Gjest utålmodige meg Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Går DOL fryktelig tregt hos dere andre også eller?? Sukk.. :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146444-sssiiirrrruuuuppp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Nei 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146444-sssiiirrrruuuuppp/#findComment-927670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 nope:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146444-sssiiirrrruuuuppp/#findComment-927674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 nei 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146444-sssiiirrrruuuuppp/#findComment-927676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utålmodige meg Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Klagde min nød til samboer, og da kommer det et skjelmsk smil - ja, altså han hadde betalt nettregninga litt sent.. og da straffes vi med lavere hastighet en periode..! Litt morsomt og da... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146444-sssiiirrrruuuuppp/#findComment-927729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Klagde min nød til samboer, og da kommer det et skjelmsk smil - ja, altså han hadde betalt nettregninga litt sent.. og da straffes vi med lavere hastighet en periode..! Litt morsomt og da... :-) Det var da svært dårlig kundebehandling. Hvilken internettleverandør har dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146444-sssiiirrrruuuuppp/#findComment-928557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utålmodige meg Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det var da svært dårlig kundebehandling. Hvilken internettleverandør har dere? Har Nextgentel. Utdrag fra varsel på mail, sendt 10. mai kl 17:06 slik at vi ikke fikk den før i går: "Hei XXX, Kundenr: XXXX Vi har fremdeles en utestående saldo på deg på: kr. 417,- Dette innebærer at vi nå senker hastigheten på din bredbåndsforbindelse til 64kbps. Samtidig ber vi om at overnevnte beløp betales omgående. Dersom forfalt saldo ikke bringes i orden i løpet av kort tid, ser vi oss nødt til å stenge linjen helt. Et gebyr på kr. 398,- vil påløpe ved en eventuell gjenåpning som kun kan skje de første 8 ukene etter stenging. Deretter vil linjen bli koblet helt ned. Vi gjør oppmerksom på at betalingsplikt løper selv om linjen er helt eller delvis stengt." Det var min kjære som mottok denne, og han vet ikke om dette er første eller andre varsel, for de sender visst ut så himla mange mailer om tilbud osv hele tiden. Forfall var opprinnelig 22. april, og han trodde den var betalt for lenge siden. Den ble selvsagt betalt med det samme han fikk denne mailen, men det tar jo litt tid før betalingen registreres. Så hvem vet når hastigheten settes opp igjen. Jo, det er kanskje dårlig kundebehandling? Eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146444-sssiiirrrruuuuppp/#findComment-928581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.