Gå til innhold

Hva kan man legge ut link til?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Her?

Bare lurte litt, siden noen reagerte på at jeg la ut link nettavisen vår her..

Skal man egentlig ikke linke i det hele tatt?:-o

Dette er ikke noe jeg eller noen andretjener penger på,jeg la det ut på gøy og fordi jeg gjerne ville ha tilbakemelding på den..

Jeg fant heller ingen regler på dette noe sted. (men mulig jeg er nærsynt..;))

Hva er dealen, noen som vet?

:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Fant ett svar til "kie" datert 7.4.2002:

"Så sant din side ikke er en kommersiell side, er det greit at du legger ut linker til denne.

Det vi ikke ønsker er brukere som til stadighet legger ut linker til sine egne kommersielle sider og bruker Doktor Online som gratis annonseplass. Som tidligere nevnt skjer dette ofte ved at de i mange innlegg utgir seg for å være "fornøyde kunder" av sitt eget firma, gjerne også under forskjellige nick slik at det skal se ut som om det er mange "fornøyde kunder".

Kommersielle nettsteder og tjenester som vil annonsere hos oss, får betale det det koster og ikke bruke innlegg til sin markedsføring.

- webmaster, tilsyn"

laguna1365380434
Skrevet

Fant ett svar til "kie" datert 7.4.2002:

"Så sant din side ikke er en kommersiell side, er det greit at du legger ut linker til denne.

Det vi ikke ønsker er brukere som til stadighet legger ut linker til sine egne kommersielle sider og bruker Doktor Online som gratis annonseplass. Som tidligere nevnt skjer dette ofte ved at de i mange innlegg utgir seg for å være "fornøyde kunder" av sitt eget firma, gjerne også under forskjellige nick slik at det skal se ut som om det er mange "fornøyde kunder".

Kommersielle nettsteder og tjenester som vil annonsere hos oss, får betale det det koster og ikke bruke innlegg til sin markedsføring.

- webmaster, tilsyn"

Jamen da er det jo greit:-) Dette er jo ikke en kommersiell side.

Takk!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må da være lov til å legge ut den linken du la ut?

Perverse mennesker finnes overalt, så det er ingen grunn til å bry seg om dette utysket av et menneske som begynte å klage på deg.

Sannsynligvis var det bare en pissed off ikke-røyker.

Den slags oppførsel er typisk dem.

Gjest Daisy
Skrevet

Jamen da er det jo greit:-) Dette er jo ikke en kommersiell side.

Takk!

Få linken da, he he. Nå ble jeg nysgjerrig på den siden.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Det må da være lov til å legge ut den linken du la ut?

Perverse mennesker finnes overalt, så det er ingen grunn til å bry seg om dette utysket av et menneske som begynte å klage på deg.

Sannsynligvis var det bare en pissed off ikke-røyker.

Den slags oppførsel er typisk dem.

*lol*:-)

Var nok en sånn en ja.. De vet jo gjerne ingen grenser når det kommer til kjip og smålig oppførsel..;)

Men det er jo greit å vite om jeg tro over reellt regeverk eller ikke. Selvom jeg ikke skjønner hva som skulle være ille med den linken..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var nok en sånn en ja.. De vet jo gjerne ingen grenser når det kommer til kjip og smålig oppførsel..;)

Men det er jo greit å vite om jeg tro over reellt regeverk eller ikke. Selvom jeg ikke skjønner hva som skulle være ille med den linken..

Vel, hvis du tro over noe regelverk med den linken der, så får moderatoren her mye å gjøre framover. For da bør jo samtlige tråder som linker til andre nettaviser også slettes.

Jeg misunner dem ikke den jobben! :)

På VG debatt får man forresten advarsel om utestengelse dersom man f.eks. anbefaler Aftenposten debattforum.

Skikkelig kommunisme.

Skrevet

Har du kikket på oppdateringen vår forresten?

*fiskende på mer oppmerksomhet*

;-)

Selfølgelig har jeg lest dem. Jeg kommer innom og tar en røyk en dag, kanskje etter 1.juni. LOL.

Laguna, det er morsomt å lese det du skriver :o)

Skrevet

Sånn rent etisk bryter du ingen regler ved å legge ut en link. Hadde du derimot kopiert hele artikkelen og lagt den ut, hadde saken vært en helt annen. Men det gjorde du jo ikke :-)

Linking er Internetts natur. Dersom man ikke skulle ha lov å linke, ville Internett sett ganske anderledes ut.

Så link i vei, såfremt du ikke bryter DOLs reglement (linker til egne, kommersielle sider OL)

laguna1365380434
Skrevet

Selfølgelig har jeg lest dem. Jeg kommer innom og tar en røyk en dag, kanskje etter 1.juni. LOL.

Laguna, det er morsomt å lese det du skriver :o)

Takker! :-)

Jepp, kom innomm å ta en røyk hos meg en dag.. Det hadde vært koselig.. Men etter første må kanskje selv vi gi oss....:-(

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Sånn rent etisk bryter du ingen regler ved å legge ut en link. Hadde du derimot kopiert hele artikkelen og lagt den ut, hadde saken vært en helt annen. Men det gjorde du jo ikke :-)

Linking er Internetts natur. Dersom man ikke skulle ha lov å linke, ville Internett sett ganske anderledes ut.

Så link i vei, såfremt du ikke bryter DOLs reglement (linker til egne, kommersielle sider OL)

Takk for svar!

Det er jo ikke noe salgbart, og tråden står der enda, så da regner jeg med at det var OK.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror heller det var faren din, som syntes du skreiv urettferdige ting om han! ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror heller det var faren din, som syntes du skreiv urettferdige ting om han! ;o)

Mulig, mulig..;-)

Han har faktisk lest, og han humret overbærende bare..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...