Gjest izzet Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Rødvin og sprite med isbiter i er faktisk veldig friskt og godt på sommeren! I Spania kalles dette Tinto de verano, og er veldig populært. Noe som er godt om sommeren er varm solo og heimbrent. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg har nettopp tømt ei flaske med Fun Light IceTea Peach - kjempegod!!!!!!!! Ok, da har jeg to ulike meninger. Da er det bare en ting å gjøre. Kjøpe den likevel, og teste den selv. Bare jeg vet hva jeg liker 0 Siter
Gjest brusk Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Skjær noen lime eller sitronskiver og hiv oppi vannmuggen så smaker det etterhvert veldig bra ! 0 Siter
Anki Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er kommet en ny iste fra FunLight, den skal visst være veldig god. Og uten sukker. Har ikke prøvd den selv ennå, men jeg skal se etter den ved neste anledning, for jeg elsker iste (men foreløpig har jeg bare likt dem med sukker). Verdt et forsøk. Jeg syns den med fersken er god:) Den med sitron har jeg ikke smakt ennå 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Noe som er godt om sommeren er varm solo og heimbrent. Ææææsj!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.