Gjest bjelke Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg kan sitte og skrive, og plutselig har markøren flyttet seg opp i det jeg allerede har skrevet. Dermed fortsetter jeg å skrive midt oppi det jeg allerede har skrevet... Skjønte noen det? Hadde ikke dette problemet med den gamle PCen, og jeg fatter ikke hvilken tast jeg kommer borti som får markøren til å hoppe oppover i teksten.. bortsett fra "pil opp" kan jeg ikke finne noen slik tast.. og pil opp er jeg hvertfall ikke borti. Kan noen opplyse meg? Jeg kan ikke touch, og stirrer derfor på tastaturet mens jeg skriver. Men det går fort for seg likevel, og plutselig er det fullt sammensurium i det jeg har skrevet. Hjelp!! 0 Siter
soleil Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Kan det være "insert" ved siden av backspace. Omtrent midt på tastaturet? 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Kan det være "insert" ved siden av backspace. Omtrent midt på tastaturet? Oh, nei, insert hos meg er en bitteliten tast helt oppe ved skjermen. Men godt forslag. :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 PageUp? Eller kanskje du rett og slett kommer borti musen? Jeg har laptop med touchpad og kommer stadig borti den. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 PageUp? Eller kanskje du rett og slett kommer borti musen? Jeg har laptop med touchpad og kommer stadig borti den. Sukk, nei ikke det heller. Har også touch pad, men tastaturet er stort, og jeg er ikke i nærheten av pad'en. Og Page up er helt øverst til høyre. Aaaarrrghh.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.