Gjest rompeguri Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg venter på undersøkelse hos OMNIA, men mens jeg venter har jeg så vondt at jeg ikke klarer å sitte, eller ligge, bare trave rundt. Det føles som et åpent sår ca 2-3 cm innenfor åpningen, og det rekker å "gro" - - helt til jeg må på do igjen. Går på avførende som skal gjøre avføringen myk, men det gjør at jeg må 2-3 ganger om dagen - og det RIVER. Har gått med dette siden påske og holder på å bli gal av smerter. Kan jeg ringe legen min og få noe smertestillende så lenge - om det finnes....? Jeg er på jobb for jeg må ferdigstille noe som jeg har en deadline på, men jeg sitter mest på kne og traver rundt.(PC-arbeid) Om 2 uker skal vi på ferie og jeg ser ikke for meg at jeg klarer det. Hva SKAL jeg gjøre? Jeg smører på med SCheriproct og stikkpiller - men det er bare for syns skyld - det hjelper ingenting. Nå kan jeg forestille meg hvordan det er å få et glovarmt spett oppi der... Legen trodde ikke det var hemoroider, men han kjente (med fingeren - fytterakkern) at det var uregelmessigheter der. Litt redd også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146531-analfissur-hemoroider-elventer-p%C3%A5-unders%C3%B8kelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.