Gå til innhold

Har høyden på mannen noe å si?

Anbefalte innlegg

Gjest langpanne
Skrevet

Jeg kan ikke huske at det skal ha medført noen problmer å ha hatt sex med noen som er nesten 35 cm høyere enn meg.. Enkelte stillinger er litt vanskelige, ja, men iikke helt umulig.

Enkelte ting er så og si umulige ja, og noen vanskelige, ergo har høyden noe å si for sex...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

24

• morsan

16

• soleil

10

• serendipity

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg sier ikke at det ikke går i det hele tatt, men det setter begrensninger, skjønn det da gamla!

Bare den høydeforskjellen som er på meg og typen gjør at 69 feks blir vanskelig, og det er ikke så my å få gjort med det..

Man kan selvsagt knulle selv om det er høydeforskjell, men det er ikke ideelt, man får ikke utfoldt seg i så stor grad som om høyden er mer "ideel" i kombinasjon. Du kan da ikke nekte for det??

Jeg har ingen erfaring med menn som er lavere enn meg selv, kun motsatt. Der har det aldri vært noe problem, enten han er 2, 10 eller 20 cm høyere. Hva du oppfatter som et problem, får være din sak.

Det er mange par som har en eller annen begrensning, f. eks. at det gjør vondt i en eller flere stillinger. Da gjelder det å innrette seg etter det som funker og nyte det.

Gjest langpanne
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med menn som er lavere enn meg selv, kun motsatt. Der har det aldri vært noe problem, enten han er 2, 10 eller 20 cm høyere. Hva du oppfatter som et problem, får være din sak.

Det er mange par som har en eller annen begrensning, f. eks. at det gjør vondt i en eller flere stillinger. Da gjelder det å innrette seg etter det som funker og nyte det.

Det du sier er jo mot det du i utganspunktet sa, da sa du at høyde ikke spiller noen rolle. Det nekter jeg for, og nå er du liksom enig uten at du er enig med meg? Er du helt forvirret eller?

Høyden spiller en rolle, men betyr jo ikke at det blir umulig, er det jeg vil fram til... herlighet...

Skrevet

Det du sier er jo mot det du i utganspunktet sa, da sa du at høyde ikke spiller noen rolle. Det nekter jeg for, og nå er du liksom enig uten at du er enig med meg? Er du helt forvirret eller?

Høyden spiller en rolle, men betyr jo ikke at det blir umulig, er det jeg vil fram til... herlighet...

Høyden har aldri spilt noen rolle for meg.

Gjest langpanne
Skrevet

Høyden har aldri spilt noen rolle for meg.

Nei, men som du sa selv så har du ikke vært borti så mye forskjellig, så du kan jo ikke si at høyden ikke har noen betydning for puling. Det har den for de som har stor høydeforskjell...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde vært sammen med en mann som er lavere enn meg.

Ikke jeg heller. :-D

Men så er jeg bare 157 cm høy, så da måtte jeg nok funnet meg en hagegnom.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg kunne faktisk ikke tenke meg å være sammen med en mann som er lavere enn meg, men så er jeg bare 152 cm høy da... :o)

Skulle likt å stå ved sida av deg, jeg! Ville nok følt meg som en flaggstang. Sjelden jeg møter noen som er lavere enn meg. :-)

Skrevet

Nei, men som du sa selv så har du ikke vært borti så mye forskjellig, så du kan jo ikke si at høyden ikke har noen betydning for puling. Det har den for de som har stor høydeforskjell...

Det er ikke lengden det kommer an på vettu :P

Bugge1365380662
Skrevet

Nå har jeg ikke lest alle innleggene nedover.Jeg forstår at du tenkte litt på det før du ble sammen med ham,for mange av oss er nå engang preget av den kulturen vi lever i. Men ærlig talt er det ikke såå lett å finne seg en god partner som man har det godt med. Da blir noen cm. ganske uvesentlig synes jeg.Gå med akkurat så høyhelte sko du vil,og nyt forholdet. Bugge

Skrevet

Jeg har selv vært sammen med menn lavere enn meg, eller like lave...jeg er 166.

Hva jeg synes når jeg ser par som er slik eller at typen er lavere vet jeg vel egentlig ikke...vet ikke om jeg har grunnet noe større på det.

Men jeg må inrømme at det er blitt litt "turn of" for meg på eldre dager med typer kortere enn meg selv eller like korte...

jeg synes det er deilig og sensuellt å måtte løfte ansiktet og strekke meg litt på tå når jeg kysser...det er litt mandig med en kar som er en del høyere enn meg.

Skrevet

Ikke jeg heller. :-D

Men så er jeg bare 157 cm høy, så da måtte jeg nok funnet meg en hagegnom.

*detter nesten av stolen* :)))

Jeg "datet" en fyr tidligere som var lavere enn meg da jeg hadde på høyhæla sko. hehe - Jeg hadde vært hos han i Oslo, og han fulgte meg til Oslo S da jeg skulle hjem. Vi gikk forbi en gardintrapp...Rett etterpå spurte han om å få et kyss før jeg gikk, og jeg holdt nesten på å knekke sammen i latterkrampe. Holdt på å foreslå at han kunne stå på gardintrappa *lol*

Og jeg er bare 160 høy (uten sko da) altså ;)

Skrevet

Nei, det tenker jeg ikke over

Men det hender at det ser litt "søtt" ut danår hun er 150 og han er nesten 2 meter ;)

Her er jeg 160 og mannen min er 192...hehe ...

Gjest langpanne
Skrevet

Det er ikke lengden det kommer an på vettu :P

Her snakket vi om _høyde_ da, ikke lengde...

Skrevet

Hvis dere ikke kan ligge i 69, får dere prøve 61. (Den var veldig dyp.)

Skrevet

Her snakket vi om _høyde_ da, ikke lengde...

:) :)

Har hatt tilfredstillende sex med mannfolk fra 170 cm til nesten 2 meter og lengden, eller høyden om du vil, har ikke vært noe tema. Men så er jo jeg uhyre akrobatisk.

Gjest langpanne
Skrevet

:) :)

Har hatt tilfredstillende sex med mannfolk fra 170 cm til nesten 2 meter og lengden, eller høyden om du vil, har ikke vært noe tema. Men så er jo jeg uhyre akrobatisk.

Forestill deg en mann på 150 da som skal ta ei dame på 180.. ville blitt kjipe greier, i tillegg også fordi han sikkert ikke hadde vært sterk nok..

Tilfredstillende sex kan man alltids ha uavhengig av høyde, men å gjøre alt mulig det kan man ikke.

Gjest langpanne
Skrevet

Hvis dere ikke kan ligge i 69, får dere prøve 61. (Den var veldig dyp.)

Du vet jo tydeligvis ikke hva 69 er engang da siden du ikke skjønner at høyden på de to spiller inn her...

Skrevet

Du vet jo tydeligvis ikke hva 69 er engang da siden du ikke skjønner at høyden på de to spiller inn her...

Haha. Tror du jeg er helt grønn? Det var det som var cluet, da vet du, at den minste må strekke seg helt ut. Derav 1-tallet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...