Gjest sukkerfri Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Har bestemt meg for å kutte ut cola, saft og juice (sukker-drikker) for en stund fordi å ta vare på tennene mine. Men hva står igjen? Vann blir kjedelig i lengden. Forslag til gode drikker med lite eller uten sukker? 0 Siter
Kakel Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Vann blir du fort "avhengig" av! og det er det beste. Og så litt rødvin i ny og ne :-) 0 Siter
Ulrikke Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Sitter her akkurat og slurper i meg den nye røde BonAqua'n... Synes den er god, jeg - ihvertfall når den er kald!! 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Farris og rødvin! Ellers elsker jeg iste, og lager den selv, så da tar jeg oppi ca. 3 sukketer på en liter, da blir den ikke så søt(hvilket jeg ikke liker ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Sitter her akkurat og slurper i meg den nye røde BonAqua'n... Synes den er god, jeg - ihvertfall når den er kald!! Filtrert Glomma-vann, overpriset av Coca Cola Company? Pføy! 0 Siter
citoyen Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg drikker vann, og hjemmelaget grønn iste uten sukker. Iste (te generelt, egentlig) bør lages av skikkelige teblader, ikke teposer. Posete er sistesortering og har lav kvalitet, derfor blir teen ofte bitter og du må fylle på med sukker. Og husk at te er ferskvare, selv om den er tørket - akkurat som krydder taper den seg veldig hvis den blir stående i år etter år. 0 Siter
Gjest browneyed girl Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hva med vann med sitron-skiver i??det drikker jeg masse av:) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Farris og rødvin! Ellers elsker jeg iste, og lager den selv, så da tar jeg oppi ca. 3 sukketer på en liter, da blir den ikke så søt(hvilket jeg ikke liker ) blander du farris og rødvin ssammen? 50/50? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Vann blir du fort "avhengig" av! og det er det beste. Og så litt rødvin i ny og ne :-) vann. hvitvin. te. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 blander du farris og rødvin ssammen? 50/50? Errù gæææærn?? Nei, det gjør jeg ikke ;-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Errù gæææærn?? Nei, det gjør jeg ikke ;-) nei jeg lurte på om du var det, eller om det faktisk funka hehe... 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 nei jeg lurte på om du var det, eller om det faktisk funka hehe... Aner ikke om det er noe særlig, og har ikke tenkt å prøve det ut heller ;-) 0 Siter
Kakel Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 vann. hvitvin. te. Nå fikk jeg lyst på te -og det skal jeg gå og gjøre no me' 0 Siter
Gjest bonaqua spørsmål Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Sitter her akkurat og slurper i meg den nye røde BonAqua'n... Synes den er god, jeg - ihvertfall når den er kald!! Er den uten kalorier? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Vann er kjempegodt! Ellers lliker jeg veldig godt Vichy Noveau, den er det ikke så mye kullsyre i. Særlig den med grapefrukt er god. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er kommet en ny iste fra FunLight, den skal visst være veldig god. Og uten sukker. Har ikke prøvd den selv ennå, men jeg skal se etter den ved neste anledning, for jeg elsker iste (men foreløpig har jeg bare likt dem med sukker). Verdt et forsøk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er kommet en ny iste fra FunLight, den skal visst være veldig god. Og uten sukker. Har ikke prøvd den selv ennå, men jeg skal se etter den ved neste anledning, for jeg elsker iste (men foreløpig har jeg bare likt dem med sukker). Verdt et forsøk. Den smaker ikke som iste i det hele tatt. Den er god, ja, men smaker vanlig champagnesaft. (Fun light ice tea lemon er det jeg har smakt...) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Den smaker ikke som iste i det hele tatt. Den er god, ja, men smaker vanlig champagnesaft. (Fun light ice tea lemon er det jeg har smakt...) Å...det var jo nedtur, da. Vel, da sparer jeg de penga, ihvertfall. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er kommet en ny iste fra FunLight, den skal visst være veldig god. Og uten sukker. Har ikke prøvd den selv ennå, men jeg skal se etter den ved neste anledning, for jeg elsker iste (men foreløpig har jeg bare likt dem med sukker). Verdt et forsøk. Jeg har nettopp tømt ei flaske med Fun Light IceTea Peach - kjempegod!!!!!!!! 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 blander du farris og rødvin ssammen? 50/50? Rødvin og sprite med isbiter i er faktisk veldig friskt og godt på sommeren! I Spania kalles dette Tinto de verano, og er veldig populært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.