Gå til innhold

agurk - er det noen vits?

Gjest tod

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i agurk, spiser gjerne flere agurker i uka. Men er det egentlig noe sunt, eller er det mest snakk om stivna lysegrønt vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite næringsstoffer i agurken, men noe antikosydanter finnes. Dessuten er det en god kilde til væske.

Det er heller ikke skadelig å spise agurk, så spis i vei du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Det er lite næringsstoffer i agurken, men noe antikosydanter finnes. Dessuten er det en god kilde til væske.

Det er heller ikke skadelig å spise agurk, så spis i vei du.

Kom til å tenke på noe:

For et par år siden fikk jeg prøve en kur som heter GAIA-kuren. Den går ut på å kutte endel karbohydrater og slikt. Det skulle man spise:

Frokost:

2-3 egg (kokt/stekt/omelett)

100 g skinke/bacon

Lunsj:

en kopp salat

100 g agurk

100 g fisk/kylling/kjøtt

1 ts olje til dressing

Middag

en kopp salat

100 g agurk

200 g fisk/kylling/kjøtt/annet

Du ANER ikke hvor mett jeg ble!!! Og - jeg gikk ned! Tror nesten at agurken er vanndrivende, jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...