Gjest Ladden83 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har i det siste fått kviser på penis. De blir større enn vanlige kviser, men ser ellers helt like ut. Jeg er ganske beskymret. Det hemmer meg seksuelt, da jeg ikke tør vise meg naken for kjæresten. Hva bør jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille hjelper Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 det du burde gjøre er å kontakte din lege med tanke på kanskje kjønnssykdommer eller lignede? Nå vet ikke jeg hvor nært deres forhold er (med kjæresten tenkte jeg) men hvis dere er åpne om ting så synes jeg at du burde snakke med henne, hun vil forstå deg. vær ikke redd for at hun vil synes at det er ekkelt eller noe sånn... jeg ville hvertfall aldri reagert sånn mot min samboer. Men kanskje hun blir glad for at du forteller henne slike ting og viser at du kan stole på henne?! Men jeg skjønner virkelig at dette er litt pinlig for deg, men det er bedre å få sjekket dette med en gang, enn å la det gå over tid! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.