Gå til innhold

ang. wwewe- hvorfor gidder dere forsvare dere? u/t

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

.

Fortsetter under...

Gjest god formiddag:)
Skrevet

Jeg trodde det var seriøse innlegg. Men skal ikke lese innleggene hennes om det bare er vas. Godt at noen sier at "den og den" kan man ikke stole på osv.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg trodde det var seriøse innlegg. Men skal ikke lese innleggene hennes om det bare er vas. Godt at noen sier at "den og den" kan man ikke stole på osv.

men hvorfor gidder oppegående mennesker forsvare seg, når vekommende bare kverulerer?

Har ikke voksne folk lært 1) å les mellom linjene - og 2) slutte å skulle redegjøre for ting de selv vet best, når de allikevel ikke blir hørt? Skulle denne 'wwewe' liksom være en dommer??

Skrevet

men hvorfor gidder oppegående mennesker forsvare seg, når vekommende bare kverulerer?

Har ikke voksne folk lært 1) å les mellom linjene - og 2) slutte å skulle redegjøre for ting de selv vet best, når de allikevel ikke blir hørt? Skulle denne 'wwewe' liksom være en dommer??

Jeg tror ikke vedkommende bare kverulerer, denne diskusjonen har vært oppe før. At kvinner i full jobb mener at å "bare" være hjemmeværende ikke kan være så travelt, er vel ikke så rart? Nå tenker jeg ikke på dem som har mange barn hjemme, eller dem som har syke barn ol., men typisk meg: jobber halv stilling, barn på 10 og 14 år, har vaskehjelp. Jeg har det IKKE så veldig travelt, nei..

mvh

Gjest god formiddag:)
Skrevet

Visste ikke først at personen kveruterte. Men det er selvsagt bare å ikke bry seg med det som skrives.

Skrevet

Jeg tror ikke vedkommende bare kverulerer, denne diskusjonen har vært oppe før. At kvinner i full jobb mener at å "bare" være hjemmeværende ikke kan være så travelt, er vel ikke så rart? Nå tenker jeg ikke på dem som har mange barn hjemme, eller dem som har syke barn ol., men typisk meg: jobber halv stilling, barn på 10 og 14 år, har vaskehjelp. Jeg har det IKKE så veldig travelt, nei..

mvh

Skulle gjerne hatt halv stilling jeg! :-))

OG vaskehjelp!! *S*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...