Gjest tod Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg er glad i agurk, spiser gjerne flere agurker i uka. Men er det egentlig noe sunt, eller er det mest snakk om stivna lysegrønt vann? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er lite næringsstoffer i agurken, men noe antikosydanter finnes. Dessuten er det en god kilde til væske. Det er heller ikke skadelig å spise agurk, så spis i vei du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicroMy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er lite næringsstoffer i agurken, men noe antikosydanter finnes. Dessuten er det en god kilde til væske. Det er heller ikke skadelig å spise agurk, så spis i vei du. Kom til å tenke på noe: For et par år siden fikk jeg prøve en kur som heter GAIA-kuren. Den går ut på å kutte endel karbohydrater og slikt. Det skulle man spise: Frokost: 2-3 egg (kokt/stekt/omelett) 100 g skinke/bacon Lunsj: en kopp salat 100 g agurk 100 g fisk/kylling/kjøtt 1 ts olje til dressing Middag en kopp salat 100 g agurk 200 g fisk/kylling/kjøtt/annet Du ANER ikke hvor mett jeg ble!!! Og - jeg gikk ned! Tror nesten at agurken er vanndrivende, jeg da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.