Gå til innhold

Samme person?


Gjest Du vet hvem jeg er...

Anbefalte innlegg

Gjest wweve

Hatt en givende dag på jobben?

næh.. ikke egentlig, mye morsommere når det er noe å gjøre så en slipper dette tullet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    8

  • morsan

    4

  • Babette

    4

  • mariaflyfly

    3

Gjest what the...

næh.. ikke egentlig, mye morsommere når det er noe å gjøre så en slipper dette tullet...

Sitter det noen å truer deg til å gjøre dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

noe må du jo være siden du gidder svare for å forklare deg..

Jeg svarer når jeg blir spurt jeg. Men det var kanskje ment som et retorisk spørsmål.

Isj, du er en sleip ål, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Jeg svarer når jeg blir spurt jeg. Men det var kanskje ment som et retorisk spørsmål.

Isj, du er en sleip ål, altså!

eh.. de to siste svarene mine var ikke formet som spørsmål da, nettopp for at du skulle slippe å svare.

Et retorisk spørsmål er formet som et spørsmål, men man forventer ikke noe svar på det.. til oppklaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Vedkommende sier det selv.Og er ikke det sant heller så får vedkommende stå får det selv!

Javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

eh.. de to siste svarene mine var ikke formet som spørsmål da, nettopp for at du skulle slippe å svare.

Et retorisk spørsmål er formet som et spørsmål, men man forventer ikke noe svar på det.. til oppklaring..

*LOL* Jeg skal jammen la deg få de siste ordene i vår diskusjon, det går ikke an å slå det der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

*LOL* Jeg skal jammen la deg få de siste ordene i vår diskusjon, det går ikke an å slå det der. :-)

du tok jo nettopp det siste ordet jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så tror jeg du er en gutvott som ennå ikke er tørr bak øra.Voksne mennesker har mer moral enn det du har.Om du er en voksen person så tror jeg ikke du kan være "riktig navla".

Samma f... jeg driter i hvem du er!

Jeg driter i utgangspunktet også i hvem hun er, men for moro skyld foretok jeg et lite søk i mine egne innlegg for å finne ut hvem denne innspåslitne kleggen kunne være, dvs. langpanne/wweve. Det var tydelig fra tråden om høyden på menn at hun var sint på meg fra før av. Fantes det noen som hadde gått i strupen på meg før?

Og svaret fant jeg. Til vanlig kaller hun seg maiken 76. Hun var også innom nicket kaninfrøken, registrerte jeg. Jeg så også av formuleringer og språk at langpanne og maiken har mye til felles, for å si det sånn.

Hvorfor holder hun på sånn? Tja, ikke godt å si. En mulighet er at hun er veldig tilpasset og "snill" til daglig, og ikke tør å vise irritasjon og aggresjon. Så tar hun det ut her i stedet. Og synes tydeligvis det er veldig morsomt. Jaja, hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i utgangspunktet også i hvem hun er, men for moro skyld foretok jeg et lite søk i mine egne innlegg for å finne ut hvem denne innspåslitne kleggen kunne være, dvs. langpanne/wweve. Det var tydelig fra tråden om høyden på menn at hun var sint på meg fra før av. Fantes det noen som hadde gått i strupen på meg før?

Og svaret fant jeg. Til vanlig kaller hun seg maiken 76. Hun var også innom nicket kaninfrøken, registrerte jeg. Jeg så også av formuleringer og språk at langpanne og maiken har mye til felles, for å si det sånn.

Hvorfor holder hun på sånn? Tja, ikke godt å si. En mulighet er at hun er veldig tilpasset og "snill" til daglig, og ikke tør å vise irritasjon og aggresjon. Så tar hun det ut her i stedet. Og synes tydeligvis det er veldig morsomt. Jaja, hver sin smak.

Under tråden "har høyden på mannen noe å si".

Prøver hun å "få hjelp av seg selv" også.Svarer to ganger under ett innlegg,ett med langpanne og ett med Maiken76.

Tror det var svar til serendipety.

Ja folk som gidder å holde på sånn,må ha det veldig vondt med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under tråden "har høyden på mannen noe å si".

Prøver hun å "få hjelp av seg selv" også.Svarer to ganger under ett innlegg,ett med langpanne og ett med Maiken76.

Tror det var svar til serendipety.

Ja folk som gidder å holde på sånn,må ha det veldig vondt med seg selv.

Enig. Jeg synes også de bør ta hensyn til at dette tross alt er helsesider, og at det naturlig nok er mange her som er sårbare og ikke helt "på høyden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driter i utgangspunktet også i hvem hun er, men for moro skyld foretok jeg et lite søk i mine egne innlegg for å finne ut hvem denne innspåslitne kleggen kunne være, dvs. langpanne/wweve. Det var tydelig fra tråden om høyden på menn at hun var sint på meg fra før av. Fantes det noen som hadde gått i strupen på meg før?

Og svaret fant jeg. Til vanlig kaller hun seg maiken 76. Hun var også innom nicket kaninfrøken, registrerte jeg. Jeg så også av formuleringer og språk at langpanne og maiken har mye til felles, for å si det sånn.

Hvorfor holder hun på sånn? Tja, ikke godt å si. En mulighet er at hun er veldig tilpasset og "snill" til daglig, og ikke tør å vise irritasjon og aggresjon. Så tar hun det ut her i stedet. Og synes tydeligvis det er veldig morsomt. Jaja, hver sin smak.

Hvordan fant du ut at det er samme person som Maiken 76??

~Imponert~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fant du ut at det er samme person som Maiken 76??

~Imponert~

Jeg er litt av en detektiv, ser du, så bare pass deg, hehe.

Hvis du fulgte med i tråden om mannens høyde, la du kanskje merke til at denne langpanne kjørte veldig aggressivt ut mot meg. Begrunnelsen skulle være at jeg er eldgammel og har et kjedelig sexliv (!). Vel. Denne leksa dro jeg kjensel på, og ved å kjøre forfattersøk på meg selv kom jeg fram til at vi hadde hatt en dialog før om slike ting. Og om bruk av stringtruse hos barn. Videre kjente jeg igjen språket, bl.a. brukte både langpanne og maiken uttrykket "hadde seg med"., pluss at begge hadde en særegen måte å slenge frekke kommentarer på.

Men hvorfor denne personen er så sint på meg, har jeg ingen god forklaring på. Jeg bryr meg ikke så mye om det, men jeg er fryktelig nysgjerrig anlagt og hadde lyst til å komme til bunns i saken.

Nå er jeg Otto Jespersen i Torsdagsklubben, og ser dypt inn i kameraet:

Hvis du leser dette, kjære sinte langpannemaiken, så ber jeg deg innstendig om å søke hjelp før det er for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt av en detektiv, ser du, så bare pass deg, hehe.

Hvis du fulgte med i tråden om mannens høyde, la du kanskje merke til at denne langpanne kjørte veldig aggressivt ut mot meg. Begrunnelsen skulle være at jeg er eldgammel og har et kjedelig sexliv (!). Vel. Denne leksa dro jeg kjensel på, og ved å kjøre forfattersøk på meg selv kom jeg fram til at vi hadde hatt en dialog før om slike ting. Og om bruk av stringtruse hos barn. Videre kjente jeg igjen språket, bl.a. brukte både langpanne og maiken uttrykket "hadde seg med"., pluss at begge hadde en særegen måte å slenge frekke kommentarer på.

Men hvorfor denne personen er så sint på meg, har jeg ingen god forklaring på. Jeg bryr meg ikke så mye om det, men jeg er fryktelig nysgjerrig anlagt og hadde lyst til å komme til bunns i saken.

Nå er jeg Otto Jespersen i Torsdagsklubben, og ser dypt inn i kameraet:

Hvis du leser dette, kjære sinte langpannemaiken, så ber jeg deg innstendig om å søke hjelp før det er for sent.

*he he* Her gjelder det å passe seg, ja! *S*

Jeg tenkte også tanken at langpanne måtte ha vært "innblandet" i tidligere diskusjoner om noe, nettopp pga av referansene om at du skulle være så gammel! For det sto det jo ingenting om i innleggene dine i den tråden (ihvertfall ikke til å begynne med). (ikke at du ER gammel altså!! ;-) Det mener jeg jo selsvagt ikke! *S*)

Og jeg gikk ikke lenger enn til å foreta et forfatter søk på langpanne. og fant at hun ikke hadde skrevet mer enn de to siste dagene før jeg søkte eller noe slikt.

Så at det måtte være splittet identitet skjønte man jo! :-)

Og forresten tiltredes avslutningskommentaren din! :-) Dette er ikke en person som "bare" er ute etter lit uskyldig moro ved å provosere folk. Virker ikke ehlt god, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Her gjelder det å passe seg, ja! *S*

Jeg tenkte også tanken at langpanne måtte ha vært "innblandet" i tidligere diskusjoner om noe, nettopp pga av referansene om at du skulle være så gammel! For det sto det jo ingenting om i innleggene dine i den tråden (ihvertfall ikke til å begynne med). (ikke at du ER gammel altså!! ;-) Det mener jeg jo selsvagt ikke! *S*)

Og jeg gikk ikke lenger enn til å foreta et forfatter søk på langpanne. og fant at hun ikke hadde skrevet mer enn de to siste dagene før jeg søkte eller noe slikt.

Så at det måtte være splittet identitet skjønte man jo! :-)

Og forresten tiltredes avslutningskommentaren din! :-) Dette er ikke en person som "bare" er ute etter lit uskyldig moro ved å provosere folk. Virker ikke ehlt god, nei!

Kanskje hun syntes skriften min var gammel...

Selv sier jeg fortsatt "voksenskrift" om slik som moren min skriver. Blir visst aldri voksen, jeg, om jeg er aldri så gammal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun syntes skriften min var gammel...

Selv sier jeg fortsatt "voksenskrift" om slik som moren min skriver. Blir visst aldri voksen, jeg, om jeg er aldri så gammal.

He he, kjenner igjen det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt av en detektiv, ser du, så bare pass deg, hehe.

Hvis du fulgte med i tråden om mannens høyde, la du kanskje merke til at denne langpanne kjørte veldig aggressivt ut mot meg. Begrunnelsen skulle være at jeg er eldgammel og har et kjedelig sexliv (!). Vel. Denne leksa dro jeg kjensel på, og ved å kjøre forfattersøk på meg selv kom jeg fram til at vi hadde hatt en dialog før om slike ting. Og om bruk av stringtruse hos barn. Videre kjente jeg igjen språket, bl.a. brukte både langpanne og maiken uttrykket "hadde seg med"., pluss at begge hadde en særegen måte å slenge frekke kommentarer på.

Men hvorfor denne personen er så sint på meg, har jeg ingen god forklaring på. Jeg bryr meg ikke så mye om det, men jeg er fryktelig nysgjerrig anlagt og hadde lyst til å komme til bunns i saken.

Nå er jeg Otto Jespersen i Torsdagsklubben, og ser dypt inn i kameraet:

Hvis du leser dette, kjære sinte langpannemaiken, så ber jeg deg innstendig om å søke hjelp før det er for sent.

Og hva i all verden skulle denne personen ha i mot meg?

Har aldri skrevet et vondt ord til vedkommende jeg.

**rister på hodet**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva i all verden skulle denne personen ha i mot meg?

Har aldri skrevet et vondt ord til vedkommende jeg.

**rister på hodet**

.... som sagt.... hun virker ikke helt god! En som bare er ute etter "uskyldig" moro ved å provosere folk, og som ikke har personlige "hang-ups" ville ikke opprtådt på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...