Gå til innhold

Butikker i Oslo sentrum som ikke streiker?

Anbefalte innlegg

Gjest 17. mai
Skrevet

Har ikke bil og bor i sentrum og er tom på det meste, så er butikkene også. Skulle hatt en hel del til 17. mai som oster, potetsalat, øl, pølsebrød osv. er ribba overalt jo! Hvilke butikker i sentrum har fulle hyller? Eller i det minste halvfulle? begynner å haste litt siden jeg skal ha 17.mai festen hos meg år med full servering.

Fortsetter under...

Gjest Gamle Oslo
Skrevet

Obs, Prix, mega.. streiker ikke? Og du kan jo ta t-bane eller buss?

Ellers er det en Joker-butikk ved Tøyensenteret, og en i krysset Schweigaardsgate/Oslogate.

Lenger opp i Schweigaardsgt. ligger også Bunnpris.

Skrevet

Er det ikke coop på Tøiensenteret. I dag var det nesten ikke mat i noen av forretningen på Grünerløkka, her streiker alle.

Gjest 17.mai
Skrevet

Ellers er det en Joker-butikk ved Tøyensenteret, og en i krysset Schweigaardsgate/Oslogate.

Joker er ribba de og. finnes ingen obs eller prix i sentrum. kan så klart ta buss eller bane, men vet ikke hvor nærmeste ligger. Streiker mega og ica eller ikke?

Skrevet

Streiker ikke joker?

Gjest Gamle Oslo
Skrevet

Streiker ikke joker?

Jo, kanskje det.. jeg skal ikke si at jeg vet..

Annonse

Gjest selje
Skrevet

Joker er ribba de og. finnes ingen obs eller prix i sentrum. kan så klart ta buss eller bane, men vet ikke hvor nærmeste ligger. Streiker mega og ica eller ikke?

T-banen til Lambertseter. To minutter fra stasjonen ligger en stor Coop. Full av varer. Mangler ikkeno det jeg så i dag, da jeg tok turen, fordi vi ikke hadde smør/ost.

Gjest mor i juni
Skrevet

Det er en Obs på Sinsen/Økern, hvertfall.

Hvis du ikke vet hvor det er: Ta banen til Økern, gå gjennom senteret (utgang ved siden av Kiwi), rett fram over gangbroen, over veien og rett fram, og der ligger Obs på venstre side. Ca 5 min å gå fra banen, tenker jeg.

mariaflyfly
Skrevet

Er en ganske stor Mega på Tøyensenteret. Ellers er det vel en Prix i Bogstadveien?

Skrevet

Jo, kanskje det.. jeg skal ikke si at jeg vet..

Det er tre jokerbutikker her men ingen har sagt at de ikke streiker så jeg har gått ut i fra at de gjorde det.

Gjest offff
Skrevet

T-banen til Lambertseter. To minutter fra stasjonen ligger en stor Coop. Full av varer. Mangler ikkeno det jeg så i dag, da jeg tok turen, fordi vi ikke hadde smør/ost.

Rimi i Bogstadveien har det meste..Var der i dag å hamstra totalettpapir, egg å ost:)

Gjest thetraveller
Skrevet

Det ligger Obs! på Lillestrøm og Bryn (tror jeg), og du har Prix på Lilleaker ovenfor CC Vest.

Det er de jeg vet om...

Gjest Daisy
Skrevet

Det er tre jokerbutikker her men ingen har sagt at de ikke streiker så jeg har gått ut i fra at de gjorde det.

Joker på Grunerløkka var ganske ribba på søndag :P

Annonse

Skrevet

Joker på Grunerløkka var ganske ribba på søndag :P

Takk, da har jeg spart meg det bryet å gå dit :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Takk, da har jeg spart meg det bryet å gå dit :o)

Bare hyggelig :o)

Vet du forressten hva det var som skjedde i parken der i helgen? Hadde det vært messe eller noe sånt? Gikk en tur dit søndag kveld og det var mye liv og en del boder.

Skrevet

Bare hyggelig :o)

Vet du forressten hva det var som skjedde i parken der i helgen? Hadde det vært messe eller noe sånt? Gikk en tur dit søndag kveld og det var mye liv og en del boder.

Det var Grünerløkkadager og masse salg i Markveien, boder og musikk på Olaf Ryes plass og tivoli i Sofienbergparken. Bilfritt var det også :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Det var Grünerløkkadager og masse salg i Markveien, boder og musikk på Olaf Ryes plass og tivoli i Sofienbergparken. Bilfritt var det også :o)

Søren og... Fikk bare med meg etterdønningene jeg da... spiste nå god is ;o)

Skrevet

Søren og... Fikk bare med meg etterdønningene jeg da... spiste nå god is ;o)

Jeg averterte her jeg - til Kizza. Jeg fikk kjøpt den fine buksa på med og uten til 300 kr. Og en pils litt seinere på kvelden. Det var så koselig her så.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg averterte her jeg - til Kizza. Jeg fikk kjøpt den fine buksa på med og uten til 300 kr. Og en pils litt seinere på kvelden. Det var så koselig her så.

Fikk ikke med meg det, jeg. Har ikke vært online på en stund.

Skrevet

Fikk ikke med meg det, jeg. Har ikke vært online på en stund.

Det er jo markedsdager en gang i mnd. Siste lørdag eller er det første. Skal si ifra jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...