Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Haha. Tror du jeg er helt grønn? Det var det som var cluet, da vet du, at den minste må strekke seg helt ut. Derav 1-tallet. Ja, du er tydeligvis helt grønn... 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ja, du er tydeligvis helt grønn... Hvorfor kan ikke den høyeste befinne seg over og den minste under? Da er det jo ikke noe problem. Eller er den høyeste stiv og ubøyelig som en stokk? 0 Siter
soleil Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Forestill deg en mann på 150 da som skal ta ei dame på 180.. ville blitt kjipe greier, i tillegg også fordi han sikkert ikke hadde vært sterk nok.. Tilfredstillende sex kan man alltids ha uavhengig av høyde, men å gjøre alt mulig det kan man ikke. Enten må du ha dårlig fantasi eller så er du bare veldig negativt innstilt. :/ Jeg kan ikke se problemet. Enten høydeforskjellen går den ene eller andre veien, så finner man gode løsninger. Man er da ikke hogget i stein. Begrensningene sitter nok oftest i hodet og ikke i kroppen. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Hvorfor kan ikke den høyeste befinne seg over og den minste under? Da er det jo ikke noe problem. Eller er den høyeste stiv og ubøyelig som en stokk? Skal den lengste stå i bro den da for at det skal gå? Behagelig.. Poenget gamla er; at høyden ikke er noen hindring, men at den er en ulempe, forstår du snart det nå eller? 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Enten må du ha dårlig fantasi eller så er du bare veldig negativt innstilt. :/ Jeg kan ikke se problemet. Enten høydeforskjellen går den ene eller andre veien, så finner man gode løsninger. Man er da ikke hogget i stein. Begrensningene sitter nok oftest i hodet og ikke i kroppen. hehe.. korte i hodet her eller? Det jeg vil fram til er at høyden spiller en rolle, den gjør jo det siden man får begrensinger og må gjøre ting annerledes, hvorfor er det så vanskelig for dere å innse det? 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Enten må du ha dårlig fantasi eller så er du bare veldig negativt innstilt. :/ Jeg kan ikke se problemet. Enten høydeforskjellen går den ene eller andre veien, så finner man gode løsninger. Man er da ikke hogget i stein. Begrensningene sitter nok oftest i hodet og ikke i kroppen. Hei, kjære sol. Kan ikke du hjelpe meg å forklare langpanna at det er fullt mulig å suge hverandre samtidig selvom den ene er mye høyere. Han (ja, jeg tror det er en han) tviholder på at jeg er dum og at det ikke går an. Men det er jo så enkelt som at den laveste ligger underst, ikke sant? Og hvis man foretrekker sidelengs 69 er det jo bare for den høyeste å bukte litt på seg? 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ja, du er tydeligvis helt grønn... Jeg skjønner ikke at det går an å la dette strekke seg såpnn ut i langdrag! *ler* Om en synes det er OK å ha sex med stor høydeforksjell og en annen synes det er problematisk, so what??? Med mindre disse to personene er i forhold med hverandre, og den ene er mye høyere enn den andre, så er det da vel ingen ting å diskutere?? Jeg selv har null erfaring på området, for har ikke vært borti større høydeforskjell enn ca 10 cm. Jeg må jo innrømme at jeg har tenkt når jeg ser f.eks. en dame på 155 sammen med en mann på 190: "Hvordan er det å ha sex for disse??" Men hvis de er fornøyd, så er det jo ikke noe mer å snakke om, eller? Men det har vært god underholdning å følge med i denne tråden, da! :-)) *dette mener en smilende og lett moret morsan* 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skjønner ikke at det går an å la dette strekke seg såpnn ut i langdrag! *ler* Om en synes det er OK å ha sex med stor høydeforksjell og en annen synes det er problematisk, so what??? Med mindre disse to personene er i forhold med hverandre, og den ene er mye høyere enn den andre, så er det da vel ingen ting å diskutere?? Jeg selv har null erfaring på området, for har ikke vært borti større høydeforskjell enn ca 10 cm. Jeg må jo innrømme at jeg har tenkt når jeg ser f.eks. en dame på 155 sammen med en mann på 190: "Hvordan er det å ha sex for disse??" Men hvis de er fornøyd, så er det jo ikke noe mer å snakke om, eller? Men det har vært god underholdning å følge med i denne tråden, da! :-)) *dette mener en smilende og lett moret morsan* Ponget er at gamla babette mener det ikke har noe å si og det har det jo, siden man da må finne ut nye måter å gjøre ting på, og at alt ikke går.. Men siden hun får til misjonær med lyset av med sine menn, så kan det ikke være noe problem uansett høyde.. snakk om sneversynhet.. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Hei, kjære sol. Kan ikke du hjelpe meg å forklare langpanna at det er fullt mulig å suge hverandre samtidig selvom den ene er mye høyere. Han (ja, jeg tror det er en han) tviholder på at jeg er dum og at det ikke går an. Men det er jo så enkelt som at den laveste ligger underst, ikke sant? Og hvis man foretrekker sidelengs 69 er det jo bare for den høyeste å bukte litt på seg? Skal vel være behagelig også, men prøv en som er lengre, og en som er kortere, prøv alle stillinger, steder å ha sex på, og se om du fortsatt mener at høyden ikke spiller NOEN SOM HELST rolle... 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Skal den lengste stå i bro den da for at det skal gå? Behagelig.. Poenget gamla er; at høyden ikke er noen hindring, men at den er en ulempe, forstår du snart det nå eller? Nei, den minste ligger på rygg. Den største støtter seg på knær og armer og senker seg ned over den minste. Og bøyer ryggen etter behov. Ingen står i bro. Dette har jeg prøvd utallige ganger med menn som er så lange som flaggstenger. 0 Siter
Gjest per morten som er lang Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei, den minste ligger på rygg. Den største støtter seg på knær og armer og senker seg ned over den minste. Og bøyer ryggen etter behov. Ingen står i bro. Dette har jeg prøvd utallige ganger med menn som er så lange som flaggstenger. Så du kan to stillinger da, misjonær og 69.. wow.. du er skikkelig drven gitt... 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Skal vel være behagelig også, men prøv en som er lengre, og en som er kortere, prøv alle stillinger, steder å ha sex på, og se om du fortsatt mener at høyden ikke spiller NOEN SOM HELST rolle... Detter er jo bare ordkløveri. Det er jo sjelden slik at begge synes alle stillinger og steder er like behagelige uansett. Man innretter seg automatisk etter de forutsetninger og begrensninger man har. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ponget er at gamla babette mener det ikke har noe å si og det har det jo, siden man da må finne ut nye måter å gjøre ting på, og at alt ikke går.. Men siden hun får til misjonær med lyset av med sine menn, så kan det ikke være noe problem uansett høyde.. snakk om sneversynhet.. hvis hun og partnerne er fornøyd med det så er det OK for meg. Jeg sover fortsatt godt selv med en slik viten innabords! ;-)) 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Så du kan to stillinger da, misjonær og 69.. wow.. du er skikkelig drven gitt... Nei erru gærn. Jeg har aldri hatt sex. Har bare lest i Cocktail. 0 Siter
Gjest per morten som er lang Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei erru gærn. Jeg har aldri hatt sex. Har bare lest i Cocktail. Ja, det skjønner jeg... 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ponget er at gamla babette mener det ikke har noe å si og det har det jo, siden man da må finne ut nye måter å gjøre ting på, og at alt ikke går.. Men siden hun får til misjonær med lyset av med sine menn, så kan det ikke være noe problem uansett høyde.. snakk om sneversynhet.. Nei, nettopp. Når lyset er slukket, ser jeg ikke hvor lang han er. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei, nettopp. Når lyset er slukket, ser jeg ikke hvor lang han er. Og du kjenner selvsagt ingenting heller der du ligger å håper å han skal bli ferdig snart... 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Og du kjenner selvsagt ingenting heller der du ligger å håper å han skal bli ferdig snart... Nei, jeg bruker å lese en god bok for å fordrive tida med noe. Provoserer det deg at jeg, som har passert 40, er glad i sensuell og leken sex? Eller hva er det som plager deg? 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei, jeg bruker å lese en god bok for å fordrive tida med noe. Provoserer det deg at jeg, som har passert 40, er glad i sensuell og leken sex? Eller hva er det som plager deg? hehe.. er vel mer det at du IKKE har noe interessant sex som jeg reagerer på.. akkurat som damer slutter å like sex når de blir gamle, det er jo feil, men du gir inntrykk av at de er kjipe i senga... 0 Siter
tonie Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg legger merke til det hvis jenta er høyere enn gutten, men det er nok mest fordi jeg selv er høy (1,74 jeg også), og alltid har mislikt å være høyere eller like høy som partneren min. Sammen med små menn føler jeg meg diger, og det liker jeg ikke. Dessuten trives jeg i sko med hæler. Synes ofte at menn som er sammen med damer som er høyere enn dem ser puslete ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.