta "min" posisjon når vi skulle kysse og jeg hadde høye sko;) 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 jo, her tar du helt feil! Spiller faktisk avgjørende rolle. Hvis du liker å kysse samtidig, iallfall....... Hvis man vil kysse mens man kopulerer liggende, må den høyeste ligge øverst. Man kan jo alltids bukte litt på seg og støtte seg på armene. 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ingen vits å legge ut om det her. Har du ikke skjønt at høyden på to personer som har sex har mye å si? jøss... Nei, det har jeg ikke skjønt. Man finner alltid løsninger hvis man vil. Se bare på hundene. 0 Siter
KaVa Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Tenker ikke på det i det hele tatt. Da må det i så fall være ekstremt stor forskjell på dama og mannen. For meg personlig har det aldri vært et tema, da jeg er 162 og mannen min et godt hode høyere... 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ingen vits å legge ut om det her. Har du ikke skjønt at høyden på to personer som har sex har mye å si? jøss... Nå snakket Babette om puling og da er det vel ikke så viktig med kyssingen... 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Nei, det har jeg ikke skjønt. Man finner alltid løsninger hvis man vil. Se bare på hundene. Ja, hunder har seg jo i mange stillinger.. Har du like mye variasjone som hunder (les ingen) så har du nok et kult sexliv.. Ser du ikke at en veldig lang/kort mann i kombinasjon med en motsatt dame kan by på problemer? Helt utrolig... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg ville ikke likt å være sammen med en mann som var vesentlig lavere enn meg. Men noen centimeter har ikke noe å si. Selv er jeg 176, mannen min er 180. Når jeg bruker høye hæler blir jeg litt høyere enn ham, og det går helt greit for oss begge. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Nå snakket Babette om puling og da er det vel ikke så viktig med kyssingen... Er ikke kyssingen jeg snakket om heller da, men de fleste folk synes vel det kan være litt kos å kunne kysse litt mens man puler, for ikke å snakke om å suge på puppene. Diverse stillinger lar seg heller ikke lett gjennomføre, men klart man kan knulle i misjonæren uten noen annen kos om man vil, men hvem gidder vel bare gjøre det??? 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Er ikke kyssingen jeg snakket om heller da, men de fleste folk synes vel det kan være litt kos å kunne kysse litt mens man puler, for ikke å snakke om å suge på puppene. Diverse stillinger lar seg heller ikke lett gjennomføre, men klart man kan knulle i misjonæren uten noen annen kos om man vil, men hvem gidder vel bare gjøre det??? Da snakker vi om elsking, og ikke puling ;-) 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Da snakker vi om elsking, og ikke puling ;-) Jeg regner det her er snakk om en partner og ikke en ONS, da må man vel kunne regne med at de vil elske også ikke bare pule og knulle? Jævlig kjipt hvertfall om man aldri kunne kysse mens man har sex.. 0 Siter
maiken76 Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Da snakker vi om elsking, og ikke puling ;-) Klining hører da med under puling og det. Når man elsker så er det se inn i øyne, kysse ømt osv da... Men uansett elske/knulle/pule, så kysser man vel? Det tenner da hvertfall meg... 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ja, hunder har seg jo i mange stillinger.. Har du like mye variasjone som hunder (les ingen) så har du nok et kult sexliv.. Ser du ikke at en veldig lang/kort mann i kombinasjon med en motsatt dame kan by på problemer? Helt utrolig... Utfordringer, min kjære surpomp, ikke problemer. Kjærlighet og kåthet gjør en veldig kreativ til å finne praktiske løsninger som funker. Hvis det er god kommunikasjon og kjemi mellom de to, er høydeforskjell intet hinder for nytelse og glede. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ja, hunder har seg jo i mange stillinger.. Har du like mye variasjone som hunder (les ingen) så har du nok et kult sexliv.. Ser du ikke at en veldig lang/kort mann i kombinasjon med en motsatt dame kan by på problemer? Helt utrolig... Men snakker da ikke om høydeforskjell på over 50 cm som regel. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Utfordringer, min kjære surpomp, ikke problemer. Kjærlighet og kåthet gjør en veldig kreativ til å finne praktiske løsninger som funker. Hvis det er god kommunikasjon og kjemi mellom de to, er høydeforskjell intet hinder for nytelse og glede. Jeg sier ikke at det ikke går i det hele tatt, men det setter begrensninger, skjønn det da gamla! Bare den høydeforskjellen som er på meg og typen gjør at 69 feks blir vanskelig, og det er ikke så my å få gjort med det.. Man kan selvsagt knulle selv om det er høydeforskjell, men det er ikke ideelt, man får ikke utfoldt seg i så stor grad som om høyden er mer "ideel" i kombinasjon. Du kan da ikke nekte for det?? 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Men snakker da ikke om høydeforskjell på over 50 cm som regel. Babette mener at høyden ikke spiller noen rolle uansett, punktum. Det er feil, og det vet hun også, men gamle kjerringer har vansker med å innrømme feil, de skal ha rett de... 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg foretrekker menn som er høyere enn meg. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 For meg så har høyden noe å si. Ville ikke likt å være sammen med en som var like øy eller lavere. Men jeg reagerer ikke særlig på det når damen er høyere enn mannen. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Babette mener at høyden ikke spiller noen rolle uansett, punktum. Det er feil, og det vet hun også, men gamle kjerringer har vansker med å innrømme feil, de skal ha rett de... Jeg kan ikke huske at det skal ha medført noen problmer å ha hatt sex med noen som er nesten 35 cm høyere enn meg.. Enkelte stillinger er litt vanskelige, ja, men iikke helt umulig. 0 Siter
Gjest sohpia Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Aldri i livet om jeg hadde vært sammen med en mann som er lavere enn meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.