Knotten Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg er ansatt i et lite familiefirma i entreprenørbransjen hvor faren min er daglig leder. Alle forhold er svært ordnede, selv organiserer jeg det meste. Nå er det min lønn som står for tur. Siden vi er små og i familie, ser jeg ikke noen grunn til å organisere meg. Allikevel skulle jeg gjerne vite hva som er "gjengs" lønn, eller tariff, slik at jeg har litt bakgrunn for de kommende forhandlingene. Jeg er 32 år, har 3,5 år på UiO, men arbeider med andre oppgaver enn de jeg er utdannet til. Jeg har vært ansatt i 4 år i bedriften. Mine arbeidsoppgaver går på markedsføring, skaffe oss prosjekter, web-design, jeg har ansvar for HMS og personaloppgaver. Vi holder til sentralt på østlandet, men ikke i Oslo. Det trekker lønnen litt ned, gjerne. Hva bør en akseptabel årslønn ligge på? Setter stor pris på svar Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.