Gå til innhold

Har høyden på mannen noe å si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos andre par legger jeg ikke merke til noen cm forskjell. Er det snakk om mye, 10-20 cm der jenta er høyest, ville jeg kanskje tenkt "oj", bare fordi det er litt uvanlig.

Men for min egen del foretrekker jeg en mann som er et godt stykke høyere. Jeg er selv bare 162 cm, så jag ville følt at en jeg kunne se _bortover_ på, var en litt umandig spirrevipp. Han jeg er gift med er 20 cm høyere og det er akkurat passe. Da føler jeg meg nett og feminin, men forskjellen er ikke så stor at det blir upraktisk heller.

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

24

• morsan

16

• soleil

10

• serendipity

6

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt mye over..hvertfall ikke når det gjelder andre!

Kjæresten min er nok litt høyere enn meg, men jeg har også hatt en som var litt lavere. Det var litt pussig, fordi han måtte innta "min" posisjon når vi skulle kysse og jeg hadde høye sko;)

Skrevet

jo, her tar du helt feil! Spiller faktisk avgjørende rolle. Hvis du liker å kysse samtidig, iallfall.......

Hvis man vil kysse mens man kopulerer liggende, må den høyeste ligge øverst. Man kan jo alltids bukte litt på seg og støtte seg på armene.

Skrevet

Ingen vits å legge ut om det her. Har du ikke skjønt at høyden på to personer som har sex har mye å si? jøss...

Nei, det har jeg ikke skjønt. Man finner alltid løsninger hvis man vil. Se bare på hundene.

Skrevet

Tenker ikke på det i det hele tatt. Da må det i så fall være ekstremt stor forskjell på dama og mannen.

For meg personlig har det aldri vært et tema, da jeg er 162 og mannen min et godt hode høyere...

serendipity
Skrevet

Ingen vits å legge ut om det her. Har du ikke skjønt at høyden på to personer som har sex har mye å si? jøss...

Nå snakket Babette om puling og da er det vel ikke så viktig med kyssingen...

Annonse

Gjest langpanne
Skrevet

Nei, det har jeg ikke skjønt. Man finner alltid løsninger hvis man vil. Se bare på hundene.

Ja, hunder har seg jo i mange stillinger.. Har du like mye variasjone som hunder (les ingen) så har du nok et kult sexliv..

Ser du ikke at en veldig lang/kort mann i kombinasjon med en motsatt dame kan by på problemer? Helt utrolig...

Gjest malun
Skrevet

Jeg ville ikke likt å være sammen med en mann som var vesentlig lavere enn meg.

Men noen centimeter har ikke noe å si. Selv er jeg 176, mannen min er 180. Når jeg bruker høye hæler blir jeg litt høyere enn ham, og det går helt greit for oss begge.

Gjest langpanne
Skrevet

Nå snakket Babette om puling og da er det vel ikke så viktig med kyssingen...

Er ikke kyssingen jeg snakket om heller da, men de fleste folk synes vel det kan være litt kos å kunne kysse litt mens man puler, for ikke å snakke om å suge på puppene.

Diverse stillinger lar seg heller ikke lett gjennomføre, men klart man kan knulle i misjonæren uten noen annen kos om man vil, men hvem gidder vel bare gjøre det???

serendipity
Skrevet

Er ikke kyssingen jeg snakket om heller da, men de fleste folk synes vel det kan være litt kos å kunne kysse litt mens man puler, for ikke å snakke om å suge på puppene.

Diverse stillinger lar seg heller ikke lett gjennomføre, men klart man kan knulle i misjonæren uten noen annen kos om man vil, men hvem gidder vel bare gjøre det???

Da snakker vi om elsking, og ikke puling ;-)

Gjest langpanne
Skrevet

Jeg regner det her er snakk om en partner og ikke en ONS, da må man vel kunne regne med at de vil elske også ikke bare pule og knulle?

Jævlig kjipt hvertfall om man aldri kunne kysse mens man har sex..

Skrevet

Klining hører da med under puling og det.

Når man elsker så er det se inn i øyne, kysse ømt osv da...

Men uansett elske/knulle/pule, så kysser man vel? Det tenner da hvertfall meg...

Skrevet

Ja, hunder har seg jo i mange stillinger.. Har du like mye variasjone som hunder (les ingen) så har du nok et kult sexliv..

Ser du ikke at en veldig lang/kort mann i kombinasjon med en motsatt dame kan by på problemer? Helt utrolig...

Utfordringer, min kjære surpomp, ikke problemer.

Kjærlighet og kåthet gjør en veldig kreativ til å finne praktiske løsninger som funker. Hvis det er god kommunikasjon og kjemi mellom de to, er høydeforskjell intet hinder for nytelse og glede.

Annonse

serendipity
Skrevet

Men snakker da ikke om høydeforskjell på over 50 cm som regel.

Gjest langpanne
Skrevet

Utfordringer, min kjære surpomp, ikke problemer.

Kjærlighet og kåthet gjør en veldig kreativ til å finne praktiske løsninger som funker. Hvis det er god kommunikasjon og kjemi mellom de to, er høydeforskjell intet hinder for nytelse og glede.

Jeg sier ikke at det ikke går i det hele tatt, men det setter begrensninger, skjønn det da gamla!

Bare den høydeforskjellen som er på meg og typen gjør at 69 feks blir vanskelig, og det er ikke så my å få gjort med det..

Man kan selvsagt knulle selv om det er høydeforskjell, men det er ikke ideelt, man får ikke utfoldt seg i så stor grad som om høyden er mer "ideel" i kombinasjon. Du kan da ikke nekte for det??

Gjest langpanne
Skrevet

Men snakker da ikke om høydeforskjell på over 50 cm som regel.

Babette mener at høyden ikke spiller noen rolle uansett, punktum. Det er feil, og det vet hun også, men gamle kjerringer har vansker med å innrømme feil, de skal ha rett de...

Skrevet

Jeg foretrekker menn som er høyere enn meg.

Gjest Rusle
Skrevet

For meg så har høyden noe å si. Ville ikke likt å være sammen med en som var like øy eller lavere.

Men jeg reagerer ikke særlig på det når damen er høyere enn mannen.

serendipity
Skrevet

Babette mener at høyden ikke spiller noen rolle uansett, punktum. Det er feil, og det vet hun også, men gamle kjerringer har vansker med å innrømme feil, de skal ha rett de...

Jeg kan ikke huske at det skal ha medført noen problmer å ha hatt sex med noen som er nesten 35 cm høyere enn meg.. Enkelte stillinger er litt vanskelige, ja, men iikke helt umulig.

Gjest sohpia
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde vært sammen med en mann som er lavere enn meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...