Gjest lupe Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Forestill deg en mann på 150 da som skal ta ei dame på 180.. ville blitt kjipe greier, i tillegg også fordi han sikkert ikke hadde vært sterk nok.. Tilfredstillende sex kan man alltids ha uavhengig av høyde, men å gjøre alt mulig det kan man ikke. Det lyser bitterhet av innleggene dine. Du bør åpne deg opp og unne andre et fint seksualliv selv om det ikke er deg forunt. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Ja, når det kommer til stykket er det nemlig stoooor forskjell på høye mennesker og lange mennesker. Stakars deg da, du har virkelig ikke skjønt så mye du? Når denne personen kom med lengde, hintet hun selvsagt til penis lengde, og det vet du vel kanskje er noe annet enn høyde? 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Det lyser bitterhet av innleggene dine. Du bør åpne deg opp og unne andre et fint seksualliv selv om det ikke er deg forunt. Bitterhet?? Eh.. ja du var jo en god menneskekjenner.. hehe.. er vel mer det at jeg liker å terge vel? Og gamle kjerringskinn som tror de vet best er favoritt målet mitt:) hehe.. jeg har ikke noe problem med høydeforskjell jeg, men det er helt utrolig at de gamle damene her inne faktisk ikke ser at høyden spille en rolle, ikke nødvendigvis negativt, men det blir annerledes.. utrolig.. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Stakars deg da, du har virkelig ikke skjønt så mye du? Når denne personen kom med lengde, hintet hun selvsagt til penis lengde, og det vet du vel kanskje er noe annet enn høyde? Stakars deg da, du har virkelig ikke skjønt så mye du? Når denne personen kom med lengde, hintet hun selvsagt til penis lengde, og det vet du vel var litt morsomt ettersom menn ofte er opptatt med dette med størrelse? Litt snålt å bevsare en i utgangsounktet vittig kommentar med et tørt kvasi-faktapreget svar! 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Stakars deg da, du har virkelig ikke skjønt så mye du? Når denne personen kom med lengde, hintet hun selvsagt til penis lengde, og det vet du vel var litt morsomt ettersom menn ofte er opptatt med dette med størrelse? Litt snålt å bevsare en i utgangsounktet vittig kommentar med et tørt kvasi-faktapreget svar! Ehm.. leser du i samme tråden som meg.. denne *knegg* idioten er jo helt på bærtur da.. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg har ikke sagt det trenger å være så himla negativt, men det blir annerledes, og ergo har det noe å si. I noen tilfeller blir det faktisk negativt også, ved ekstreme forkjseller. Er bare det jeg skal fram til. DET KAN HA NOE Å SI, altså spiller det en rolle. Det blir jo like teit å si at pikk størrelsen ikke har noe å si for sex, for det har den jo, sant? Det er jo også meget individuelt fra dame til dame hvor mye pikkstørrelsen (i ett ord) har å si! Så da er det vel ikke så merkelig at damer har forskjellige oppfatninger når det gjelder høydeforskjeller og sex også. Men som sagt før: Jeg har absolutt null erfaring med å ha sex med menn som er ekstremt mye kortere enn meg (tror faktisk ingen har vært kortere enn meg), og dette gjelder nok fler enn meg. De små damene vil nok ha erfaring med lange menn, men lite av det motsatte. Er det der skoen trykker, kanskje? Er du en liten tass som har problemer med kvinnsen? *S* 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Det er jo også meget individuelt fra dame til dame hvor mye pikkstørrelsen (i ett ord) har å si! Så da er det vel ikke så merkelig at damer har forskjellige oppfatninger når det gjelder høydeforskjeller og sex også. Men som sagt før: Jeg har absolutt null erfaring med å ha sex med menn som er ekstremt mye kortere enn meg (tror faktisk ingen har vært kortere enn meg), og dette gjelder nok fler enn meg. De små damene vil nok ha erfaring med lange menn, men lite av det motsatte. Er det der skoen trykker, kanskje? Er du en liten tass som har problemer med kvinnsen? *S* jeg er bare en fjert som er ute etter å ha det gøy jeg, lite er mer moro enn å erte kjerringene her på dol... 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 jeg er bare en fjert som er ute etter å ha det gøy jeg, lite er mer moro enn å erte kjerringene her på dol... ÅJ! ENDELIG kom det et innlegg hvor det var mulig for andre enn deg selv til å spore et glimt i øyet!! :-)) Fortsett slik! For ellers tror jeg de fleste av oss synes det virker som om du er hissig og humørløs, og DET innrtykket vil du vel ikke at vi skal sitte igjen med?? 0 Siter
Gjest velduftende Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 jeg er bare en fjert som er ute etter å ha det gøy jeg, lite er mer moro enn å erte kjerringene her på dol... God karakteristikk! 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 ÅJ! ENDELIG kom det et innlegg hvor det var mulig for andre enn deg selv til å spore et glimt i øyet!! :-)) Fortsett slik! For ellers tror jeg de fleste av oss synes det virker som om du er hissig og humørløs, og DET innrtykket vil du vel ikke at vi skal sitte igjen med?? hehe.. hva slags inntrykk dere sitter igjen med gir jeg fullstendig f i.. da jeg som sagt bare tuller her for å provosere. Helt utrolig at ingen luktet den lunta før.. Det jeg har skrevet mener jeg selvsagt ikke, men du og du så provoserte folk ble.. særlig gamla.. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 God karakteristikk! utolig at ingen skjønte at jeg barer drev med faenskap.. sier litt om IQ'en til dere her inne ja... 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 hehe.. hva slags inntrykk dere sitter igjen med gir jeg fullstendig f i.. da jeg som sagt bare tuller her for å provosere. Helt utrolig at ingen luktet den lunta før.. Det jeg har skrevet mener jeg selvsagt ikke, men du og du så provoserte folk ble.. særlig gamla.. Jeg oppfattet absolutt ikke Babette som provosert, for jeg antar det er henne du sikter til. Jeg synes tvert i mot at hun var utrlig flink til å fortstete å komme med småvittige kommentarer og til ikke å la seg vippe av pinnen, helt til fråden nesten sto ut av kjeften på deg. Det er tydeligvis en populær "sport" her inne å drive med provokasjoner, men bare "face it" gutten min: Dette var ikke noe praktsmykke fra din side! ;-) 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg oppfattet absolutt ikke Babette som provosert, for jeg antar det er henne du sikter til. Jeg synes tvert i mot at hun var utrlig flink til å fortstete å komme med småvittige kommentarer og til ikke å la seg vippe av pinnen, helt til fråden nesten sto ut av kjeften på deg. Det er tydeligvis en populær "sport" her inne å drive med provokasjoner, men bare "face it" gutten min: Dette var ikke noe praktsmykke fra din side! ;-) Eh.. jeg var ikke ute etter noe praktsmykke og diplom på veggen, bare litt gøy og det fikk jeg. At du kan opfatte bablette som vittig sier myeom deg også, for mer tørrpinn har jeg aldri opplved, og dette MENER jeg. Derfor irriterer hun meg, hun er en ulikelig person og fortjener å bli mobbet. Samme hva du synes så har jeg blitt underholdt et par dager. Ikke bare denne trådenjeg har vært i heller... 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg oppfattet absolutt ikke Babette som provosert, for jeg antar det er henne du sikter til. Jeg synes tvert i mot at hun var utrlig flink til å fortstete å komme med småvittige kommentarer og til ikke å la seg vippe av pinnen, helt til fråden nesten sto ut av kjeften på deg. Det er tydeligvis en populær "sport" her inne å drive med provokasjoner, men bare "face it" gutten min: Dette var ikke noe praktsmykke fra din side! ;-) Eh.. jeg var ikke ute etter noe praktsmykke og diplom på veggen, bare litt gøy og det fikk jeg. At du kan opfatte bablette som vittig sier myeom deg også, for mer tørrpinn har jeg aldri opplved, og dette MENER jeg. Derfor irriterer hun meg, hun er en ulikelig person og fortjener å bli mobbet. Samme hva du synes så har jeg blitt underholdt et par dager. Ikke bare denne trådenjeg har vært i heller... 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Eh.. jeg var ikke ute etter noe praktsmykke og diplom på veggen, bare litt gøy og det fikk jeg. At du kan opfatte bablette som vittig sier myeom deg også, for mer tørrpinn har jeg aldri opplved, og dette MENER jeg. Derfor irriterer hun meg, hun er en ulikelig person og fortjener å bli mobbet. Samme hva du synes så har jeg blitt underholdt et par dager. Ikke bare denne trådenjeg har vært i heller... Det sier sikkert mye om meg at bjeg ikke synes at du var festlig heller! *S* Og takk og pris for det! Ha en fortsatt fortreffelig dag! *he he* 0 Siter
Gjest langpanna Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Det sier sikkert mye om meg at bjeg ikke synes at du var festlig heller! *S* Og takk og pris for det! Ha en fortsatt fortreffelig dag! *he he* det var jo liksom ikke meningen at andre skulle synes det da vettu.. da hadde jeg jo ikke fått det noe moro selv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.