Gå til innhold

Ekstra fett ved magen..

Gjest Psssh

Anbefalte innlegg

Gjest Psssh

jeg er en jente på 175 cm og veier 57 kg.. (Er forresten det normalt? Hva kan jeg gjøre for å gå ned i vekt?) Og jeg har litt problemer med magen. Jeg har veldig store hofter ved livet.. Buler litt ut over beltet, liksom :P Og det ser ikke noe fint ut! Hvordan kan jeg bli kvitt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HALLOOOOOO

Du har BMI på 18,6. Du trenger _ikke_ slanke deg. Jeg tror BMI under 18,5 blir regnet som undervektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, du regnes som undervektig...

Hvis noe buler ut så er det vel bare hud..? Eller en annen type bukse vil hjelpe...

(husk at man har mye hud på magen for at man skal kunne både stå oppreist og sitte.. så alle har hudfold når man bøyer magen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

HALLOOOOOO

Du har BMI på 18,6. Du trenger _ikke_ slanke deg. Jeg tror BMI under 18,5 blir regnet som undervektig.

BMI under 20 regnes somundervektig, så du er garantert ikke overvektig.Jeg synes du bør tenke deg veldig godt om hvis du i det hele tatt tenker på å slanke deg!

Prøv å tenk litt på hvilke signaler du sender ut til folk som lider av f.eks anorexi og/ eller bulimi....

Et velmenende råd, bare....:o)

Med vennlig hilsen en med BMI på godt over 25....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI under 20 regnes somundervektig, så du er garantert ikke overvektig.Jeg synes du bør tenke deg veldig godt om hvis du i det hele tatt tenker på å slanke deg!

Prøv å tenk litt på hvilke signaler du sender ut til folk som lider av f.eks anorexi og/ eller bulimi....

Et velmenende råd, bare....:o)

Med vennlig hilsen en med BMI på godt over 25....

Unnskyld meg, men hva slags gale signaler var det jeg sendte ut her??????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fornøydmed megselv

hei du.

først; jeg er 1,60, og veier 52 kg, så da er du helt normal, for jeg går i 36/s.

men det problemet med "sideflesk" kan jeg ikke hjelpe med, er plaget med dets elv.men ikke tenk så mye på det, se på alle som har det. er vel ikke noe finere å være syltynn som de supermodellene som går i xxxxxs?

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...