Lurveline Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Kan lukte godt på meg,men trenger ikke å passe deg. 0 Siter
Gjest tyli Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Kan lukte godt på meg,men trenger ikke å passe deg. Nei, men altså spørsmålet er jo hva folk synes om den parfymen på seg eller andre de kjenner, ikke på meg da... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei, men altså spørsmålet er jo hva folk synes om den parfymen på seg eller andre de kjenner, ikke på meg da... Folk liker forskjellige lukter.. 0 Siter
Gjest tyli Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Folk liker forskjellige lukter.. hehe.. herregud for et idiotisk svar.. er vel derfor jeg spør da, for å høre om det er mange som liker denne ene parfymen... 0 Siter
Gjest lancome Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei, men altså spørsmålet er jo hva folk synes om den parfymen på seg eller andre de kjenner, ikke på meg da... Poenget til Lurveline var jo selvsagt at på enkelte (kanskje deg) lukter den godt og på andre (kanskje deg) lukter den ikke godt. 0 Siter
Gjest god på noen Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 hehe.. herregud for et idiotisk svar.. er vel derfor jeg spør da, for å høre om det er mange som liker denne ene parfymen... Jeg kjenner ikke noen parfymer (som ikke er syntetiske) som lukter godt på alle. Miracle er intet unntak, jeg kjenner noen som bruker den hvor den lukter godt, men jeg har også luktet den på noen som ikke kler den. Den er uansett ikke en av mine favoritter. 0 Siter
Gjest tyli Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Poenget til Lurveline var jo selvsagt at på enkelte (kanskje deg) lukter den godt og på andre (kanskje deg) lukter den ikke godt. ja, men so? Jeg lurer på hva folk mener om luktem og de kan selvsagt ikke lukte den på meg, så det må bli på den/de de har kjent den på. Er det spørsmålet så inni hampen vanskelig å forstå? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 hehe.. herregud for et idiotisk svar.. er vel derfor jeg spør da, for å høre om det er mange som liker denne ene parfymen... Hehe..som man spør, så får man svar? 0 Siter
Gjest tyli Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Hehe..som man spør, så får man svar? du svarte jo ikke på spm i det hele tatt? det var faktisk et helt normalt spm 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 du svarte jo ikke på spm i det hele tatt? det var faktisk et helt normalt spm hehe... 0 Siter
modesty Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ser du har fått masse dumme svar her. Jeg synes miracle lukter kjempegodt! Bruker den ofte selv. Fått masse komplimenter for den. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har den og synes den lukter veldig godt, men av en eller annen grunn synes jeg den lukter jul. Altså passer den liksom ikke mesteparten av året.. :-) Men det er nå meg da. 0 Siter
Gjest bien Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjenner ikke noen parfymer (som ikke er syntetiske) som lukter godt på alle. Miracle er intet unntak, jeg kjenner noen som bruker den hvor den lukter godt, men jeg har også luktet den på noen som ikke kler den. Den er uansett ikke en av mine favoritter. Hva er dine favoritter da? Er ute etter ny god parfyme. Trenger ikke lukte godt på meg om den lukter godt på deg (jfr lenke lenger opp), men det er verdt et forsøk. Jeg liker forresten Miracle godt jeg. Syns det er en fin sommerduft. 0 Siter
Gjest parfymeridama Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 du svarte jo ikke på spm i det hele tatt? det var faktisk et helt normalt spm Syns denne parfymen lukter helt alldeles forferdelig. Jeg jobber i parfymeri og kjenner vel til nokså mange parfymer skulle jeg tro..men denne fikserr jeg altså ikke. beklager. har en venninne som nettopp kjøpte den, og jeg må si jeg holder meg på tre meters avstand når hun kommer inn i rommet. Men det er kanskje noe galt med min nese, mange liker den jo. Syns den lukter sterk såpe, om som en annen her sa - altfor mye JUL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.