Gå til innhold

hudkreft??


Gjest bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret

Hvordan merker man hudkreft? Åssen ser det ut?Jeg har noen brune flekker(litt mørkere enn huden)under øynene.Blir ikke større,men heller ikke mindre. Kan dette være hudkreft?Huden er helt fin på selve flekkene. Ja,faktisk......;kunne resten av huden i ansiktet vært så fin i fargen som disse flekka ville jeg strålt.MEN ! Mens jeg husker det....;på øyelokka under øyet vokser det liksom noen bittesmå....ja......hva skal jeg si?Klumper?Er det normalt?De er nesten usynlig. Hmmm.......håper Doktor'n kan gi meg et svar på dette.Doktor? Fortell meg litt om hudkreft. Please.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Det høres relativt uskyldig ut, men det er ikke mulig å vurdere flekkene med sikkerhet pr. brev. Hvis du tar en kikk på følgende side, vil du finne litt informasjon om føflekkreft.

http://www.doktoronline.no/pub/qa/203.html

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet om hudkreft. Dette bør du gå til din lege for å få det sjekket for å være på den sikkre siden. Det er ikke godt å være bekymret. Angående de klumpene rundt øynene så kan jeg kanskje hjelpe deg. Jeg hadde små hudfargete klumper ved neseroten som legen min kalte mollusker. De var ikke farlige og de forsvant av seg selv. Så lenge de ikke var synlige så betydde de ikke noe for meg. Det er jo ikke sikkert at du har det samme som meg så det skader ikke å spør legen. Det kan jo og være en ide å gå innom en hudpleiesalong for å høre hva det kan være,

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...