Gjest 17. mai Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Har ikke bil og bor i sentrum og er tom på det meste, så er butikkene også. Skulle hatt en hel del til 17. mai som oster, potetsalat, øl, pølsebrød osv. er ribba overalt jo! Hvilke butikker i sentrum har fulle hyller? Eller i det minste halvfulle? begynner å haste litt siden jeg skal ha 17.mai festen hos meg år med full servering. 0 Siter
Gjest Gamle Oslo Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Obs, Prix, mega.. streiker ikke? Og du kan jo ta t-bane eller buss? Ellers er det en Joker-butikk ved Tøyensenteret, og en i krysset Schweigaardsgate/Oslogate. Lenger opp i Schweigaardsgt. ligger også Bunnpris. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Er det ikke coop på Tøiensenteret. I dag var det nesten ikke mat i noen av forretningen på Grünerløkka, her streiker alle. 0 Siter
Gjest 17.mai Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Obs, Prix, mega.. streiker ikke? Og du kan jo ta t-bane eller buss? Ellers er det en Joker-butikk ved Tøyensenteret, og en i krysset Schweigaardsgate/Oslogate. Lenger opp i Schweigaardsgt. ligger også Bunnpris. Joker er ribba de og. finnes ingen obs eller prix i sentrum. kan så klart ta buss eller bane, men vet ikke hvor nærmeste ligger. Streiker mega og ica eller ikke? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Obs, Prix, mega.. streiker ikke? Og du kan jo ta t-bane eller buss? Ellers er det en Joker-butikk ved Tøyensenteret, og en i krysset Schweigaardsgate/Oslogate. Lenger opp i Schweigaardsgt. ligger også Bunnpris. Streiker ikke joker? 0 Siter
Gjest Gamle Oslo Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Streiker ikke joker? Jo, kanskje det.. jeg skal ikke si at jeg vet.. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Joker er ribba de og. finnes ingen obs eller prix i sentrum. kan så klart ta buss eller bane, men vet ikke hvor nærmeste ligger. Streiker mega og ica eller ikke? T-banen til Lambertseter. To minutter fra stasjonen ligger en stor Coop. Full av varer. Mangler ikkeno det jeg så i dag, da jeg tok turen, fordi vi ikke hadde smør/ost. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Joker er ribba de og. finnes ingen obs eller prix i sentrum. kan så klart ta buss eller bane, men vet ikke hvor nærmeste ligger. Streiker mega og ica eller ikke? Det er en Obs på Sinsen/Økern, hvertfall. Hvis du ikke vet hvor det er: Ta banen til Økern, gå gjennom senteret (utgang ved siden av Kiwi), rett fram over gangbroen, over veien og rett fram, og der ligger Obs på venstre side. Ca 5 min å gå fra banen, tenker jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Er en ganske stor Mega på Tøyensenteret. Ellers er det vel en Prix i Bogstadveien? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jo, kanskje det.. jeg skal ikke si at jeg vet.. Det er tre jokerbutikker her men ingen har sagt at de ikke streiker så jeg har gått ut i fra at de gjorde det. 0 Siter
Gjest offff Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 T-banen til Lambertseter. To minutter fra stasjonen ligger en stor Coop. Full av varer. Mangler ikkeno det jeg så i dag, da jeg tok turen, fordi vi ikke hadde smør/ost. Rimi i Bogstadveien har det meste..Var der i dag å hamstra totalettpapir, egg å ost:) 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Joker er ribba de og. finnes ingen obs eller prix i sentrum. kan så klart ta buss eller bane, men vet ikke hvor nærmeste ligger. Streiker mega og ica eller ikke? Det ligger Obs! på Lillestrøm og Bryn (tror jeg), og du har Prix på Lilleaker ovenfor CC Vest. Det er de jeg vet om... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er tre jokerbutikker her men ingen har sagt at de ikke streiker så jeg har gått ut i fra at de gjorde det. Joker på Grunerløkka var ganske ribba på søndag 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Joker på Grunerløkka var ganske ribba på søndag Takk, da har jeg spart meg det bryet å gå dit ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Takk, da har jeg spart meg det bryet å gå dit ) Bare hyggelig ) Vet du forressten hva det var som skjedde i parken der i helgen? Hadde det vært messe eller noe sånt? Gikk en tur dit søndag kveld og det var mye liv og en del boder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Bare hyggelig ) Vet du forressten hva det var som skjedde i parken der i helgen? Hadde det vært messe eller noe sånt? Gikk en tur dit søndag kveld og det var mye liv og en del boder. Det var Grünerløkkadager og masse salg i Markveien, boder og musikk på Olaf Ryes plass og tivoli i Sofienbergparken. Bilfritt var det også ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det var Grünerløkkadager og masse salg i Markveien, boder og musikk på Olaf Ryes plass og tivoli i Sofienbergparken. Bilfritt var det også ) Søren og... Fikk bare med meg etterdønningene jeg da... spiste nå god is ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Søren og... Fikk bare med meg etterdønningene jeg da... spiste nå god is ;o) Jeg averterte her jeg - til Kizza. Jeg fikk kjøpt den fine buksa på med og uten til 300 kr. Og en pils litt seinere på kvelden. Det var så koselig her så. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg averterte her jeg - til Kizza. Jeg fikk kjøpt den fine buksa på med og uten til 300 kr. Og en pils litt seinere på kvelden. Det var så koselig her så. Fikk ikke med meg det, jeg. Har ikke vært online på en stund. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Fikk ikke med meg det, jeg. Har ikke vært online på en stund. Det er jo markedsdager en gang i mnd. Siste lørdag eller er det første. Skal si ifra jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.