CarolineH Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hei. Jeg har brukt kortisonkrem gruppe 2 i ca.tre måneder,dette fikk jeg beskjed av legen om å gjøre, men på kremen står det kun i tolv dager.I tillegg brukte jeg mye antibiotika. Resultatet er at jeg nå har fått mye fettansamling i ansiktet (og kroppen), økt hårvekst der, og mye sprengte blodkar. Vet noen om jeg kan ha fått cushingssyndrom av disse kortisonsteroidene, og/eller om jeg noen gang vil bli kvitt fettet og det pløsete ansiktet..? 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 http://avd.rikshospitalet.no/hps/pasientinformasjon/kortisonkrem.htm det finnes litt informasjon om dette her. Er selv redd for å bruke kortisonkremer da jeg har hørt at huden blir merkbart tynnere. 0 Siter
C81 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg har selv brukt kortisonkrem over lengre tid pga eksem, men jeg har ikke merket noen forandringer i huden av dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.