Gå til innhold

Samme person?


Gjest Du vet hvem jeg er...

Anbefalte innlegg

Jeg driter i utgangspunktet også i hvem hun er, men for moro skyld foretok jeg et lite søk i mine egne innlegg for å finne ut hvem denne innspåslitne kleggen kunne være, dvs. langpanne/wweve. Det var tydelig fra tråden om høyden på menn at hun var sint på meg fra før av. Fantes det noen som hadde gått i strupen på meg før?

Og svaret fant jeg. Til vanlig kaller hun seg maiken 76. Hun var også innom nicket kaninfrøken, registrerte jeg. Jeg så også av formuleringer og språk at langpanne og maiken har mye til felles, for å si det sånn.

Hvorfor holder hun på sånn? Tja, ikke godt å si. En mulighet er at hun er veldig tilpasset og "snill" til daglig, og ikke tør å vise irritasjon og aggresjon. Så tar hun det ut her i stedet. Og synes tydeligvis det er veldig morsomt. Jaja, hver sin smak.

Hehe, så det er Maiken76, ja. Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    8

  • morsan

    4

  • Babette

    4

  • mariaflyfly

    3

Personer som er her inne kun for å provosere synes jeg er idiotiske ja!

Vedkommende har faktisk ikke barn en gang og begynner å gi seg ut for å være to-barnsmor.

DET er jøss det.

Jeg vet ikke, men... det finnes vel verre ting å utgi seg for å være enn tobarnsmor, håper jeg?

*biter negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men... det finnes vel verre ting å utgi seg for å være enn tobarnsmor, håper jeg?

*biter negler*

Denne personen holder fremdeles på å provosere.

Kan jo bli litt lei da vettu.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men... det finnes vel verre ting å utgi seg for å være enn tobarnsmor, håper jeg?

*biter negler*

Du skriver: "det finnes vel verre ting å utgi seg for å være enn tobarnsmor, håper jeg?"

*vurderer*

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "det finnes vel verre ting å utgi seg for å være enn tobarnsmor, håper jeg?"

*vurderer*

;-)

Med vennlig hilsen

*tenner som klaprer*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...