Gå til innhold

FORBANNA ELKJØP-kjede !!!!

Gjest vær nøye å sjekk prisene på nettet først

Anbefalte innlegg

Skrevet

14 dager siden kjøpte vi oss et digitalt kamera.

Finner det nå på nettet til Elkjøp 1000 kroner billigere, men den prisen er kun gyldig hvis vi bestiller det på nettet.

Vel først besøker jeg butikken før jeg ringer kundeservice hos Elkjøp og spør om jeg virkelig må levere inn igjen kameraet vårt (den 30 dagers returrett-regelen demmes), få igjen pengene for så å bestille det på nettet igjen. Joda sånn er reglene der ..... ja ja, på pur f... fant jeg fram embalasjen til kameraet, og skal levere det tilbake i butikken ETTER 17.mai (må jo ha bilde av de små håpefulle i finstasen sin :o) ), bestilte kameraet på nettet idag, så kanskje jeg har det idet jeg leverer tilbake det jeg allerede har brukt i 14 dager, men som jeg nå får 1000 kroner billigere.

Skjønn det den som kan ,,,,,,, ELKJØP er noe dritt !!!!

Skrevet

Så du mener de skal gi dere en tusenlapp? Greit nok blir det hele litt rart, men enkelte rutiner/måter å gjøre ting på er ganske logiske, selv om de kan virke bakvendte.

Har man forresten full returrett i 30 dager på Elkjøp? Også hvis man har brukt varen?

"........................"

Skrevet

Først fikk du det billig hos Elkjøp, og deretter fikk du det enda billigere hos Elkjøp? Enda klager du?

Skrevet

Så du mener de skal gi dere en tusenlapp? Greit nok blir det hele litt rart, men enkelte rutiner/måter å gjøre ting på er ganske logiske, selv om de kan virke bakvendte.

Har man forresten full returrett i 30 dager på Elkjøp? Også hvis man har brukt varen?

Prisgarantien til Elkjøp var det jeg tenkte på.

Joda du kan returnere varer hvis du ikke er fornøyd, og jeg er ikke fornøyd med servicen demmes akkurat nå .....

Skrevet

Først fikk du det billig hos Elkjøp, og deretter fikk du det enda billigere hos Elkjøp? Enda klager du?

Selvfølgelig klager jeg !!!! Og det er Elkjøp sin feil, for det var vel de som startet denne prisgarantien for noen år siden.

Skrevet

Prisgarantien til Elkjøp var det jeg tenkte på.

Joda du kan returnere varer hvis du ikke er fornøyd, og jeg er ikke fornøyd med servicen demmes akkurat nå .....

Vel, nå er vel ikke Elkjøp kjent for hverken service eller kompetanse. De er greie å ha hvis man vet nøyaktig hva man skal ha.

"........................."

Skrevet

Elkjøp er utrolige dersom du faktisk får lov å levere det tilbake.

Det er absolutt ikke vanlig - ofte sier tilogmed elkjøp nei sålenge den billigere prisen dreier seg om en nettbutikk.

Og andre butikker ler deg bare opp i trynet dersom du fant så store prisforskjeller mellom dem og en nettbutikk at du fikk sjokk.

En vanlig butikk har helt andre (større) kostnader enn nettbutikker, og kan således selge ting billigere.

Skrevet

Selvfølgelig klager jeg !!!! Og det er Elkjøp sin feil, for det var vel de som startet denne prisgarantien for noen år siden.

Hvordan fungerer den prisgarantien? Garanterer de at de ikke skal kunne selge varen billigere selv engang?

".........................."

Gjest Kan det være mulig??
Skrevet

Det samme tenkte jeg på!

hvorfor handler du på Elkjøp hvis du synes at Elkjøp har dårlig service.

Det jeg også synes er utrolig er at du venter etter at du har tatt bilder på 17 mai og så leverer det.. Du skal være takknemlig for at de lar deg gjøre det spør du meg!

Skrevet

Bruker faktisk alltid å sjekke prisene på hjemmesiden til elkjøp før jeg drar i butikken deres.

Viser seg gang på gang at prisene på hjemmesiden er lavere enn i butikken.

Har alltid fått varen til den prisen de reklamerer med på nettet,bare ved å nevne internett-prisen.

De har alltid samme unnskyldning, at de desverre ikke har fått oppdatert prisene i kassen.

Hadde jeg ikke sjekket først,måtte jeg ha betalt den prisen som står i butikken.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Vel, nå er vel ikke Elkjøp kjent for hverken service eller kompetanse. De er greie å ha hvis man vet nøyaktig hva man skal ha.

"........................."

Elkjøp har jo også det at viss du kjøper en vare og prisen blir satt ned etter en viss tid, så får du tilbake mellomlegget. Fikk igjen 1000 kr på komfyren min jeg. Det er ikke mange andre som gjør det.

Skrevet

Vi fikk penger vi - da de satte ned prisen etter vi hadde kjøpt.

Skrevet

Elkjøp har jo også det at viss du kjøper en vare og prisen blir satt ned etter en viss tid, så får du tilbake mellomlegget. Fikk igjen 1000 kr på komfyren min jeg. Det er ikke mange andre som gjør det.

Det er jo akkurat det de har gjort med oss da ..... bare at de har satt ned prisen på nettet og da gjelder ikke regelen demmes ...... hvis jeg ikke da som jeg skrev først, leverer inn varen igjen i butikken for så å bestille det på nettet ..... og akkurat nå så gjør vi det, 1000 kroner er faktisk mye penger for oss.

Bente831365380491
Skrevet

Det heter seg det på elkjøp at dersom du finner samme produktet til lavere pris, skal du få mellomlegget tilbake. Kan du ikke bare ta en utskrift derfra og vise dem?

Det gjelder hvertfall butikker i samme by, og det burde gjelde på elkjøp sin nettbutikk også, siden det er samme kjeden. Men nettbutikker er alltid billigere!

Bente831365380491
Skrevet

Elkjøp er utrolige dersom du faktisk får lov å levere det tilbake.

Det er absolutt ikke vanlig - ofte sier tilogmed elkjøp nei sålenge den billigere prisen dreier seg om en nettbutikk.

Og andre butikker ler deg bare opp i trynet dersom du fant så store prisforskjeller mellom dem og en nettbutikk at du fikk sjokk.

En vanlig butikk har helt andre (større) kostnader enn nettbutikker, og kan således selge ting billigere.

Elkjøp har en garanti som sier at du kan levere tilbake produkter innen 30 dager! Og de har også pris-garanti. Men jeg er ikke helt sikker på at det gjelder nettbutikken deres. Gjelder hvertfall ikke andre nettbutikker.

Bente831365380491
Skrevet

Det er full returrett i 30 dager uansett. Det eneste man ikke få levert tilbake, er dvd-plater og spill som det har blitt riper i. Er det ikke ripe i den, får man levere det og tilbake! Kjekt dersom man vil prøve et nytt spill, og det viser seg å være noe drit!

Skrevet

Det heter seg det på elkjøp at dersom du finner samme produktet til lavere pris, skal du få mellomlegget tilbake. Kan du ikke bare ta en utskrift derfra og vise dem?

Det gjelder hvertfall butikker i samme by, og det burde gjelde på elkjøp sin nettbutikk også, siden det er samme kjeden. Men nettbutikker er alltid billigere!

Alle de jeg har snakket med hos Elkjøp, både i butikken, på telefonen (kundeservice) sier at jeg ikke får tilbake pengene mine før jeg leverer inn igjen kameraet, "blinkskuddene" Elkjøp.no reklamerer med på nettet gjelder kun der og ingen andre steder, de kommer heller ikke inn under prisgarantien.

Så derfor har vi nå bestilt kameraet på nettet, og kommer til å levere inn igjen kameraet vårt når vi får det nye .... og vips får vi 1000 kroner mer å rutte med denne måneden.

Prisgarantien til Elkjøp har nå fått et ord ekstra i teksten sin ..... du må finne varen billigere i en LOKAL butikk før du får tilbake penger, tidligere var ikke LOKAL med i teksten ....... de måtte vel betale tilbake for mye.

Bente831365380491
Skrevet

Alle de jeg har snakket med hos Elkjøp, både i butikken, på telefonen (kundeservice) sier at jeg ikke får tilbake pengene mine før jeg leverer inn igjen kameraet, "blinkskuddene" Elkjøp.no reklamerer med på nettet gjelder kun der og ingen andre steder, de kommer heller ikke inn under prisgarantien.

Så derfor har vi nå bestilt kameraet på nettet, og kommer til å levere inn igjen kameraet vårt når vi får det nye .... og vips får vi 1000 kroner mer å rutte med denne måneden.

Prisgarantien til Elkjøp har nå fått et ord ekstra i teksten sin ..... du må finne varen billigere i en LOKAL butikk før du får tilbake penger, tidligere var ikke LOKAL med i teksten ....... de måtte vel betale tilbake for mye.

Jeg var klar over at det måtte være en lokal butikk, og at nettbutikker ikke bruker å gjelde. Men trodde egentlig at elkjøps egen nettbutikk burde gjelde, siden et er samme kjede. Men grunnen til at nettbutikken er billigere, er vel at de ikke trenger en masse folk som må være tilgjengelig i butikk, og at de ikke trenger så store lokaler. Altså mindre utgifter=billigere for kunden.....Men jeg får det stort sett billigere på elkjøp uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...