Gå til innhold

Hvilken bil er best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 130.000,- å bruke på en bil (ikke en krone mer til innkjøp/omregistrering)

Hvilken bil bør jeg kjøpe? Ny (får vel knapt en ny bil for dette?!) ? Eller brukt??? Og hvilken bil gir meg mest for pengene?

Mine prioriteringer når det gjelder bil er sikkerhet, kjørekomfort, driftssikkerhet, lave driftskostnader. Greit også med litt plass da vi er en liten familie med en del rusk og rask som ofte skal med på biltur.

Som dere sikkert forstår så er jeg komplett blank når det gjelder bil...så jeg trenger sårt noen råd. Er redd for å bli lurt trill rundt av en slesken bilforhandler!!

Har du noen anbefalinger???

Fortsetter under...

Skrevet

En litt eldre Renault Espace. God plass, og en meget sikker bil.

monique1365380367
Skrevet

Audi 80, eller 100......stasjonsvogn!!!!

turbo diesel! ...kjempe herlig bil!!!!...92 mod eller nyere!

Skrevet

Jeg har kjørt min venninnes Citroen Berlingo en del. Det er mye bil for pengene.

En ny er selvfølgelig dyrere enn 130000, men jeg tror ikke den behøver å være så veldig gammel til den prisen.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Japansk! Toyota er driftsikker, og den har gode omtaler i alle tester i f.eks. Motor.

Gjest der er jeg uenig
Skrevet

Audi 80, eller 100......stasjonsvogn!!!!

turbo diesel! ...kjempe herlig bil!!!!...92 mod eller nyere!

Tull og tøys !!!!! Har ALDRI hatt så mye tull med den bilen der !!!!! Grrrrrrr

Annonse

Skrevet

Toyota stasjonsvogn Avensis eller Corolla .Da har du en bil som er driftsikker,billig i bruk og har god plass.

Finnes masse annonser på nett der du kan finne pris på en sånn bil.

Gjest malun
Skrevet

En pent brukt Renault Laguna. Da får du "mye bil for pengene", ifølge Dagbladets forbrukersider.

Gjest togli
Skrevet

Kjøper du Toyota er du garantert en bil uten problemer!

Vi har hatt fire Toyotaer (to eldgamle), en VWPassat og to Ford. Toyotaene har vi _aldri_ hatt problemer med, de andre derimot....

Skrevet

Renault Laguna stasjonsvogn er veldig OK.

En mer driftsikker bil, visstnok, er Mazda. Har selv et "gammelt øk" av en Mazda 323 87-modell - og har aldri hatt problemer med den. Billig servicer og billig i drift. Anbefales!

http://www.autodb.no har en stor oversikt over bruktbiler. Her kan du sette kriterier og makspris.

Annonse

serendipity
Skrevet

Ville valgt noe japansk. Toyota er driftsikkert, men stasjonsvognene i Avensis, Carina eller Corolla modell er ganske dyre dersom de ikke skal være for gamle. Dropp gamle Audier og Ford.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...