coxx Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Urettferdig Lyse!!!! Her er jeg livredd for at dere skal stenge strømmen min- jeg skylder 900 kr, og har lovet å betale. Har alltid betalt. Så hører jeg om andre som skylder 18 000 (attentusen!!!) uten at den blir stengt. Skjønner at det er grunn for at noen skylder sååå mye (alenemor, ...men det er jeg og...) Hvorfor slik forskjell når jeg pent spør om noen dager ekstra og får svar - "da stenger vi strømmen...." 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg lurer på hva de selv hadde sagt om de plutselig kom i den situasjonen, og bare fikk beskjed om at de stenger strømmen.....enkelte eier ikke medfølelse.... 0 Siter
fresja Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjenner en familie hvor strømmen ble avstengt. Den halvvoksne dattera måtte gjøre lekser hos slekt og venner, for det var for kaldt hjemme... 0 Siter
Kakel Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Du skal ringe til de og fortelle NØYKATIG når du har tenkt å betale - og så skal du betale da - så ordner det seg nok. De stenger strømmen om man ikke snakker med de. SELV om man har unger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skylder 8 000 kr jeg, men har ringt å sagt ifra at jeg ikke har penger. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Du skal ringe til de og fortelle NØYKATIG når du har tenkt å betale - og så skal du betale da - så ordner det seg nok. De stenger strømmen om man ikke snakker med de. SELV om man har unger. Ja det har jeg opplevd ja. De stengte strømmen en gang da minstemann her var ganske nyfødt. Jeg forklarte at vi ikke hadde penger til å betale enda og at vi var helt avhengig av strømmen,pga at minsten fikk morsmelkerstatning og vi trengte strøm til koking av vann og flasker. Det hjalp ikke det nei.( 0 Siter
soleil Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ta kontakt og prøv å kom til en ordning. Får du ikke til å få en avtale pr telefon så skriv et brev. Du trenger ikke legge ut FOR mye, men nok til at de gir deg en ny frist eller at du får delt opp beløpet. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg kjøper strøm fra Hafslund. Det har aldri vært noe problem å be om enten utsettelse eller å få oppdelt regningen. Det er mulig den må være på over 1000, forresten, for å få dele den opp, men ring! Det pleier å gå greit! Og siden kan du kanskje få til en avtale om å betale et fast beløp i måneden, eller gjøre som jeg, opprette en konto som jeg setter pengene inn på når de kommer, og så flytter jeg over bare litt av gangen til den kontoen jeg har kort på. Jeg eier ikke selvdisiplin, har jeg penger på kortet, er jeg impulskjøper de luxe! Men etter at jeg begynte å "lure" meg selv på denne måten, har jeg fått "mye bedre råd". Samme penga - men altså bedre råd! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.