Gå til innhold

Sim kort og bytte av abonnement

Anbefalte innlegg

Gjest aner ikke jeg da
Skrevet

Når man bytter tlf abonnement får man jo et nytt sim kort. Når så det gamle abonnementet opphører vil da det sim kortet bli låst slik at en ikke får tilgang til de sms'er og tlf numre som ligger lagret i det gamle? Eller vil man kunne gå inn der men bare ikke bruke tlf?

Skrevet

Du vil fortsatt ha tilgang til alt som ligger lagret på kortet.

Gjest aner ikke jeg da
Skrevet

Du vil fortsatt ha tilgang til alt som ligger lagret på kortet.

Ok, så da kan jeg sette det gamle i og titte på gamle mld, for de er vel lagret i kortet..? Og også bruke det gamle sim kortet som back up for tlf lista da?

Tusen takk for svaret:)

Skrevet

Ok, så da kan jeg sette det gamle i og titte på gamle mld, for de er vel lagret i kortet..? Og også bruke det gamle sim kortet som back up for tlf lista da?

Tusen takk for svaret:)

Om meldinger er lagret på kortet eller i telefonen avhenger av hvilken telefon du har. Min telefon lagrer meldinger på selve telefonen.

Du kan stikke innom en mobilforretning og få dem til å kopiere over all infoen fra det gamle til det nye sim-kortet. Det koster en hundrings eller så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...