Gå til innhold

Analfissur, hemoroider el....venter på undersøkelse

Anbefalte innlegg

Gjest rompeguri

Jeg venter på undersøkelse hos OMNIA, men mens jeg venter har jeg så vondt at jeg ikke klarer å sitte, eller ligge, bare trave rundt. Det føles som et åpent sår ca 2-3 cm innenfor åpningen, og det rekker å "gro" - - helt til jeg må på do igjen. Går på avførende som skal gjøre avføringen myk, men det gjør at jeg må 2-3 ganger om dagen - og det RIVER. Har gått med dette siden påske og holder på å bli gal av smerter. Kan jeg ringe legen min og få noe smertestillende så lenge - om det finnes....? Jeg er på jobb for jeg må ferdigstille noe som jeg har en deadline på, men jeg sitter mest på kne og traver rundt.(PC-arbeid) Om 2 uker skal vi på ferie og jeg ser ikke for meg at jeg klarer det.

Hva SKAL jeg gjøre?

Jeg smører på med SCheriproct og stikkpiller - men det er bare for syns skyld - det hjelper ingenting. Nå kan jeg forestille meg hvordan det er å få et glovarmt spett oppi der...

Legen trodde ikke det var hemoroider, men han kjente (med fingeren - fytterakkern) at det var uregelmessigheter der.

Litt redd også.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...