Gå til innhold

Hva skal jeg drikke?

Anbefalte innlegg

Gjest sukkerfri
Skrevet

Har bestemt meg for å kutte ut cola, saft og juice (sukker-drikker) for en stund fordi å ta vare på tennene mine.

Men hva står igjen? Vann blir kjedelig i lengden.

Forslag til gode drikker med lite eller uten sukker?

Skrevet

Vann blir du fort "avhengig" av! :) og det er det beste. Og så litt rødvin i ny og ne :-)

Skrevet

Sitter her akkurat og slurper i meg den nye røde BonAqua'n... Synes den er god, jeg - ihvertfall når den er kald!! :)

serendipity
Skrevet

Farris og rødvin!

Ellers elsker jeg iste, og lager den selv, så da tar jeg oppi ca. 3 sukketer på en liter, da blir den ikke så søt(hvilket jeg ikke liker )

Gjest malun
Skrevet

Sitter her akkurat og slurper i meg den nye røde BonAqua'n... Synes den er god, jeg - ihvertfall når den er kald!! :)

Filtrert Glomma-vann, overpriset av Coca Cola Company? Pføy!

Skrevet

Jeg drikker vann, og hjemmelaget grønn iste uten sukker.

Iste (te generelt, egentlig) bør lages av skikkelige teblader, ikke teposer. Posete er sistesortering og har lav kvalitet, derfor blir teen ofte bitter og du må fylle på med sukker. Og husk at te er ferskvare, selv om den er tørket - akkurat som krydder taper den seg veldig hvis den blir stående i år etter år.

Gjest browneyed girl
Skrevet

Hva med vann med sitron-skiver i??det drikker jeg masse av:)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Farris og rødvin!

Ellers elsker jeg iste, og lager den selv, så da tar jeg oppi ca. 3 sukketer på en liter, da blir den ikke så søt(hvilket jeg ikke liker )

blander du farris og rødvin ssammen? 50/50?

Skrevet

Vann blir du fort "avhengig" av! :) og det er det beste. Og så litt rødvin i ny og ne :-)

vann. hvitvin. te.

serendipity
Skrevet

Errù gæææærn?? Nei, det gjør jeg ikke ;-)

Skrevet

Errù gæææærn?? Nei, det gjør jeg ikke ;-)

nei jeg lurte på om du var det, eller om det faktisk funka

hehe... :)

serendipity
Skrevet

nei jeg lurte på om du var det, eller om det faktisk funka

hehe... :)

Aner ikke om det er noe særlig, og har ikke tenkt å prøve det ut heller ;-)

Skrevet

vann. hvitvin. te.

Nå fikk jeg lyst på te -og det skal jeg gå og gjøre no me' :)

Gjest bonaqua spørsmål
Skrevet

Er den uten kalorier?

mariaflyfly
Skrevet

Vann er kjempegodt! Ellers lliker jeg veldig godt Vichy Noveau, den er det ikke så mye kullsyre i. Særlig den med grapefrukt er god.

Skrevet

Det er kommet en ny iste fra FunLight, den skal visst være veldig god. Og uten sukker.

Har ikke prøvd den selv ennå, men jeg skal se etter den ved neste anledning, for jeg elsker iste (men foreløpig har jeg bare likt dem med sukker).

Verdt et forsøk.:)

Skrevet

Det er kommet en ny iste fra FunLight, den skal visst være veldig god. Og uten sukker.

Har ikke prøvd den selv ennå, men jeg skal se etter den ved neste anledning, for jeg elsker iste (men foreløpig har jeg bare likt dem med sukker).

Den smaker ikke som iste i det hele tatt. Den er god, ja, men smaker vanlig champagnesaft.

(Fun light ice tea lemon er det jeg har smakt...)

Skrevet

Den smaker ikke som iste i det hele tatt. Den er god, ja, men smaker vanlig champagnesaft.

(Fun light ice tea lemon er det jeg har smakt...)

Å...det var jo nedtur, da.

Vel, da sparer jeg de penga, ihvertfall.

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg har nettopp tømt ei flaske med Fun Light IceTea Peach - kjempegod!!!!!!!!

Gjest thetraveller
Skrevet

Rødvin og sprite med isbiter i er faktisk veldig friskt og godt på sommeren!

I Spania kalles dette Tinto de verano, og er veldig populært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...