Gjest fortvilet bestemor Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hei. Jeg hadde et innlegg under denne tittelen den 30 april og har skrevet ett til idag på sidene om samliv. Jeg ville blitt svært takknemlig om de kunne ha gitt meg en tilbakemelding på dette.på forhånd takk.hilsen fortvilet bestemor. 0 Siter
PieLill Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det vil sikkert hjelpe om du legger inn link til de innleggene du refererer til. mvh 0 Siter
Gjest fortvilet bestemor Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Det vil sikkert hjelpe om du legger inn link til de innleggene du refererer til. mvh Hei.Det skulle jeg gjerne gjort,men jeg er totalt nybegynner på data og vet derfor ikke hvordan jeg gjør dette.Ennå. 0 Siter
Gjest eval Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Hei.Det skulle jeg gjerne gjort,men jeg er totalt nybegynner på data og vet derfor ikke hvordan jeg gjør dette.Ennå. Vil du legge inn dato, gjerne klokkeslett, og forumet du skrev innlegget på. Jeg kan heller ikke finne det. 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Vil du legge inn dato, gjerne klokkeslett, og forumet du skrev innlegget på. Jeg kan heller ikke finne det. http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2115756 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.