Gå til innhold

Nummervisning og "Anonymt anrop"

Gjest kanskje jeg er millionær nå ...

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje jeg er millionær nå ...
Skrevet

Jeg er sååå drittlei disse forbanna telefonene hvor det står "anonymt anrop" at nå de siste dagene har jeg bare tatt av røret for så å legge det på igjen med en gang. Orker ikke bortforklare og bortforklare hvorfor jeg ikke er intressert i det de vil gi bort .... ja for det er jo den nye trenden .... grrrrrrr

MEN så kom jeg plutserlig til å tenke på det nå ikveld etter å ha avbrutt en sånn telefon, tenk om det var EXTRA-vertinnen som ringte for å fortelle meg at jeg er den heldige ikveld ....... ååååååå det var jo så dumt ....... så jeg må ikke glemme å ta hensyn til problemet på tirsdagene .....

Fortsetter under...

Skrevet

Gå inn til brønnøysundregisteret og reserver deg mot telefonsalg.

Eller kutt ut fasttelefon og bruk kun mobil.

tut og kjør
Skrevet

De ringer fra et 800 nummer de! så du kan ta det heeelt med ro, du ble nok ikke miilonær denne gangen heller :-(

Annonse

Gjest Saigon
Skrevet

Jeg har reservert meg mot telefonsalg, men alikevel får jeg en del telefonselgere på tråden. Hvis denne loven om å reservere seg mot skjult nummer kommer så vil jeg ønske den hjertelig velkommen og ta i mot den med åpne armer.

Gjest ikke-vinner i EXTRA
Skrevet

Gå inn til brønnøysundregisteret og reserver deg mot telefonsalg.

Eller kutt ut fasttelefon og bruk kun mobil.

Finner ingenting på Brønnøysundregisteret jeg ... kun reservasjon mot reklame i posten

Skrevet

Finner ingenting på Brønnøysundregisteret jeg ... kun reservasjon mot reklame i posten

Om du går inn der du kan registrere deg mot addresert reklame i posten,så får du opp en post du kan krysse av for telefonsalg også.

Skrevet

Du kan gjøre det på denne siden:

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

skriv inn fødselsnummeret ditt og følg instruksjonene. Du kan registrere BÅDE reklame via post og direkte reklame via telefon her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...