Gjest kari trestakk Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg forstår ikke helt dette. Er det noen som kan forklare hva journalistene streiker for? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Bedre pensjonsavtale. Skivebom, spør du meg. Det er et langt større problem at en rekke store bedrifter nedbemanner og satser på bruk av frilansere og midlertidig arbeidskraft, for å makse ut et allerede generøst eierutbytte. Det burde NJ ta mer tak i. 0 Siter
Gjest Pros and cons Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Bedre pensjonsavtale. Skivebom, spør du meg. Det er et langt større problem at en rekke store bedrifter nedbemanner og satser på bruk av frilansere og midlertidig arbeidskraft, for å makse ut et allerede generøst eierutbytte. Det burde NJ ta mer tak i. Eller beholde den pensjonsavtalen de har...? 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 De vil beholde den pensjonsavtalen de allerede har, eller i det minste ha det slik at arbeidsgiverne ikke kan forandre den uten forhandlinger med journalistene. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Eller beholde den pensjonsavtalen de har...? Synes uansett NJ bommer på prioriteringene sine. Det er massevis av journalister som sliter med å få lønn (og pensjonspoeng) i første omgang. Men jeg er kanskje litt lite objektiv her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.