Gjest god formiddag:) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg trodde det var seriøse innlegg. Men skal ikke lese innleggene hennes om det bare er vas. Godt at noen sier at "den og den" kan man ikke stole på osv. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg trodde det var seriøse innlegg. Men skal ikke lese innleggene hennes om det bare er vas. Godt at noen sier at "den og den" kan man ikke stole på osv. men hvorfor gidder oppegående mennesker forsvare seg, når vekommende bare kverulerer? Har ikke voksne folk lært 1) å les mellom linjene - og 2) slutte å skulle redegjøre for ting de selv vet best, når de allikevel ikke blir hørt? Skulle denne 'wwewe' liksom være en dommer?? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 men hvorfor gidder oppegående mennesker forsvare seg, når vekommende bare kverulerer? Har ikke voksne folk lært 1) å les mellom linjene - og 2) slutte å skulle redegjøre for ting de selv vet best, når de allikevel ikke blir hørt? Skulle denne 'wwewe' liksom være en dommer?? Jeg tror ikke vedkommende bare kverulerer, denne diskusjonen har vært oppe før. At kvinner i full jobb mener at å "bare" være hjemmeværende ikke kan være så travelt, er vel ikke så rart? Nå tenker jeg ikke på dem som har mange barn hjemme, eller dem som har syke barn ol., men typisk meg: jobber halv stilling, barn på 10 og 14 år, har vaskehjelp. Jeg har det IKKE så veldig travelt, nei.. mvh 0 Siter
Gjest god formiddag:) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 men hvorfor gidder oppegående mennesker forsvare seg, når vekommende bare kverulerer? Har ikke voksne folk lært 1) å les mellom linjene - og 2) slutte å skulle redegjøre for ting de selv vet best, når de allikevel ikke blir hørt? Skulle denne 'wwewe' liksom være en dommer?? Visste ikke først at personen kveruterte. Men det er selvsagt bare å ikke bry seg med det som skrives. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg tror ikke vedkommende bare kverulerer, denne diskusjonen har vært oppe før. At kvinner i full jobb mener at å "bare" være hjemmeværende ikke kan være så travelt, er vel ikke så rart? Nå tenker jeg ikke på dem som har mange barn hjemme, eller dem som har syke barn ol., men typisk meg: jobber halv stilling, barn på 10 og 14 år, har vaskehjelp. Jeg har det IKKE så veldig travelt, nei.. mvh Skulle gjerne hatt halv stilling jeg! :-)) OG vaskehjelp!! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.