Gå til innhold

Leirskole for voksne - det må vel være en SUPER ferie???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Artig.. Bortsett fra malingen da.. jeg eier ikke evner i den retnining og ikke har jeg interessen heller... Kunsthistorie er heller ikke min greie, men.. matlagingen hadde jeg vært svært intressert i.

Skrevet

Artig.. Bortsett fra malingen da.. jeg eier ikke evner i den retnining og ikke har jeg interessen heller... Kunsthistorie er heller ikke min greie, men.. matlagingen hadde jeg vært svært intressert i.

Ikke sant? - det var jo flere typer reiser der inne - kjekt for en forening eller venninnegjeng eller slikt - om man ikke har en gubbe som vil være med da :-) Smart opplegg.

serendipity
Skrevet

Ikke sant? - det var jo flere typer reiser der inne - kjekt for en forening eller venninnegjeng eller slikt - om man ikke har en gubbe som vil være med da :-) Smart opplegg.

Litt dyrere, men også et godt tips om man vi ta en jentetur og ikke bare ligge langflat på stranden ;-)

http://www.jomfrureiser.no

Skrevet

Litt dyrere, men også et godt tips om man vi ta en jentetur og ikke bare ligge langflat på stranden ;-)

Takk! :)

Nå er ikke jeg jomfru, ikke fanatisk i alle fall - men takk likevel! .)

serendipity
Skrevet

he he...

Annonse

serendipity
Skrevet

Med en snitt alder på 40 - 55, er ikke jeg det heller.

Skrevet

Med en snitt alder på 40 - 55, er ikke jeg det heller.

Jeg er 62-modell -så jeg er i faresonen.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

litt få gutter med, da? Ellers hadde gourmetkurset vært gøy!

Skrevet

hei, jeg lurer på noe, jeg tuller ikke: Hva er egentlig fordelen med jentetur?

Uansett om man har kjæreste/mann, og ikke er ute etter å 'treffe noen', ... er det ikke hygggelig med gutter også? Eller blir det et eget fellesskap med jenter? Man kan seff. snakke friere om endel ting. Eller er det noe annet? Moro på en annen måte.. ?

serendipity
Skrevet

hei, jeg lurer på noe, jeg tuller ikke: Hva er egentlig fordelen med jentetur?

Uansett om man har kjæreste/mann, og ikke er ute etter å 'treffe noen', ... er det ikke hygggelig med gutter også? Eller blir det et eget fellesskap med jenter? Man kan seff. snakke friere om endel ting. Eller er det noe annet? Moro på en annen måte.. ?

Jeg syntes begge deler er hyggelig. Og om jeg hadde hattråd ville jeg gjort begge deler + ferie med barn. MEn desverre så tillater ikke økonomien det, så da blir det ferie med mann OG barn :-) og jenteturer strekker seg aldri lenger enn en hyttetur el .

Jeg ser fordeler og ulemper med begge deler. Og det ideelle er vel å få til alt!!

Skrevet

Jeg syntes begge deler er hyggelig. Og om jeg hadde hattråd ville jeg gjort begge deler + ferie med barn. MEn desverre så tillater ikke økonomien det, så da blir det ferie med mann OG barn :-) og jenteturer strekker seg aldri lenger enn en hyttetur el .

Jeg ser fordeler og ulemper med begge deler. Og det ideelle er vel å få til alt!!

jeg skjønner poenget med ei venninnehelg, når det er gamle gode venninner. Men sånne kvinnereiser? Er det ingen flere som kan svare på innlegget mitt over her, da?

serendipity
Skrevet

jeg skjønner poenget med ei venninnehelg, når det er gamle gode venninner. Men sånne kvinnereiser? Er det ingen flere som kan svare på innlegget mitt over her, da?

Jeg ville jo ikke reist alene da. Hadde vel hatt med noen venninner. Og dessuten er det jo alltid hyggelig å bli kjent med nye damer/jenter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...