Gjest Psssh Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jeg er en jente på 175 cm og veier 57 kg.. (Er forresten det normalt? Hva kan jeg gjøre for å gå ned i vekt?) Og jeg har litt problemer med magen. Jeg har veldig store hofter ved livet.. Buler litt ut over beltet, liksom Og det ser ikke noe fint ut! Hvordan kan jeg bli kvitt det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 HALLOOOOOO Du har BMI på 18,6. Du trenger _ikke_ slanke deg. Jeg tror BMI under 18,5 blir regnet som undervektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ehhh, du regnes som undervektig... Hvis noe buler ut så er det vel bare hud..? Eller en annen type bukse vil hjelpe... (husk at man har mye hud på magen for at man skal kunne både stå oppreist og sitte.. så alle har hudfold når man bøyer magen!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firebird1365380441 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 HALLOOOOOO Du har BMI på 18,6. Du trenger _ikke_ slanke deg. Jeg tror BMI under 18,5 blir regnet som undervektig. BMI under 20 regnes somundervektig, så du er garantert ikke overvektig.Jeg synes du bør tenke deg veldig godt om hvis du i det hele tatt tenker på å slanke deg! Prøv å tenk litt på hvilke signaler du sender ut til folk som lider av f.eks anorexi og/ eller bulimi.... Et velmenende råd, bare....) Med vennlig hilsen en med BMI på godt over 25.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 BMI under 20 regnes somundervektig, så du er garantert ikke overvektig.Jeg synes du bør tenke deg veldig godt om hvis du i det hele tatt tenker på å slanke deg! Prøv å tenk litt på hvilke signaler du sender ut til folk som lider av f.eks anorexi og/ eller bulimi.... Et velmenende råd, bare....) Med vennlig hilsen en med BMI på godt over 25.... Unnskyld meg, men hva slags gale signaler var det jeg sendte ut her?????????????????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fornøydmed megselv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hei du. først; jeg er 1,60, og veier 52 kg, så da er du helt normal, for jeg går i 36/s. men det problemet med "sideflesk" kan jeg ikke hjelpe med, er plaget med dets elv.men ikke tenk så mye på det, se på alle som har det. er vel ikke noe finere å være syltynn som de supermodellene som går i xxxxxs? lykke til=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.