Kakel Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 http://leirskoleforvoksne.no/event/?id=13 SE her'a! Det hadde jeg digget - og ikke akkurat veldig dyrt heller.... 0 Siter
serendipity Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Artig.. Bortsett fra malingen da.. jeg eier ikke evner i den retnining og ikke har jeg interessen heller... Kunsthistorie er heller ikke min greie, men.. matlagingen hadde jeg vært svært intressert i. 0 Siter
Kakel Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 Artig.. Bortsett fra malingen da.. jeg eier ikke evner i den retnining og ikke har jeg interessen heller... Kunsthistorie er heller ikke min greie, men.. matlagingen hadde jeg vært svært intressert i. Ikke sant? - det var jo flere typer reiser der inne - kjekt for en forening eller venninnegjeng eller slikt - om man ikke har en gubbe som vil være med da :-) Smart opplegg. 0 Siter
serendipity Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ikke sant? - det var jo flere typer reiser der inne - kjekt for en forening eller venninnegjeng eller slikt - om man ikke har en gubbe som vil være med da :-) Smart opplegg. Litt dyrere, men også et godt tips om man vi ta en jentetur og ikke bare ligge langflat på stranden ;-) http://www.jomfrureiser.no 0 Siter
Kakel Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 Litt dyrere, men også et godt tips om man vi ta en jentetur og ikke bare ligge langflat på stranden ;-) http://www.jomfrureiser.no Takk! Nå er ikke jeg jomfru, ikke fanatisk i alle fall - men takk likevel! .) 0 Siter
serendipity Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Takk! Nå er ikke jeg jomfru, ikke fanatisk i alle fall - men takk likevel! .) he he... 0 Siter
serendipity Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Takk! Nå er ikke jeg jomfru, ikke fanatisk i alle fall - men takk likevel! .) Med en snitt alder på 40 - 55, er ikke jeg det heller. 0 Siter
Kakel Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 Med en snitt alder på 40 - 55, er ikke jeg det heller. Jeg er 62-modell -så jeg er i faresonen. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 litt få gutter med, da? Ellers hadde gourmetkurset vært gøy! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Litt dyrere, men også et godt tips om man vi ta en jentetur og ikke bare ligge langflat på stranden ;-) http://www.jomfrureiser.no hei, jeg lurer på noe, jeg tuller ikke: Hva er egentlig fordelen med jentetur? Uansett om man har kjæreste/mann, og ikke er ute etter å 'treffe noen', ... er det ikke hygggelig med gutter også? Eller blir det et eget fellesskap med jenter? Man kan seff. snakke friere om endel ting. Eller er det noe annet? Moro på en annen måte.. ? 0 Siter
serendipity Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 hei, jeg lurer på noe, jeg tuller ikke: Hva er egentlig fordelen med jentetur? Uansett om man har kjæreste/mann, og ikke er ute etter å 'treffe noen', ... er det ikke hygggelig med gutter også? Eller blir det et eget fellesskap med jenter? Man kan seff. snakke friere om endel ting. Eller er det noe annet? Moro på en annen måte.. ? Jeg syntes begge deler er hyggelig. Og om jeg hadde hattråd ville jeg gjort begge deler + ferie med barn. MEn desverre så tillater ikke økonomien det, så da blir det ferie med mann OG barn :-) og jenteturer strekker seg aldri lenger enn en hyttetur el . Jeg ser fordeler og ulemper med begge deler. Og det ideelle er vel å få til alt!! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg syntes begge deler er hyggelig. Og om jeg hadde hattråd ville jeg gjort begge deler + ferie med barn. MEn desverre så tillater ikke økonomien det, så da blir det ferie med mann OG barn :-) og jenteturer strekker seg aldri lenger enn en hyttetur el . Jeg ser fordeler og ulemper med begge deler. Og det ideelle er vel å få til alt!! jeg skjønner poenget med ei venninnehelg, når det er gamle gode venninner. Men sånne kvinnereiser? Er det ingen flere som kan svare på innlegget mitt over her, da? 0 Siter
serendipity Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 jeg skjønner poenget med ei venninnehelg, når det er gamle gode venninner. Men sånne kvinnereiser? Er det ingen flere som kan svare på innlegget mitt over her, da? Jeg ville jo ikke reist alene da. Hadde vel hatt med noen venninner. Og dessuten er det jo alltid hyggelig å bli kjent med nye damer/jenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.